Polityczka: Wyksztalceni z miasta - gdziescie wy?

71. Data: 2006-12-11 21:27:49

Temat: Re: Polityczka: Wyksztalceni z miasta - gdziescie wy?
Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tinyurl.com/ykkmeb

NeG

72. Data: 2006-12-12 09:38:38

Od: "mr proper" <s...@t...cham.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
news:1165872469.169813.98900@l12g2000cwl.googlegroup
s.com...
> http://tinyurl.com/ykkmeb

po tamtej i jeszcze ze 2 późniejszych dyskusjach doszedłem do w/w wniosków.

73. Data: 2006-12-12 09:38:41

Od: "mr proper" <s...@t...cham.pl> szukaj wiadomości tego autora

74. Data: 2006-12-12 09:38:51

Od: "mr proper" <s...@t...cham.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
s.com...

mr proper wrote:

> Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> buahahahah!!! no tak. cenzura nie puściła. zamotałeś się i pogubiłeś we
> własnych urojeniach.

"Nadinterpretujesz. 'Cały świat' - gdyby tylko ktokolwiek uznał taki
bzdet za warty wzmianki, to oczywiście, że by wiedział. 'Cały
świat' nie wiedział, nie z powodu żadnej cenzury, tylko z powodu
elementarnego lekceważenia dla tak błahej informacji (błahej w skali
świata)."

o widzisz, zaczynasz coś kumać. 'bzdet niewarty wzmianki'.

> najlepiej by było jakby nie pił. ale skoro już wypił, to zamiast robić z
> tego aferę na cały świat, lepiej dla wizerunku naszego kraju w świecie
> byłoby aferę tę wyciszyć.

"Żartujesz - prawda?"

dyskutujesz, albo odbijasz piłeczkę, zdecyduj się bo nie wiem jak mam się
ustosunkować.

> nie odbieram np. prasie prawa do informowania o
> rzeczywistości, ale imo głupotą jest ciągłe ujadanie części publicystów i
> obsesyjne przypominanie żenującej, acz w świetle innych dokonań (tych
> dobrych i tych złych) AK, mało znacznej wpadki sprzed 10 lat...

"Przypominam, iż nie ja rozpocząłem tę wypominankę."

ale z lubością ją ciągniesz.

"Jedyne, co
zrobiłem, to sprostowałem fakt o rzekomym uwaleniu się Kwacha u
towarzyszy, na prawdziwy fakt (który wypłynął dość niedawno) o
zaprawieniu się Kwacha solo już w samolocie, co zachlanie stawia IMHO
w znacznie gorszym świetle."

...i? jakie ma to dzisiaj znaczenie? jaka to z dzisiejszej perspektywy
różnica? przecież kwach nie rozpił się jak jelcyn, to widać gołym okiem.

75. Data: 2006-12-12 11:06:39

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

mr proper wrote:

> Użytkownik "elGuapo" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> po tamtej i jeszcze ze 2 późniejszych dyskusjach doszedłem do w/w wniosków.

To jednak mamy swój fan-club ;)

NeG

76. Data: 2006-12-12 11:19:16

Od: "elGuapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

mr proper wrote:

> [...]
> świata)."
>
> o widzisz, zaczynasz coś kumać. 'bzdet niewarty wzmianki'.

Wypraszam sobie to 'zaczynanie'.

> "Żartujesz - prawda?"
>
> dyskutujesz, albo odbijasz piłeczkę, zdecyduj się bo nie wiem jak mam się
> ustosunkować.

Wydaje mi sie, iż nierzadko bite żony również wyciszają fakt bicia
ze względu na 'wizerunek naszej rodziny na świecie'. Nie tędy droga
- prymityw pobłażanie jego występkom nie odbiera tak, jak chcieliby
tego (lewaccy) pobłażacze ('oj jacy fajni ludzie, że mi pobłażyli
i dali mi szansę nie błądzić więcej') tylko z cieszy się, że i
tym razem mu się upiekło i tym zuchwalej (acz uważniej) sobie
poczyna w przyszłości w praktykowaniu swoich występków.

> "Przypominam, iż nie ja rozpocząłem tę wypominankę."
>
> ale z lubością ją ciągniesz.

Bo jestem jak Armia Czerwona - gdy już zacznę wojnę to kończe ją
dopiero po starciu przeciwnika z powierzchni ziemii ;>.

> [...]
>
> ...i? jakie ma to dzisiaj znaczenie? jaka to z dzisiejszej perspektywy
> różnica? przecież kwach nie rozpił się jak jelcyn, to widać gołym okiem.

Znaczenie nie jest w piciu, ale w reakcji na nie: w matactwach mediów,
w wychodzeniu niektórych faktów na jaw dopiero po tylu latach.

NeG

Jak to leczyc
Prośba o pomoc
Leczenie sztuką