rodzice Freuda?

1. Data: 2003-11-01 11:24:40

Temat: rodzice Freuda?
Od: "Radek Zwolski" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kim byli (czym sie zajmowali, gdzie pracowali, jakie wyksztalcenie)
rodzice Freuda?

sam tez zajme sie poszukiwaniami, ale z powodu ograniczonego dostepu do netu
wdzieczny bylbym jakby ktos mi powiedzial i podal jakies zrodla.

1. Data: 2003-11-01 11:31:11

Temat: Re: rodzice Freuda?
Od: "Ania \(Foxy\)" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek Zwolski" <> napisał w wiadomości > Kim byli (czym sie
> [...]
netu
> wdzieczny bylbym jakby ktos mi powiedzial i podal jakies zrodla.

czytałam biografię Freuda..książkę "Pasje utajone, czyli zycie Zygmunta
Freuda" autorstwa Irvinga Stone'a.....tam powinno być.ale sama nie
pamiętam..

1. Data: 2003-11-01 20:29:43

Od: "Kredka" <k...@w...WYTNIJTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

>.ale sama nie pamiętam..

:)))

--
k...@w...pl
GG 2324910 - czynne całą dobę

1. Data: 2003-11-02 07:03:17

Od: "ajtne" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek Zwolski" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
> Kim byli (czym sie zajmowali, gdzie pracowali, jakie wyksztalcenie)
> rodzice Freuda?

Oboje pochodzili z Galicji: Jacob Freud był nie najlepiej prosprującym
sprzedawcą wełny, Amalia (trzecie żona Jacoba) była rzecz jasna panią domu.

pozdrówka

czytaczka biografii ;)
joa

myslenie o smierci
Re: mam ochote kogoś zabić!
Re: mam ochote kogoś zabić!
Psychologia-przedmioty??
Czy leki psychiatryczne zmieniają osobowość ???