Polityczka: padnie kolejny "niezalezny i obiektywny"

41. Data: 2006-11-23 23:40:28

Temat: Re: Polityczka: padnie kolejny "niezalezny i obiektywny"
Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

42. Data: 2006-11-24 02:18:17

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tren nie myśl, bo mi przeszkadzasz.

43. Data: 2006-11-24 07:23:27

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...na.swiat> napisał w wiadomości
news:ek5b5f$ija$1@atlantis.news.tpi.pl...
> bazyli4 napisał(a):

> a kto to oceni?

Życie, po prostu życie. Mnóstwo chodzi po świecie burasów bez kręgosłupa,
którzy boją się odrzucić cokolwiek szmatławego, w obawie, że to może cenne
jest.... każdy doświadczenia nabiera mas, jak się będziesz oglądał na oceny,
będziesz niczym Duch...

Pzdr
Paweł

44. Data: 2006-11-24 10:20:45

Od: "tren R" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> [...]
> jest.... każdy doświadczenia nabiera mas, jak się będziesz oglądał na oceny,

życie oceni? to widzę sprzeczność.
jak na razie to ty oceniasz mnie. ty jestes moje życie?

45. Data: 2006-11-25 01:48:26

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

46. Data: 2006-11-25 07:54:28

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> życie oceni? to widzę sprzeczność.
> jak na razie to ty oceniasz mnie. ty jestes moje życie?

Widzę, zaczynasz pojmować...

Pzdr
Paweł

PS Ale z tymi sprzecznościami to jak Quasi :/

47. Data: 2006-11-25 10:38:13

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 napisał(a):

> Widzę, zaczynasz pojmować...

nie wiem z czego wnosisz.. :)

> PS Ale z tymi sprzecznościami to jak Quasi :/

życie to sztuka godzenia sprzeczności :)

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

48. Data: 2006-11-28 23:07:51

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał(a):

> Tren nie myśl, bo mi przeszkadzasz.

siur

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

Zjawisko deja vu - neurobiologia i kognitywistyka
lęki seksualne
WYSZUKIWANIE MATERIAŁÓW DO PRAC magisterskich,licencjack ich itp.
po klinice
Librix