Polityka Jamnika

1. Data: 2003-11-06 23:24:49

Temat: Polityka Jamnika
Od: "Alonso Harris" <A...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

W TVN zmierzono iloraz inteligencji i co wyszło ? Wyszło tak, że pierwsze
miejsce maja studenci drugie policjanci,. Policjanci którym nalepiło się łatkę
że to banda przygłupów, których można lekceważyć na każdym kroku, z którymi
nikt się nie liczy, Ci którym płaci się grosze, a jak rząd wpadnie na pomysł
żeby zabrać budrzetówce zabiera się gliniarzą bo i tak po co im pieniądze ?
jak to banda głąbów, rząd daje debilne objetnice których się nie spełnia bo
po co ? przykład ? Śmierć dwóch gliniarzy w Czechowicach &#8211; Dziedzicach,
broniących się bronią z lat 70-tych, bez kamizelek kuloodpornych - szumnie
minister wypowiada się że zmieni się sprzęt, a tu qpa nie pierwsza i nie
ostatnia.

Coraz więcej policjantów jest skorumpowanych bo jak tu wyżyć za 1200 zł ?
Paranoją jest to, że szczytem marzeń gliniarza jest praca w &#8222;drogówce&#8221;,
gdzie
może sobie spokojnie &#8222;dorobić&#8221; niż &#8222;awans&#8221; do kryminalnego i
zostanie
detektywem. W kryminalnym można kręcić wały od komendy wojewódzkiej w górę na
szczeblu powiatu jest to raczej mało prawdopodobne, a jeśli już to bardzo
ryzykowne, lepiej wziąć &#8222;w łapę&#8221; na ulicy proste łatwe i przyjemne.

Nasuwa się taki wniosek, że jeśli nasi polscy gliniarze mają taki wysoki
iloraz inteligencji, to co pokazują nam media, mam na myśli korupcje, jest
tylko wierzchołkiem góry lodowej. Szumnie mówi się o zwalnianiu skorumpowanych
z tego co widać to &#8222;wpadają&#8221; tzw. &#8222;stare betony&#8221; które
kończyły &#8222;1 majowe
uniwersytety&#8221; na ich miejsce już nie przyjmuje się kogo popadnie, mądrzejsi
ludzie a kasa ta sama, co za tym idzie ? Trzeba sobie dorobić ale już nie na
poziomie absolwenta WUML-u.

Ciekawe jak długo rząd będzie miał w dupie gliniarzy, co musi się
zdarzyć żeby się to zmieniło ? Jakoś nikt nie widzi że przez to my wszyscy
mamy przekopane, to że &#8222;tępy dres&#8221; w TV nie bojąc się nikogo może
spokojnie
powiedzieć że &#8222;mędy&#8221; to się ich boja i spier... na ich widok.

Oki druga sprawa, gadałem dzisiaj z kumplem który jest gliniarzem i co
ciekawego dowiedziałem się ? ano odbyło się u nich szkolenie z psychologiem,
każdy pomyśli spox gliniarzą jest to potrzebne... ale właśnie ale, pani
psycholog podchodzi do tematu jakby miała rozmawiać z licealistami rozdaje
jakieś testy, namawia do zwierzania się w gronie publicznym ze swoich emocji,
zachowań itd. fajne nie ? ale w gronie AA a nie wśród gliniarzy, trochę to
śmierdzi, zapytacie czym ? ano na tej pogadance byli przełożeni, dla mnie
osobiście byłaby to niesamowita frajda znać system podległych pracowników.
Jak się domyślacie współpraca szła jej znakomicie ;) i tu pytanie do Was
grupowiczów, wielu z Was jest psychologami, bądź za jakiś czas nimi będzie,
czy psycholog który pracuje w policji jest w pełni przygotowany do swojego
zawodu ?

Alonso Harris
skorumpowany gliniarz z L.A.P.D (Training Day by Atonine Faqua).

... gdy zbudzi się świat, już nie będzie nas ...

Za orty i inne przecinki przepraszam wrażliwych :)

1. Data: 2003-11-07 09:19:37

Temat: Re: Polityka Jamnika
Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alonso Harris" w wiadomości news:5b53.00000c32.3faad841@newsgate.onet.pl
napisal(a):

> praca w &#8222;drogówce&#8221;, gdzie może sobie
> spokojnie &#8222;dorobić&#8221; niż &#8222;awans&#8221;

Pisales tego posta w Wordzie?

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/

1. Data: 2003-11-07 09:44:20

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alonso Harris:
> [...]
> [...] jeśli nasi polscy gliniarze mają taki wysoki iloraz inteligencji, to
> co pokazują nam media, mam na myśli korupcje, jest tylko wierzchołkiem

Mieszasz nieco rozne sprawy IMO.

Kazdy kto chocby ubiega sie o prace w policji jest dokladnie testowany,
w tym rowniez pod katem inteligencji - stad prosty wniosek ze niezmiernie
prosto jest zgromadzic ekipe policjantow o inteligencji niewspolmiernie
wysokiej wobec wartosci modalnej inteligencji policjantow.

Trudno oczekiwac aby w policji nie wykorzystywano wynikow badan
psychologicznych (z odpowiednich kartotek policyjnych) w sytuacji
selekcji np na rzecznikow prasowych komend itp, czy tez grupy
majacej za 'zadanie' zademonstrowac wlasny potencjal intelektualny.

Biorac powyzsze pod uwage: 'przegrana' ze studentami dla mnie zdecydowanie
slabiutko swiadczy o policjantach. ;)

Czarek

1. Data: 2003-11-07 12:11:47

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alonso Harris" <A...@W...pl> napisał w
wiadomości news:5b53.00000c32.3faad841@newsgate.onet.pl...
.
> [...]
będzie,
> czy psycholog który pracuje w policji jest w pełni przygotowany do swojego

Są lekarze dobrzy i źli...
Są prawnicy dobrzy i źli
Są nauczyciele dobrzy i źli....
w zawodzie psychologa jest podobnie.
Ludzie którzy kończą dane uczelnie
nie koniecznie są specjalistami w swojej
dziedzinie, każdy z nas tego w życiu
doświadczył...
Pracę też dostajesz bo masz znajomości lub ich nie masz
...często tak bywa...
Ja bardzo chciałam pracować w policji
jako psycholog policyjny ale niestety
w moim mieście trzeba mieś porządne " plecy" by
się do policji dostać...niestety ja takich nie
mam :-(((((((((((((
I tu jest odpowiedź na twoje pytanie...
jeżeli ktoś pracuje w zawodzie dla kasy lub innych
profitów a nie z powołania
tak to właśnie wygląda...
zły człowiek na złym stanowisku!
pozdr.
Edyta

1. Data: 2003-11-07 12:53:31

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> mam :-(((((((((((((
> I tu jest odpowiedź na twoje pytanie...
> jeżeli ktoś pracuje w zawodzie dla kasy lub innych

Ale, sorki, zasunęłaś. Dzisiaj trzeba mieć plecy, żeby się nawet dostać do
pracy do danej szkoły :-)

enni

1. Data: 2003-11-07 13:39:12

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> swojego

> Ale, sorki, zasunęłaś. Dzisiaj trzeba mieć plecy, żeby się nawet dostać do

:-))))))))))))))))))))))))
Edyta

1. Data: 2003-11-07 13:49:29

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "enni" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> :-))))))))))))))))))))))))
> Edyta

Rozumiem, wolny weekend się zbliża :-) Powiesz mi z czego się śmiejesz? :-)

enni

1. Data: 2003-11-07 13:58:21

Od: "Edyta" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Edyta" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> do

> Rozumiem, wolny weekend się zbliża :-) Powiesz mi z czego się śmiejesz?
:-)

> enni

Mam dobry humor,
ja mam aż 4 dni wolnego :-)))))))

> [...]