Polsat cyfrowy na kilku telewizorach?

1. Data: 2006-05-01 13:02:41

Temat: Polsat cyfrowy na kilku telewizorach?
Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam polsat cyfrowy czy jest możliwość podłączyć go do kilku odbiorników
telewizyjnych w domu jeśli tak to w jaki sposób .
Pozdrawiam Ania

2. Data: 2006-05-09 13:11:49

Temat: Re: Polsat cyfrowy na kilku telewizorach?
Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna P. napisał(a):
> Mam polsat cyfrowy czy jest możliwość podłączyć go do kilku odbiorników
> telewizyjnych w domu jeśli tak to w jaki sposób .

Tak, ale na wszystkich będziesz zawsze miała ten sam program :)

--
spp

3. Data: 2006-05-09 13:38:45

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam polsat cyfrowy czy jest możliwość podłączyć go do kilku odbiorników
> telewizyjnych w domu jeśli tak to w jaki sposób .

jest takie urządzono na allegro, klonuje on kartę max na 3 telewizory,
wymaga ciągnięcia kabli

4. Data: 2006-05-09 14:22:58

Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna P." <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> Mam polsat cyfrowy czy jest możliwość podłączyć go do kilku odbiorników
> telewizyjnych w domu jeśli tak to w jaki sposób .
> Pozdrawiam Ania
Czy dużo kosztuje takie urządzenie?

5. Data: 2006-05-09 14:53:16

Od: Slawomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp> szukaj wiadomości tego autora

Anna P. wrote:
> Czy dużo kosztuje takie urządzenie?

Ceny zaczynają się od ok. 100zł. Popatrz na listę:

http://www.allegro.pl/search.php?string=splitter&ord
er=p
--
Slaw

6. Data: 2006-05-10 11:25:13

Od: "elowa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ceny zaczynają się od ok. 100zł. Popatrz na listę:
>
> http://www.allegro.pl/search.php?string=splitter&ord
er=p

A widzieliscie gdzies spiterek do polsatu?? Bo takowego nie ma, sa tylko do
c+ ;-)

A jak sie myle, to prosze mi taki pokazac ;-)

Pzdr
elowa

7. Data: 2006-05-10 11:38:38

Od: mrówka Z <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawomir Mateuszczyk" <s...@g...ZAMIEN.lp> napisał w
wiadomości news:e3qacr$66i$1@inews.gazeta.pl...

> Ceny zaczynają się od ok. 100zł. Popatrz na listę:
>
> http://www.allegro.pl/search.php?string=splitter&ord
er=p

po pierwsze to spliter który tylko dzieli uprawnienia z karty na kilka
tunerów a nie telewizorów, więc potrzebujesz mieć przy każdy tv tuner sat
oraz dokupić karty do każdego tunera na allegro

po drugie te splitery działają tylko na C+, polsat ma kartę powiązaną z
tunerem i takiego podziału się zrobić nie da

po trzecie w przypadku polsatu tylko ten sam program na wszystkich tv
zwykłym spliterem scart

fliziarz poszukiwany - Krakow
parapety zewnetrzne i drzwi wewn i zew.
Jak to zrobić?