Re: Polish pharmacy degree, eccepted in Germany?

1. Data: 2000-06-19 16:13:16

Temat: Re: Polish pharmacy degree, eccepted in Germany?
Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

She now wishes to work as a pharmacist in
> Germany. Does anybody know the proper procedure to get her the
> permission to do so?
As for physicians , procedure is the like - known as Licencing .

> Will her Polish degree be accepted in Germany?

Why not, but ask first at Ministry of Higher Education or at german
consulate.

2. Data: 2000-06-20 07:02:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz <t...@p...onet.pl> w artykule news:394E1926.7F9B@poczta.onet.pl
pisze...
> She now wishes to work as a pharmacist in
> As for physicians , procedure is the like - known as Licencing .

> Why not, but ask first at Ministry of Higher Education or at german
> consulate.

Why not? Because in USA it isn't!

3. Data: 2000-06-20 08:19:57

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> Dariusz <t...@p...onet.pl> w artykule news:394E1926.7F9B@poczta.onet.pl
pisze...

> Why not? Because in USA it isn't!
Nie badz dziecinny.
W USA czy gdzie indziej obowiazuje publicznie znana procedura
licencjonowania zawodow medycznych , farmaceutycznych.

I w konsulatach mozna dostac broszurki dokladnie wyjasniajace warunki,
wymagane egzaminy, dyplomy itd itd.

Mam takie broszurki ze stanow, dotyczce licencjonowania zagranicznych
lekarzy i pielegniarek

Na stronach www mozna je przeczytac i sciagnac na dysk.
D.

4. Data: 2000-06-21 01:05:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz <t...@p...onet.pl> w artykule news:394EFBB4.5D13@poczta.onet.pl
pisze...
> Nie badz dziecinny.

odzywki widze masz na poziomie...

> W USA czy gdzie indziej obowiazuje publicznie znana procedura
> licencjonowania zawodow medycznych , farmaceutycznych.

Czyli nie sa uznawane dyplomy z Polski, skoro trzeba je dodatkowo
"licencjonowac"...
Mój dyplom inzyniera byl tu "wazny" bez zadnych dodatkowych
formalnosci.

> I w konsulatach mozna dostac broszurki dokladnie wyjasniajace warunki,
> wymagane egzaminy, dyplomy itd itd.
>
> Mam takie broszurki ze stanow, dotyczce licencjonowania zagranicznych
> lekarzy i pielegniarek

lekarzy stomatologów równiez? to chetnie poczytalbym...

> Na stronach www mozna je przeczytac i sciagnac na dysk.

podaj mi prosze adres - interesuje mnie stomatologia.

5. Data: 2000-06-21 07:54:20

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli nie sa uznawane dyplomy z Polski, skoro trzeba je dodatkowo
> "licencjonowac"...
> Mój dyplom inzyniera byl tu "wazny" bez zadnych dodatkowych
> formalnosci.

Nic nie rozumiesz.
Licencjonowanie w zawodach medycznych, prawniczych, farmaceutycznycn i
technicznych to standardowa procedura.

Licencja to prawo wykonywania zawodu, a nie samo uznanie dyplomu.
Dyplom lekarza, farmaceuty, prawnika, architekta itd itd.
nie oznacza prawa wykonywania zawodu

lekarza, farmaceuty, radcy prawnego, adwokata , architekta itd itd.

wymagane jest uznanie kwalifikacji przez agendy rzadowe i/lub korporacje
zawodowe.

W przypadku lekarzy w kraju jest to Okregowa Rada Lekarska
pielegniarek - Izba Pielegniarek
adwokatow - rada adwokacka
itd itd.

Majac uznany jedynie dyplom nadal nie masz prawa wykonywania w/w zawodow
bez otrzymania licencji.

A procedura licencjowania, czyli uzyskania prawa wykonywania zawodu
sklada sie z kilku egzaminow i polega m.in. na przedlozeniu dyplomu,
transkryptu indeksu , zaswiadczenia ukonczenia praktyki, stazu.

I w kazdym kraju jest to praktykowane.
zakres egzaminow, testy dla lekarzy w Stanach akurat mam.
Ale w kazdym konsulacie mozna uzyskac wiecej informacji i najnowsze
informacje, druki i publikacje.

> lekarzy stomatologów równiez? to chetnie poczytalbym...
Mozesz sobie sciagnac z serwerow agencji rzadowych czy i izby lekarskiej

> podaj mi prosze adres - interesuje mnie stomatologia.
Wpis w wyszukiwarce zapytanie, albo zadzwon do lokalnej izby lekarskiej.

6. Data: 2000-06-29 04:14:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> w artykule news:8ioiq6.3vuc35v.1@pszemol.net pisze...
> [...]
> formalnosci.

> lekarzy stomatologów równiez? to chetnie poczytalbym...

No i co Darku? Wymiekasz?

> podaj mi prosze adres - interesuje mnie stomatologia.

Cos krucho z tymi adresami - nie potrafisz podac ani jednego?

7. Data: 2000-06-29 07:18:39

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i co Darku? Wymiekasz?

Podobno mieszkasz za woda.
Dzwonisz do Department of Health i dostajesz broszurke.
Lub sciagasz z internetu.

Czy oczekujesz ze ci ja wysle ?

> Cos krucho z tymi adresami - nie potrafisz podac ani jednego?
Szukaj na serwerze DoH

dawca szpiku
Re: Pytanie o transplantacje organow
Bole prawej strony brzucha