Polityczka: padnie kolejny "niezalezny i obiektywny"

11. Data: 2006-11-21 13:23:12

Temat: Re: Polityczka: padnie kolejny "niezalezny i obiektywny"
Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

A tu znalazlem swoista swoista replike:
[ http://passent.blog.polityka.pl/?p=170 ]

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

12. Data: 2006-11-21 13:28:31

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> Nic sie nie dzieje, a jesli cos sie działo to są to tylko urojenia,
> paranoje....
> hehe, dobre!

Nie musisz silic sie na taki pseudo-sarkazm. Ja doskonale zdaje sobie
sprawe, ze Ty wierzysz w to co piszesz. Dlatego tez uwazam Cie za
szalenca i nie dyskutuje (juz) z meritum Twoich twierdzen.

> Pamietasz swoją paranoje... ups - wiedze z pozytywną pedofilią?

No i? W czym problem, mitomanie?

Gdy temat byl dyskutowany jakos nie byles w stanie sie sensownie
wypowiedziec (nie mowiac juz o zbiciu moich argumentow), wiec
nawiazywanie do tego jest w Twoim wykonaniu tym bardziej nie na miejscu...

pozdrawiam
Quasi

13. Data: 2006-11-21 14:56:21

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/opinie_061120/o
pinie_a_2.html

A tu "uderzenie w stol", ktore wywolalo reakcje wyzej zacytowanych
"nozyc": [ http://www.press.pl/press/pokaz.php?id=1186 ].

Niech kazdy sam oceni, ktory z panow dziennikazy jest blizej prawdy i
czyje opinie sa bardziej racjonalne.

pozdrawiam
Quasi

14. Data: 2006-11-21 16:02:48

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> "Quasi" <q...@g...pl> wrote in message
>
> Tez tak mysle, niech kazdy sam oceni czy Tomasz Lis jest blizej czy dalej
> prawdy.

rzeczywistosc jest tak prosta, a tak ja komplikujesz. Dopiero teraz
stwierziles ze Lis ma poglady? Tak samo jak Pospieszalski, tak samo jest
tendencyjny, z ta roznica, ze polsat i tvn to prywatne media nie w rekach
politykow jak tvp.
Odpowiedz mi, kto jest blizej prawdy, telewizja w rekach politykow czy w
rekach prywatnych?

15. Data: 2006-11-21 21:38:19

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla napisał(a):

> (...) Lis (...) Tak samo jak Pospieszalski, tak samo jest
> tendencyjny, (...)

Regularnie ogladam oba programy i twierdzenie o rownosci miedzy
stopniami tendencyjnosci obu panow uwazam za totalnie abstrahujace od
rzeczywistosci...

Kato-prawicowy rycerzyk Jan Opoznialski swoim propagandowym programikiem
bije wszelkie rekordy tendencyjnosci. Lis owszem, czasem mniej czy
bardziej dyskretnie ujawni swoje prywatna zdanie (oczywiscie, nie tak
nachalnie i ostentacyjnie jak Opoznialski) - w czym nie ma nic zlego -
ale przynajmniej dba o takie minimum dziennikarskiej rzetelnosci jak
zbalansowany dobor gosci i unikanie propagandy.

pozdrawiam
Quasi

16. Data: 2006-11-21 22:09:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch:
> ... Lisek ma klopoty:

Lis, Semka czy Pospieszalski to ludzie dokladnie z tej
samej gliny, "dzialacze" niestrudzenie tworzacy "fakty".

Wydaje mi sie, ze jesli dzis tego typu hipokrytom niejako
spuszczonym z lancucha (w sensie: wyplyneli na szerokie
wody z klucza politycznego) dane jest probowac wplywac
na ksztaltowanie sie (byc moze adekwatniej byloby rzec:
okaleczanie) opinii spolecznej, to swiadczy to m.in o tym,
iz w PL ku uciesze gawiedzi [notabene: zlozonej z jednostek
krypto-aspolecznych] niezmiennie silna pozycja ciesza sie
wyslugujace sie "dzialaczami" elity "aparatczykow".

Nic dziwnego, ze znaczna czesc spoleczenstwa woli patrzec
na caly ten cyrk z boku, niz angazowac sie w roli "nakrecanej",
jakze "wiele-rozumiejacej" malpy. ;)

--
Czarek

17. Data: 2006-11-21 22:59:46

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Quasi napisał(a):

> [...]
> ale przynajmniej dba o takie minimum dziennikarskiej rzetelnosci jak
> zbalansowany dobor gosci i unikanie propagandy.

gdzie ty te pierdy wyczytałeś?
mów jakos po ludzku, anie slogany wrzucasz.

a teraz tłumacz mi jak baranu - chociazby ten zbalansowany.
z 600 lat temu oglądałem tego opóźnialskiego i tam od lewa do prawa
siedzieli. a swój pogląd zawsze podkreślał, co miłe.
lis owszem farbowany jest.
poza tym, po co porównywac? ten taki, a ten inny, kwita.

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

18. Data: 2006-11-21 23:02:46

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> aaa... Semka... tak po pierwszym akapicie zjechałem na dół, nazwisko
> zoczyłem i już mogę reszty nie czytać...

aaa... bazyli4... tak po nicku, reszty mozna nie czytać.
czujesz debilizm?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

19. Data: 2006-11-21 23:06:21

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> a teraz tłumacz mi jak baranu -

Nie mam ochoty.

> chociazby ten zbalansowany.
> z 600 lat temu oglądałem tego opóźnialskiego

Tak wiec nie masz pojecia jak ten program wyglada...

pozdrawiam
Quasi

20. Data: 2006-11-21 23:11:07

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Quasi napisał(a):
> Duch napisał(a):
>
> A tu znalazlem swoista swoista replike:
> [ http://passent.blog.polityka.pl/?p=170 ]

"W sporze (?), a właściwie w wojnie Semka-Lis, jestem po stronie tego
drugiego. Jest o niebo lepszym dziennikarzem, ma znakomity kontakt z
publicznością, jest szalenie wszechstronny - prasa, radio, telewizja,
media to jego żywioł. Ma swoje wady, dla mnie był zbyt opływowy, zbyt
unijny (w sensie Unii Wolności) i platformerski, ale od pewnego czasu
poczuł, że jest ikoną, że noblesse oblige, że wobec tego, co się dzieje,
on - jako autorytet i wzór osobowy - powinien zająć zdecydowane
stanowisko. Lis - pisząc językiem narciarskim - ma dość slalomu, wybiera
zjazd, a nawet skok."

inaczej - Lis jest lepszy, bo wszechstronny.
kurwa, co za debilizm.
passent, do domu.

moge nie lubić semki - tak, nie lubię go. żeby jasność była.
z poglądami tez nie do końca mi po drodze.

a co do passenta - zbudować felieton, w którym w podsumowaniu znajdzie
się taka perła? miałem go za pupila poprzedniego systemu, teraz uważam
go dodatkowo za chama, który mniema, że łyknę jego prostacką wizję.

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

Zjawisko deja vu - neurobiologia i kognitywistyka
lęki seksualne
WYSZUKIWANIE MATERIAŁÓW DO PRAC magisterskich,licencjack ich itp.
po klinice
Librix