Polećcie mi jakieś książki proszę...

1. Data: 2003-02-13 23:53:29

Temat: Polećcie mi jakieś książki proszę...
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję tytułów książek w których będę mogła znaleźć dużo zdjęć z ranami
kłutymi, szarpanymi, ciętymi, oparzeniami, wrzodami, pryszczami, bliznami
(także pooperacyjnymi), siniakami, podbitymi oczami, guzami, w ogóle
wszelkimi uszkodzeniami ciała, pozostałościami po urazach, może jakieś
"efektowne" choroby skóry...
W jakich książkach znajdę najwięcej takich, dobrej jakości zdjęć? Może są
jakieś albumy medyczne?
I jeszcze jedno, gdzie kupuje się czaszki?
Pozdrawiam
DominikaNM

2. Data: 2003-02-14 09:36:23

Temat: Re: Polećcie mi jakieś książki proszę...
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:
> I jeszcze jedno, gdzie kupuje się czaszki?

poczytaj:
http://www1.gazeta.pl/plock/1,35681,1324375.html

Z tej strony m.in.:
Kupuje się je od grabarzy. Kosztują około 400 zł. Potrzebne są na pierwszym
i drugim roku studiów. Nie sposób uczyć się na plastikowym modelu. Profesor
na kolokwium pokaże malutką kropeczkę i trzeba wiedzieć, co to jest. Mnie
czaszkę załatwiła rodzina, która mieszka na wsi. Od grabarzy. Kosztowało to
po znajomości 100 zł.

Ania

3. Data: 2003-02-14 18:48:26

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czaszkę załatwiła rodzina, która mieszka na wsi. Od grabarzy. Kosztowało

Och nie! Ja raczej właśnie myślałam o plastikowej - nie mam nic wspólnego z
medycyną (na szczęście - nie wyobrażam sobie ani kupowania czaszki od
grabarzy, ani trzymania jej potem w domu:-)) , a już nauki kropek to
zupełnie), potrzebuję potrenować rysunek twarzy z uwzględnieniem wypukłości
i wklęsłości - dlatego wydaje mi się czaszka byłaby do tego dobra:-) Do tego
powinna wystarczyć plastikowa:-)
Rany! Oni te czaszki z grobów wykopują czy co?
DominikaNM

cellulae carcinomatis
Krwotok żylny - informacji
CHLAMYDIA :(