Półkotapczan - czy ktos pamięta?

1. Data: 2005-04-21 18:42:19

Temat: Półkotapczan - czy ktos pamięta?
Od: "Fiona" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myslalam dlugo... i wymyslilam tapczan-półkę :)
Rzecz w tym, ze w sklepach mlode pokolenie nie wie o co chodzi... i kręcą kółka
na czole...
Czy ktos z Was jeszcze pamięta taką konstrukcję?
A moze widział ją w sprzedazy?
Jest tylko jeszcze jeden malutki warunek... materac nie moze byc krotszy niz
210cm, a ideałem byłby 220-centymetrowy (szerokosc 100).
Google niczego rozsadnego nie wyrzucily...

Wdzieczna za jakies namiary na producenta, kt dowiezie to do DC.
Serdecznosci

2. Data: 2005-04-21 19:03:54

Temat: Re: Półkotapczan - czy ktos pamięta?
Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiona" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3516.000005df.4267f40a@newsgate.onet.pl...
> [...]
niz
> 210cm, a ideałem byłby 220-centymetrowy (szerokosc 100).
> Google niczego rozsadnego nie wyrzucily...

ja pamiętam pólkotapczany - materac dociskał pościel do tylniej ścianki ;)
niestety, z tego co pamiętam to ze względu na sposób podnoszenia były one
krótkie
robienie na SPECJALNE zamówienie spowoduje astronomiczny wzrost kosztów bo
nawet rzeczy robione "na zamówienie" wg jakiegośtam wzoru są robione wg
szablonów... wiem, bo próbowałem wynegocjować przedłużenie rogówki o 10 cm -
okazało sięże nijak nie można i nawet sprzedawca (sklep
"producencko-rzemieślniczy") nie chciał rozmawiać o dopłacie - to o czymś
świadczy.... ?

rokko

3. Data: 2005-04-21 19:10:14

Od: "Fiona" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okazało sięże nijak nie można i nawet sprzedawca (sklep
> "producencko-rzemieślniczy") nie chciał rozmawiać o dopłacie - to o czymś

No wlasnie... widzialam sliczny tapczanik za rozsadne pieniadze z czterema
polkami na posciel i pierdolki pod spodem, na prowadnicach!
Cos, co naprawde zaspokoiloby moj gust, ale niestety 2 m dlugosci i ani
centymetra wiecej :(

Przez te nieszczesna dlugosc zostaje mi ograniczona ilosc wzorow - koszmaronow
badz za przerazajace pieniadze (a szuflada i tak jezdzi luzem !)...

O polkotapczanie widze tez musze zapomniec :(

Pozdrawiam
F.

4. Data: 2005-04-21 19:18:26

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fiona wrote:
> Myslalam dlugo... i wymyslilam tapczan-półkę :)
> Rzecz w tym, ze w sklepach mlode pokolenie nie wie o co chodzi... i
> kręcą kółka na czole...
> Czy ktos z Was jeszcze pamięta taką konstrukcję?

Pewnie, ze pamietam. 20 lat stalo w moim pokoju. W sklepie widzialam, jesli
dobrze kojarze to w Abra ale na ich stronie nie widzialam. Sprobuje jutro
przejsc sie do ich sklepu i sprawdzic, ale nie obiecuje :)
Mozesz sprobowac zrobic samodzielnie - najwazniejsze to chyba te sprezyny
podnoszace.

Zazula

5. Data: 2005-04-21 19:24:39

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> [...]
> Sprobuje jutro przejsc sie do ich sklepu i sprawdzic, ale nie
> obiecuje :) Mozesz sprobowac zrobic samodzielnie - najwazniejsze to chyba

Nawet udalo mi sie znalezc [widzialam inne, dokladnie takie jak to z
drugiego linku]
http://www.abra-meble.pl/produkt.php?id=315&kategori
a=16
http://www.taniemeble.win.pl/eshop/store.php?cat_id=
35

Zazula

6. Data: 2005-04-21 19:35:19

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2005-04-21 19:40:38

Od: "Fiona" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zazula wrote:
NIESTETY!!!!!!!!!!!!! :((((
Jestem ograniczona!!!! długoscia ;)
Te materace w srodku maja zaledwie 2 metry.
Potrzebuje 2,2.

Na niedziele umowilam stolarza, ale jak znam zycie zaspiewa takie pieniadze, ze
prosze siadac!

Jesli nie zaradzicie Drodzy Grupowicze skonczy sie pewnie wolnostojacym lozkiem
z szufladka luzem :(

A w sklepie za dobry materac (tylko materac!!!) w tym rozmiarze krzykneli 1100zł
Eh, zycie... :(

8. Data: 2005-04-22 09:26:16

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fiona" <k...@p...onet.pl> writes:

> Jest tylko jeszcze jeden malutki warunek... materac nie moze byc
> krotszy niz 210cm, a ideałem byłby 220-centymetrowy (szerokosc 100).

O, to wysoka jestes 8-)

MJ

9. Data: 2005-04-22 09:47:10

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fiona wrote:
> NIESTETY!!!!!!!!!!!!! :((((
> Jestem ograniczona!!!! długoscia ;)
> Te materace w srodku maja zaledwie 2 metry.
> Potrzebuje 2,2.

Napisalam do Abra i niestety robia tylko standart i nie ma mozliwosci
indywidualnego zamowienia.

Zazula

10. Data: 2005-04-28 15:10:34

Od: "Grazia" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Myslalam dlugo... i wymyslilam tapczan-półkę :)
> Wdzieczna za jakies namiary na producenta, kt dowiezie to do DC.

Spróbuj na stronie www.szynaka.com.pl, wiem że oni produkują coś takiego,
tylko nie wiem w jakich rozmiarach. Na stronie masz adresy sklepów w DC i
kontakt do firmy produkcyjnej. Najlepiej jak zadzwonisz i dowiesz się czy i
jakie są możliwości produkcji pod indywidualne zamówienie (gdyby nie mieli w
standardzie tego co potrzebujesz).

pozdrawiam
Grazia

kuchnia murowana