Polecam kotleciki:)

1. Data: 2003-04-03 20:30:08

Temat: Polecam kotleciki:)
Od: "Aleksandra" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiąam dzisiaj kotleciki, bo chyba tak to można nazwać i... są
rewelacyjne... szczególnie dla tych, którzy mają dość mięsa na jakiś czas
... :)

puszka kukrzydzy,
sól,
pieprz,
bazylia,
2 jajka,
mąka pszenna,
olej do smażenia

Kukurydzę odsączyć, posypać przyprawami. Białka ubić na pianę, dodać zółtka,
dodać kukurydzę i odrobinę mąki (tak by ciasto było dość gęste). Łyżką kłaść
na patelnię, na rozgrzany olej. smażyć z obu stron 1 minutę, na średnim
ogniu.
Podawać same lub jako dodatek do drugiego dania.

Pozdrawiam

Alex

1. Data: 2003-04-05 00:22:22

Temat: Re: Polecam kotleciki:)
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksandra" <m...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> Zrobiąam dzisiaj kotleciki, bo chyba tak to można nazwać i... są
> rewelacyjne...

bardzo ciekawy przepis. i prosty:) zrobie je dzis na obiadek!

1. Data: 2003-04-06 09:47:48

Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kłaść
> na patelnię, na rozgrzany olej. smażyć z obu stron 1 minutę, na średnim

Zrobiłam! Wielkie dzięki za przepis! Gdybyś miała jeszcze jakieś równie
proste i równie pyszne pomysły, to mój mąż prosi o takowe ;-)

Monika, doświadczająca właśnie uczucia, jak to jest, kiedy coś w kuchni tak
po prostu się udaje...

Cannelloni-jeszcze raz
Dlaczego mleko nie kipi
nic mi nie smakuje ;-(