Re: Polska

Data: 2002-01-27 19:29:06
Temat: Re: Polska
Od: a...@a...com (Anika6042)

Subject: Re: Polska
From: m...@p...onet.pl
Date: 1/27/02 2:11 PM Eastern Standard Time

na poczatek - zaczynasz przypominac naszego grupowego trola - dariuszka,
wprawdzie daleko ci do niego, ale szybko sie uczysz.

> krakow, >powiklanie zapaleniem pluc, odstapiono >od reanimacji,
>

> Czy ktos mi moze przetlumaczyc na j. polski o co pani dentystce Iwonce w jej
> postingu chodzi? Oj kiepsko bylo z nauka, moze ten dyplom to za jajka i
> smietane?
> Teraz juz jestem pewna ze pani tak samo leczy jak pisze.

widze ze jestes troche niedowartosciowana, widac do szkoly bylo pod gorke i
tytulu zadnego sie nie zdobylo - ale nie o tym mowa
Babcia Iwony miala niewydolnosc serca do tego zapalenie pluc - i lekarze,
kiedy serce przestalo bic, nie podjeli akcji reanimacyjnej - i nikt z tego
powodu nie mial pretensji do nich, ze zabijaja - po prostu babcia umarla, bo
dalsza pomoc i leczene byloby dla niej meka - ale ty pewnie tego faktu nie
zrozumiesz, i stwierdzisz ze to mordercy, bo w ameryce pewnie by podlaczyli
babcie do respiratora i trzymali nieprzytomna przez pol roku - za kazdy dzien
pobytu kasujac okragla sumke z ubezpieczenia. - taka jest prawda, w stanach w
przeciwienstwie do polski nie ma reglamentacji uslug, kontraktow na ilosc
pacjentow i ilosc pieniedzy - najwyzej pani z ubezpieczenia sprawdzi
zasadnosc wydawania jakichs sum jezeli wydaja jej sie byc za duze, i pociagnie
kogos do odpowiedzialnosci - w polskim ubezpeczeniu kazdy swiadczeniobiorca
podpisuje z kasa chorych kontrakt na swiadczenie okreslonej ilosci uslug - za
przekroczone ilosci z reguly kasa chorych nie placi - nie ma pieniedzy - a
ilosc zakontraktowanych uslug jest tak minimalna, ze sila rzeczy nie wystarczy
dla wszystkich - i w tym problem. w stanach natomiast masz rzecz odwrotna -
jezlei bylas (co nie daj boze) w jakims szpitalu, to pewnie zauwazylas ze
wykonano ci kupe badan, na ktorych wyniki albo wogole nie popatrzono, albo
tylko zerknieto okiem - byly po prostu niepotrzebne - za kazde tkaie badanie
szpital dostaje gotowke, a co za tym idzie - tez lekarze i inny personel -
wiekszy obrot = wiekszy zysk.

a jezeli chodzi o jajka i smietane - to po prostu przegielas, i ta wypowiedzia
dalas dowod swojej mizernej kultury osobistej, ot co. nie chce mi sie
dyskutowac z kims, kto twierdzi ze wyksztalcenie zdobywa sie za pomoca
nabialu... - nie ta liga...

adam

--
Wys?ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Szczerze mowiac mnie tez mierzi ta jalowa dyskusja, razaca brakiem biektywizmu.
Jakos nie raza cie obrazliwe epitety bez pokrycia pod moim adresem i calej
Polonii ktora w tej chwili powinna zamknac portfele i oczy na prosby o liczne
datki ipomoc z czym spotykamy sie na kazdym kroku w internecie w polonijnych
kosciolach i polskich bankach.
Gdybyscie widzieli ile sie wowczas np w kosciele na tace sypie $$$ i czekow od
tej jak nazywacie " brudnej polonii z zepsutymi zebami" Wstyd i hanba
Koniec dyskusji
Anika