Pokrzywy a korzonki

1. Data: 2003-08-23 21:56:00

Temat: Pokrzywy a korzonki
Od: "J.A." <j...@m...pl.smieci won> szukaj wiadomości tego autora

Mam od dawna powazny problem z korzonkami. Tylko robi sie chlodniej i juz
czuje bol. Gdzies slyszalem, ze bardzo pomaga okladanie sie pokrzywami. Czy
ktos moze to potwierdzic? Jak to ma wygladac? Czy pokrzywy musza byc tuz po
zerwaniu i czy to nalezy okladac czy biczowac sie nimi po korzonkach. No i
jak dlugo ma trwac ten masochizm, bo po tym to chyba przez tydzien bede sie
zrapal?

2. Data: 2003-08-24 07:46:25

Temat: Re: Pokrzywy a korzonki
Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama też cierpi na korzonki, wszystko już wypraktykowała w tym
pokrzywy, właściwie powinny być świeżo zerwane, moja mama kazała się parzyć
parę dni z rzędu, ale niewiele pomogło, tylko trochę pogrzało, ale to chyba
odczucie bardziej psychiczne skoro tyle osób twierdzi, że to pomaga to musi
pomagać. Na korzonki cierpi od kilku lat, nic nie pomaga, ani leki, ani
metody niekonwencjonalne, wszyscy chcielibyśmy pomóc, więc najgorsza jest ta
niemoc...pozdrawiam A

co to moze byc, pomocy
scyntygrafia kości
Ciąża!!!!!!!