Polityczka: padnie kolejny "niezalezny i obiektywny"

1. Data: 2006-11-14 15:15:55

Temat: Re: Polityczka: padnie kolejny "niezalezny i obiektywny"
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message
news:ejuutr$tdp$1@matrix2.nntp.idg.pl...

Nie trzeba sie silić, ubaw z Twojej hipokryzji jest przedni :)
Duch

2. Data: 2006-11-14 15:30:55

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message

Tez tak mysle, niech kazdy sam oceni czy Tomasz Lis jest blizej czy dalej
prawdy.
Duch

3. Data: 2006-11-15 11:27:06

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tomla" <t...@w...pl> wrote in message

> rzeczywistosc jest tak prosta, a tak ja komplikujesz. Dopiero teraz
> stwierziles ze Lis ma poglady? Tak samo jak Pospieszalski, tak samo jest
> tendencyjny, z ta roznica, ze polsat i tvn to prywatne media nie w rekach
> politykow jak tvp.

Czyli ze prywatne media nie moga byc w rekach politykow?

Wyciagasz taki wniosek nawet po tym jak okazalo sie dyrektor programowy
Subotic byl agentem WSI
(wczesniej pracowal tez w dzienniku telewizyjnym za Jaruzelskiego)
oraz po tym jak okazalo sie ze Krok-Podgorski-Solorz-Zak podpisal
dokument wspolpracy ze sluzbami bezpieczenstwa, o czym nie bylo
wiadomo do dzisiaj, przez 12 lat?

Co do Lisa, facet byl kiedys obiektywny (z lekka tylko nutą dendecyjnosci).
Gdy zaczela zlizac sie lustracja, facet zaczal "dostawac na glowe" - w
swoich
programach zdecydowanie faworyzuje lobby anty-lustracyjne, nie pozwala
opponentom dojsc do glosu.
(chociaz ostatnio, podczas debaty Marcinkiewicz-Gronkiewicz byl ok).

Histeria bierze sie z tego ze lobby anty-lustracyjnego ma problem:
w mediach nastapil pluralizm,
sa dziennikarze z lewej i prawej strony. I to boli,
bo wczesniej byl wygodny monopol, a teraz, w tym
pluralizmie zaczely wychodzi brudy dotychczasowych beneficjentow
np. ktos "osmielił sie" puscic rozmowe Michnika w ktorej mowił on
ze jest inspirowany przez Słuzby Specjalne.
I dlatego panuje taka histeria co do rzekomego upolitycznienia mediow.
Nierzetelni dziennikarze z przeszlosci wija sie w konwulsjach.

Ale i tak sie nie dogadamy - skoro dla Ciebie media takie jak TVN czy Polsat
symbol obiektywizmu... ok, pozostanmy przy swoich przekonaniach.

Duch

4. Data: 2006-11-20 16:07:09

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Sorry za polityczke, ale kiedys paru kolesi
atakowalo mnie tutaj za "paranoje spiskowa"
dotyczaca aktualnej sytuacji politycznej w Polsce.

A tu kurde psikus -
ludzie z Rzepy juz polozyli lache na kolejnym autorytecie "niezaleznych i
obiektywnych" mediow.
Lisek ma klopoty:

http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/opinie_061120/o
pinie_a_2.html

Duch

P.S. Mial racje Korwin-Mikke ze bedzie sie dzialo. A to dopiero poczatek...

5. Data: 2006-11-20 21:06:43

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> Sorry za polityczke, ale kiedys paru kolesi
> atakowalo mnie tutaj za "paranoje spiskowa"

LOL! :D Ten post tylko Twa paranoje potwierdza...

1) Lis ma poglady polityczne i personalne sympatie/antypatie? LOL! :D
Alez "odkrycie"... Powiem wiecej, zebys w przyszlosci znow nie dostal
sraczki z powodu takich "rewelacji" - poglady ma *kazdy* dziennikarz...
Posiadanie i ujawnianie pogladow nie jest oczywiscie tozsame z
nierzetelnoscia dziennikarskiego warsztatu - to oddzielna kwestia.

2) "Ludzie z Rzepy polozyli lache"? ROTFL! :D
"Rzepa" (w ktorej 49% udzialow ma skarb panstwa) jest teraz PiSdofilna
gadzinowka, pod rzadami takich "niezaleznych" (sami tak sie okreslaja)
dziennikarzy jak redaktor Lisicki i Semka, nota bene autor omawianego
artykulu.
"Kladzenie lachy" na takich jak Lis to ich praca, panstwowa praca ku
chwale IVRP... LOL! :D
[ http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawe%C5%82_Lisicki ]
[ http://pl.wikipedia.org/wiki/Piotr_Semka ]

3) W przedstawionym artykule... nie ma absolutnie nic! Ot troche
marnych, personalnych plwocin z przemyconymi tu i owdzie zwrotkami
starej polit-ideologicznej spiewki tego pana... Nudy! Zieeeff! :OOO
Tylko prawdziwy paranoik moglby sie w tym paszkwilu dopatrzec (a raczej
- uroic) czegokolwiek odkrywczego.

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

6. Data: 2006-11-20 21:37:45

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/opinie_061120/o
pinie_a_2.html

aaa... Semka... tak po pierwszym akapicie zjechałem na dół, nazwisko
zoczyłem i już mogę reszty nie czytać...

Pzdr
Paweł

7. Data: 2006-11-21 09:54:02

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"bazyli4" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> aaa... Semka... tak po pierwszym akapicie zjechałem na dół, nazwisko
> zoczyłem i już mogę reszty nie czytać...

Suboticove TVN jest lepsze.
Albo stacja Krok-Podgórskiego-Solorz-Zaka.

Ale kazdy wybiera to na co sobie zasłużył :-)
Jeden lubi dociekac rzeczywistosci, drugi propagande podaną na tacy.

Duch

8. Data: 2006-11-21 10:02:21

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message

> W przedstawionym artykule... nie ma absolutnie nic!

Nic, null, void, pusto.
Tak jak niczym byl agent Lesiak, jego wspolpraca z Kuroniem,
WSI dzialajace do 2006, oraz agenci WSI w mediach,
Lisek poszluszny Suboticowi,
przeszlosc Krok-Pogdorskiego-Solorz-Zaka,
naginane sondaze, klamstwa na temat wynikow ostatnich wyborow samorzadowych,
wspolpraca ministerstwa finansow przez ostanie 10 lat z gangiem (bodajze)
wolominskim,
donosy Walesy z lat 70-tych, stan wojenny, afera FOZZ, alkoholowa, i wiele
innych,
tak, to wszysko jest NIC,

natomiast to co sam widzisz to ... paranoja u innych.
Zdejmij to lustro ze sciany :))

Duch
P.S.
cos ostanio ucichles... a jesli juz sie wypowiadasz to wszedzie widzisz
paranoje :)

9. Data: 2006-11-21 12:01:36

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> [...]
> wolominskim,
> donosy Walesy z lat 70-tych, stan wojenny, afera FOZZ, alkoholowa, i wiele

To wszystko co wyzej wymieniles, to nie NIC. To belkot, urojenia lub
chore nadinterpretacje prawicowych paranoikow, zyjacych w swiecie iluzji
wykreowanych przez ich dotkniete szalenstwem i glupota umysly.

BTW: Szczegolnie kuriozalne jest w tym kontekscie wzmianka o gangu w MF.
Za spadek mlecznosci krow tez odpowiada "Uklad"? ROTFL! :DDD

> cos ostanio ucichles...

Ostatnio mam nadmiar wazniejszych spraw w realu.

> a jesli juz sie wypowiadasz to wszedzie widzisz
> paranoje

Mam slabosc do kopania paranoikow, zwlaszcza prawicowych. :-)

pozdrawiam
Quasi

10. Data: 2006-11-21 12:50:21

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Quasi" <q...@g...pl> wrote in message

> To wszystko co wyzej wymieniles, to nie NIC.

Nic sie nie dzieje, a jesli cos sie działo to są to tylko urojenia,
paranoje....
hehe, dobre!

Pamietasz swoją paranoje... ups - wiedze z pozytywną pedofilią?
Duch

Zjawisko deja vu - neurobiologia i kognitywistyka
lęki seksualne
WYSZUKIWANIE MATERIAŁÓW DO PRAC magisterskich,licencjack ich itp.
po klinice
Librix