Polknelam gume do zucia

1. Data: 2003-11-25 17:36:40

Temat: Polknelam gume do zucia
Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

przed chwila polknelam gume. czy cos mi grozi z tego powodu??? moze powinnam
ja popic. co zrobic???

kasia

2. Data: 2003-11-25 17:58:35

Temat: Re: Polknelam gume do zucia
Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25 Nov 2003 18:36:40 +0100, kasia napisał/napisała:
> przed chwila polknelam gume. czy cos mi grozi z tego powodu??? moze powinnam
> ja popic. co zrobic???

Uwazaj aby przy puszczaniu baka nie strzelalo :>

--
*it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
GG: 70701

3. Data: 2003-11-25 18:26:55

Od: "NewAddres" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dwa razy polknaslem i nic
zjedz czekoladem,l gupa nie znosi czekolady.
Bedziesz zyla :D

4. Data: 2003-11-25 20:36:27

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dwa razy polknaslem i nic
> zjedz czekoladem,l gupa nie znosi czekolady.
> Bedziesz zyla :D

A po cholere czekolade????????????????????

Anka

5. Data: 2003-11-25 20:46:46

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bq0eeo$ln7$...@n...onet.pl,
Anka Łazowska <a...@c...pl>:

> A po cholere czekolade????????????????????

Moze dla odreagowania stresu? ;)

--
Robert

6. Data: 2003-11-25 20:56:42

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> bq0eeo$ln7$...@n...onet.pl,

> Moze dla odreagowania stresu? ;)

no tak, te endorfiny...:)

Anka

7. Data: 2003-11-26 10:25:14

Od: "Doxent" <d...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> przed chwila polknelam gume. czy cos mi grozi z tego powodu??? moze
powinnam
> ja popic. co zrobic???

moj kolega sasiad jak byl maly ponad 30 lat temu najadl sie slawetnych
donaldow po czym zabralo go pogotowie na plukanie zoladka. nic groznego mu
sie nie stalo ale zjadl ich sporo bo smaczne byly,
na szczescie rodzice szybko to wykryli i wezwali pogotowie.

---

8. Data: 2003-11-26 12:23:09

Od: "piotr panek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kasia <m...@y...com> napisał(a):

> przed chwila polknelam gume. czy cos mi grozi z tego powodu??? moze
powinnam
> ja popic. co zrobic???

Musisz wziąć klucz i przez dziurkę przelać stopiony wosk (ewentualnie
parafinę lub polietylen - uważaj, bo on się łatwo zapala przy stapianiu!) do
zielonej miski z zimną wodą. Przy tym powtarzaj: "Guma to suma kuma. Kuma
kumie zrobić na despekt nie umie. Jak wosk ten się w ogniu ropływa, tak guma
się w brzuchu rozmywa".

Skuteczność tej metody jest porównywalna ze szkodliwością połkniętej gumy do
żucia....

> kasia

pzdr
piotrek

9. Data: 2003-11-26 17:04:21

Od: thraxx <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> guma
> się w brzuchu rozmywa".
>
> Skuteczność tej metody jest porównywalna ze szkodliwością połkniętej

He he.. dobre. Skąd masz tą metodę? Moze opublikujemy razem jakąś
pracę na ten temat? hi hi.. doktorat murowany. buuaahhahaha

Uuhahaha.... ekh ekh zakrztusiłem się :-(

pozdrawiam.

10. Data: 2003-11-26 18:51:59

Od: "NewAddres" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czekolada rozpuszcza gume :D
Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> A po cholere czekolade????????????????????
>
> Anka

RE: laser-krotkowzrocznosc
Zywnosc modyfikowana genetycznie [Pilne]
poszukiwany neurolog od... spastyki
bardzo zniszczone i słabe paznokcie
Borelioza, raz jeszcze