Polityczka: padnie kolejny "niezalezny i obiektywny"

31. Data: 2006-11-23 19:03:00

Temat: Re: Polityczka: padnie kolejny "niezalezny i obiektywny"
Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> Jak nabierzesz doświadczenia, przestaniesz go czuć... Semka nie rozwinął
> się przez lata ani na jotę, toteż z czasem trzeba go skreślić, bo życie
> jest za krótkie, by czytać każdego barana, jaki się napatoczy...

co będzie wyznacznikiem mojego doświadczenia?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

32. Data: 2006-11-23 19:04:11

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

... zzz napisał(a):

> gratulejszyn
>
> pozostaje pytanie
> jak dogłębne to jest ...........
> hehe

nie śmiej się dziadku :)
nawet jeśli jest powierzchowne
to się zaczęło dopiero

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

33. Data: 2006-11-23 19:05:43

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

tomla napisał(a):

> nie nie pamietam wogole takiego zajscia, a w jakim programie? Jedyne co mi
> sie kojarzy to to http://www.youtube.com/watch?v=VrxWGa7DoCs A w ogole
> ,jesli to ma byc odpowiedz na mojego posta , no to srednio sie postarales.

tak, to była odpowiedź.
całkowita - gdybyś znał słowa pana prezesa tvn
chodzi o to, widzisz, że ręce prywatne bywają (są) trzymane mocno przez
ręce polityczne.

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

34. Data: 2006-11-23 19:08:28

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> Wlasnie, bo generalnie sie jak rozroznic media obiektywne od
> nieobiektywnych?

nie istnieje obiektywizm?
istnieje - mniemam.
jako sąd kogoś niezaangazowanego.
ale ten sąd może być głupi - jeszcze inna sprawa.

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

35. Data: 2006-11-23 20:24:20

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> "Quasi" <q...@g...pl> wrote in message
>
> Nie trzeba sie silić, ubaw z Twojej hipokryzji jest przedni :)
> Duch

Też bym się ubawił, gdyby to chodziło o okrągłość Ziemi.
Jednak temat był zbyt poważny. A trzymanie go na topie przez miesiąc,
skurwysyńsko podłym było.
Ale jak ktoś tak ma. To już mu raczej tylko nic pomoże.

Temat jest wyjątkowo trudny.
Wymiękam. Sensownie nie do ugryzienia społecznie.
Indywidualnie tak. Ale jako global?

Nowe zadanie dla psychoanalityków?
Uważaj.
Indywidualna zgoda na współrzycie.

I miliony rączek z łapówkami.

No więc, tu, jak i w innych kwestiach...
BRAĆ SIĘ ZA RODZICÓW!!!.

Starych zdiagnozować!
Młodych dopuścić po diagnozie.
W każdym przypadku, pomagać im zrozumieć.

Państwo policyjne? :-)))
Albo, albo.
Nie czarujmy narodową żałobą,
gdy tysiące giną na drogach.

W systemie społecznym, nie ma szarości.
Jest przepis, mundur, oskarżyciel.

Spróbuj bez zakupów, wyjść dowolną bramką z supermarketu.
Gleba, pała i lufa przy skroni.
Możesz się czniać, że jesteś ich pracodawcą :-))))

Łachą, od nich, było zezwolenie na wejście.

To jasne proste i banalne.
I brutalne.

Jeśli więc rodzic, nie wyjaśni tych mechanizmów,
to tylko płacz i lament.

Aby wyjaśnił, musi mieć poczucie, części siebie
w dziecku, ale też... No właśnie.???????
Wysublimowanie.... nie pasuje mi do górnika, zbrojarza,
murarza, hutnika, profesora też nie.
A, do nauczyciela pasuje jak ulał.

Wy się akurat lubicie, niepotrzebnym było moje wtrącanie.
:-)))
I odeszłem od tematu.

Nawrót.
Są elementy w życiu dziecka, czy ma pięć, czy siedemdziesiąt lat,
które "paprać_ciągnąć" się mogą "już do końca".
Mało.
Niema żadnej techniki, która by zniwelowała.
Podkreślę. Żadnej.
Zły start. Konsekwencje do końca życia.

I to wiemy. (bez uśmiechu)

Niestety, patrzę na znajomych i wiem. Jak wyglądały ich "początki"
widząc konsekwencje.
A teraz pomyślmy.

Jeśli przyjdzie mi patrzeć na to pokolenie dwudziestolatków,
przez dwadzieścia lat, to czy przed emeryturą, stwierdzę
pogorszyło się, czy polepszyło?
(I w jakim sensie?)

Jeszcze nie tak dawno, śmiałem się z granicy 35 lat,
dla młodych aktywistów PZPR. Do rozpuku!
A teraz widzę, że 35 lat to mało na dorośnięcie.
W wieku 35 lat, powinna być matura Dubler.
Jak nie zdana, to odbieram dowód osobisty
i kandydat do kojca. Lub w klęczki, na grochu.
Linijką po łapach, i .... No nieważne :-)))))))
Stare hitlerowskie zasady.

Jeśli błędnie naruszysz,
lub olejesz - zaniedbasz, intymność swojego dziecka,
konsekwencje tego błędu będą Twoim błędem
już do końca _ z pewnością... Twojego życia.
To akurat, z gwarancją, mogę napisać.

Trudne. Analizowałem to latami.
Jeśli indywidualnie tego nie rozstrzygniesz,
to zawsze kogoś krzywdzisz, na etapie dziecka.
Bo wiadomo, ze dorosłemu przydaje się lanie.
Ale dziecko, tylko na widok paska, może mieć odjazd.
Choćby miało dowolną ilość lat.

Mózg.
W filmie, piękna (dla Ciebie) panienka, mówi...
"nie lubię facetów w bokserkach" i masz zjazd,
jak stąd do Urugwaju. Nikt Cię nie przekona.

Dorosły powie.. "a tam pierdolisz, wydepczę
Cię w bokserkach" - oczywiście to pozorny dorosły
z rodziny Kupożernej :-)))
Człowiek z ogładą, a myślący tak samo, napisałby...
"Kochanie, cieplej mi w bokserkach, ale jak chcesz..."

Jednak 12 latek, co to nie wie jak i gdzie trzymać ptaszka,
będzie miał schizę, mniej więcej taką jak jedenastolatka przed
maturą i czerwone majtki.
Latami już myślisz, co będzie, gdy...
Już samo niesprawdzenie, Cię zamęczy :-)))

Popatrz na "temat postu" :-)))
Służbę narodowi, nazywa się rządzeniem.
A palmy rosną najlepiej na pacałach rządzących.
A kasztany ... no wiadomo :-)))

Jak weźmiesz, kto komu i dlaczego,
to bliźniaki napewno ze sobą spały.
Gwarantuję.

Ocena Twoja?
:-))))

A politycznie?
Nic lepszego, niż te bobaski na dzień dzisiejszy nie widzę.
Chyba, że ktoś z zewnątrz.

Sprzedadzą nas jak psy (my psy).
W azyl.
Dawniej zwany Jasyrem.

I co tu gadać o polityce.
Sprzedadzą! Ale nie za byle darmo!
W odróżnieniu od pozostałych.
I to jest git.

ett
---------------------------------------

ps.
Jak już tu siedzę.
Powaga.
Skup się.

Pomiędzy neuronem, a innym neuronem,
z sieci niezależnych, - masz przestrzeń wypełnioną
glutenem.
Co się dzieje?
Po kiego czorta ten gluten?

et

36. Data: 2006-11-23 20:41:24

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Duch:
>
> Lis, Semka czy Pospieszalski to ludzie dokladnie z tej

Nie gadamy. I nie gadajmy.
Ale muszę Ci przyznać rację.

ett

Najpierw przeczytałem,
potem zobaczyłem podpis.

37. Data: 2006-11-23 20:57:51

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał(a):

> Nie gadamy. I nie gadajmy.
> Ale muszę Ci przyznać rację.

nie widać różnic?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

38. Data: 2006-11-23 23:26:15

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...na.swiat> napisał w wiadomości
> bazyli4 napisał(a):

> co będzie wyznacznikiem mojego doświadczenia?

Zdolność przewidywania i wyciągania wniosków w rozsądnym czasie...

Pzdr
Paweł

39. Data: 2006-11-23 23:32:22

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie widać różnic?

Miałeś kiedyś stopę obutą,
na prawym pośladku,
z szybkością światła? :-)))

No...
To miło mi było :-)))
ett

40. Data: 2006-11-23 23:33:45

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> Użytkownik "tren R" <t...@p...na.swiat> napisał w wiadomości

> Zdolność przewidywania i wyciągania wniosków w rozsądnym czasie...

a kto to oceni?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

Zjawisko deja vu - neurobiologia i kognitywistyka
lęki seksualne
WYSZUKIWANIE MATERIAŁÓW DO PRAC magisterskich,licencjack ich itp.
po klinice
Librix