Re: Polska

From: a...@a...com (Anika6042)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: 26 Jan 2002 22:53:07 GMT
Subject: Re: Polska

From: a...@p...onet.pl
Date: 1/26/02 4:21 PM Eastern Standard Time

> A tak wogole Polska jest teraz przepiekna bardzo zadbana, czysta i taka
> EUROPEJSKA w calym tego slowa znaczeniu :)

teraz to nie wiem, czy mowisz powaznie czy to sarkazm....
jesli sarkazm - przejedz sie na poludnie europy - ale do krajow unii
europejskiej oczywiscie - np Grecji - bylem na Korfu, i glowne miasto tej
wyspy, o tej samej nazwie, wygladalo jak moje miasto 10 lat temu, i to po
pochodzie pierwszomajowym z zadyma, nie liczac gor smieci dookola wszystkich
glownych ulic - mysle ze jezeli chodzi o wyglad miast to polacy nie maja sie
czego wstydzic 0- jasne, ze do austrii czy niemiec jeszcze nam troche brakuje,
ale powolutku, powolutku i dojdziemy tez do tego.

adam

O Polsce napisalam bez sarkazmu. Tak wiele sie zmienilo w wygladzie naszego
Kraju. Ja tez mam nadzieje, ze powolutku bedzie coraz lepiej. Moi bliscy sa w
Kraju a i ja tam kiedys wroce.
Anika