Półka do lodówki - gdzie dokupić?

1. Data: 2006-11-04 15:08:11

Temat: Półka do lodówki - gdzie dokupić?
Od: "Marta K." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Potrzebuję kupić półkę do lodówki INDDESIT. Czy może ktoś
wiek gdzie można coś takiego kupić
Dziekiuję

Marta K.

2. Data: 2006-11-04 15:10:32

Temat: Re: Półka do lodówki - gdzie dokupić?
Od: "Marta K." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

INDESIT

3. Data: 2006-11-04 16:08:06

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta K. <m...@o...pl> wrote:
> Witam Potrzebuję kupić półkę do lodówki INDDESIT. Czy może ktoś
> wiek gdzie można coś takiego kupić

Zamówisz bez problemu w każdym autoryzowanym serwisie. Tylko
dobrze Ci radzę, dzwoniąc tam i pytając o cenę tej półki siedź
wygodnie, a jeszcze lepiej połóż się :-)

J. (co kiedyś chciał zamówić plastikową półkę na butelki do
naszego Polara, skończyło się na tym, że sam ją sobie zrobił z
aluminiowych profili)

4. Data: 2006-11-04 18:51:52

Od: "Javko" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." napisał w wiadomości

> [...]
>
> J. (co kiedyś chciał zamówić plastikową półkę na butelki do
> naszego Polara, skończyło się na tym, że sam ją sobie zrobił z

Ja właśnie dzisiaj kupiłam w serwisie Polara półkę szklaną do lodówki.Trzeba
oczywiście podać typ lodówki, aby wymiary się zgadzały. Kosztowała 16 zł-
bardzo się ucieszyłam, bo powiem szczerze, że spodziewałam się wyższej ceny
:)
Aga

5. Data: 2006-11-04 18:57:07

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Javko <j...@i...pl> wrote:

> [...]
> zgadzały. Kosztowała 16 zł- bardzo się ucieszyłam, bo powiem
> szczerze, że spodziewałam się wyższej ceny :)

???? Do jakiego modelu?
Mi serwis za tą plastikowe gówno na butelki z dołu drzwi zażyczył
sobie nie pamiętam już dokładnie, ale coś ponad 60zł to chyba
było. Nie wierząc zadzwoniłem na infolinię polara i cenę
potwierdzili. To był sam plastik więc za szklane spodziewałem się
jeszcze większych cen, jeśli są tańsze, to ja już nic nie
rozumiem.

J.

6. Data: 2006-11-05 09:35:03

Od: "Javko" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> potwierdzili. To był sam plastik więc za szklane spodziewałem się
> jeszcze większych cen, jeśli są tańsze, to ja już nic nie

Lodówka Polar CZ 236 - mamy ją już 10 lat. Podejrzewam że te półki pasują
też do innych typów, bo widziałam, że mieli ich spory zapas. Wynika z tego
że plastikowe części są droższe - dziwne to trochę i ja też już nic nie
rozumiem :)

7. Data: 2006-11-05 13:40:12

Od: "Paweł Pracki" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jeżeli jest to półka zwykła prostokątna, to najprosciej zamówić taką w
zakładzie szklarskim. Maja tam specjalne szkło na blaty itp. Podejrzewam że
wyjdzie taniej.

8. Data: 2006-11-06 14:04:41

Od: "Marta K." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Pracki napisał(a):
> [...]
> zakładzie szklarskim. Maja tam specjalne szkło na blaty itp. Podejrzewam że

Dziekuje bede dzwonić:)

Pozdrawiam Marta K.

jak wyczyscic albo wyprac abazur?
Zalana praka