Pole magnetyczne

31. Data: 2002-07-10 21:15:21

Temat: Re: Pole magnetyczne
Od: Iks <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

I.S. wrote:

> stymulacja

> czynienia?
>
> Kiedyś mocno interesowałam się działaniem materaca elektromagnetycznego
> "Bemer".
>
> Otóż ten materac wytwarza max pole magnetyczne o natężeniu od 3 - 30
> mikroTesli, to jest mniej albo prawie takie jak pole Ziemi. Bardzo słabe

W teslach mierzymy indukcje. Energia jest proporcjonalna do natezenia
pola. Natezenie pola zas zalezy owszem - od indukcji, ale tez od
materialu, w ktoym pole jest indukowane. Ta sama wartosc indukcji
wytworzy duzo wieksze pole w czlowieku z zelaza a wiele setek razy
mniejsze w czlowieku z krwi i kosci - to tylko gwoli sprostowania.

> pole, które mimo to poprawia krążenie skórne, co można zobaczyć na kamerze
> termowizyjnej oraz mierząc objętość krwi w krążeniu włośniczkowym. I można
> wykluczyć oddziaływanie prądów wirowych, ponieważ ta poprawa krążenia w
> fazie początkowej wcale nie musi pojawić się w miejscu bezpośredniego
> oddziaływania pola EM.
>
> Są prace wskazujące, że poprawienie tego krążenia powodowane jest tym, że
> rozszerzają się naczynia krwionośne oraz , że erytrocyty stają się bardziej
> elastyczne i łatwiej im jest przepływać przez naczynia włosowate.

Bardzo wazna cecha zmiennego pola em jest czestotliwosc tych zmian.
Pole elektormagnetyczne o czestotliwosci miliony-milionow-milionow..
hertzow (czyli promieniowanie gamma) moze poczynic w organizmie wiadomo co.
Pole o czestotliwosci zaledwie 50Hz - nie wiadomo, choc autor watku
twierdzi, ze na zdrowiu podupadl.
Czy wiesz cos na temat czestotliwosci pola uzytego w materacu ?
Moze w tym jest pies pogrzebany ?

32. Data: 2002-07-11 05:47:46

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten Sedlak był bioenergoterapeutą i nie musiał błagać jakiegoś medlina o
> wydrukowanie czegokolwiek ;-)

Jak się komuś chce poczytać...

http://www.optymalni.pl/PODSTRONY/sedlak.html

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

33. Data: 2002-07-11 07:07:09

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrz tez:
http://www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/Wplyw_Di
ety_Optymalnej_na_Prze/body_wplyw_diety_optymalnej_n
a_prze.html

(Wszytkim optymalnym :-X)

--------------
Krzysiek, EBP

34. Data: 2002-07-11 07:11:39

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak nie wiesz kim był Profesor Włodzimierz Sedlak, to może się stąd
> wyniesiesz ? To dla dobra ogółu...

Faktycznie, taka niewiedza absolutnie dyskwalifikuje jako fachowca w
dziedzinie medycyny (dla PT Optymalnych ;-))

--
--------------
Krzysiek, EBP

35. Data: 2002-07-11 08:32:36

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iks wrote:

> Sedlaka nie czytalem.
>
> Wypowiedz niby sluszna ale niescisla i mogaca siac zamet.
>
> 1. Pola magnetyczne i elektryczne wystepuja razem,
> w postaci pola (fali) elektromagnetycznej.

!!!!! (przy czym może być stałe pole magn. albo elektryczne, wtedy nie będzie
towarzyszenia tego drugiego pola)

> c) mikrofal (kuchenka, komorka - powoduja dziury w glowie :-)

Z dziurami w głowie w przypadku telefonu komórkowego byłbym ostrożny. Brak
dobrych danych by to potwierdzić, jest to jak na razie czysta spekulacja
wywodząca się z nieracjonalnego myślenia, która znajduje słabe oparcie w
niektórych obserwacjach eksperymentalnych. Jak ktoś się bardzo obawia, to
wystarczy zestaw słuchawkowy i problem rozwiązany.

Leszek

36. Data: 2002-07-11 09:06:30

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Minimum wiedzy jednak by sie przydalo miec, zanim sie cos wypostuje.
> Anteny diela sie na nadawcze i odbiorcze.
> Nadawcze wytwarzaja pole i wokol nich bywa ono duze (zalezy
> od mocy nadajnika) a odbiorcze tylko odbieraja pole, ktore i tak
> jest 'w powietrzu', niezaleznie od tego czy antena jest czy jej nie ma.
> Anteny satelitarne do odbioru tv sa antenami odbiorczymi i zadnego
> pola, dobry czlowieku, nie wytwarzaja.

dobry człowieku:

w antenach satelitarnych jest zamontowany konwerter z generatorem
heterodyny. Do wysokiej jakości LNC (albo LNB, jak kto woli) są używane
mieszacze pracujące na dość wysokich mocach (rzędu kilkudziesięciu mW).
Część tego pola jest wypromieniowywana po powierzchni kabla (niedużo,
ale trochę). Mowa tu o częstotliwościach rzędu 10GHz.

Sygnał do tunera jest, dobry człowieku, również generowany jako fala
elektromagnetyczna, która zgodnie z teoriami pana Maxwella przemieszcza
się wzdłuż kabla. W większości w kablu, ale nie tylko. Tak samo sam
tuner nie jest szczelny i zawiera również heterodynę, w tym przypadku w
okolicach 2GHz.

Waldek

37. Data: 2002-07-11 12:02:53

Od: "IwonaS" <z...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy wiesz cos na temat czestotliwosci pola uzytego w materacu ?
>Moze w tym jest pies pogrzebany ?

Tam jest wytwrzany sygnał szerokopasmowy i nie znam całej charakterystyki,
ale chyba kluczowe są sładowe częstotliwościowe w zakresie 0-1600Hz.

A poza tym pomyślałam sobie, że sygnałowi 50Hz z transformatora napewno
towrzyszy szerokopasmowy szum

IwonaS

38. Data: 2002-07-11 17:45:11

Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> wrote in message

> Jak nie wiesz kim był Profesor Włodzimierz Sedlak, to może się stąd
> wyniesiesz ? To dla dobra ogółu...

Mowisz za mnie?
Oj nieladnie.

pzdr

_#_

39. Data: 2002-07-11 22:24:50

Od: Iks <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

IwonaS wrote:

> A poza tym pomyślałam sobie, że sygnałowi 50Hz z transformatora napewno
> towrzyszy szerokopasmowy szum

Jest troche nieparzystych harmonicznych (czyste sinusoidy sa tylko
w ksiazkach :-), o stosunkowo
niewielkich aplitudach i dosc szybko malejacych.
Zjawisko to jest usilnie eliminowane z transformatorow,
bo straty cieplne znacznie rosna, a trafa maja sprawnosc wysoka (98%).
Wiecej szerokopasmowego czadu daje telewizor stojacy w kacie pokoju.

40. Data: 2002-07-11 22:43:50

Od: Iks <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Lech Trzeciak wrote:

> !!!!! (przy czym może być stałe pole magn. albo elektryczne, wtedy nie będzie
> towarzyszenia tego drugiego pola)

Zgadza sie ale to tylko teoria
Jesli w stalym polu mag. porusza sie cos co potrafi przewodzic prad
elektryczny (drut, krew czlowieka) to indukuje sie w tym prad
elektryczny, ktory wytawarza wlasne pole, mozna wiec powiedziec, ze
wypadkowe pole (po nalozeniu sie) nie bedzie stale.
To samo z elektrycznym - czastka naladowana poruszajaca sie
w kierunku przeciwnym do pola, bedzie tracic energie, co objawia
sie emisja fotonow, czyli fal elektromagnetycznych, znow wypadkowe
pole nie bedzie stale.
Oczywiscie zaburzenia te mozna sprowadzic do wartosci niemierzalnych,
ale przeciez ta dyskusja od dawna ma charakter akademicki .-)

> Z dziurami w głowie w przypadku telefonu komórkowego byłbym ostrożny. Brak
To taki obiegowy zart nt. komorek.

Żylaki na nogach-jakie leki?jaki lekarz?
Ucho malzowina uszna spuchnieta
test ciazowy z moczu - watpliwosci !
odbijanie
COAXIL