Re: Polska NIE dla Muzułmanów!

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Polska NIE dla Muzułmanów!
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Date: Thu, 29 Oct 2015 16:15:46 +0100

Dnia Thu, 29 Oct 2015 14:33:37 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

> warto byłoby prosić o zdrowy
> rozsądek "władze unii". Mamy Donalda Tuska, może warto byłoby poprosić
> go o wspieranie zmian w przepisach dotyczących uchodźców?

" Przewodniczący Rady Europejskiej Donald Tusk ostrzegł we wtorek, że fala
uchodźców może stać się narzędziem w nowej formie wojny hybrydowej i
?bronią przeciwko sąsiadom?. (...)Dla wszystkich uchodźców ławy dostęp
do Europy i brak zewnętrznych granic stały się - poza ?Willkommen-Politik?
(niem. polityką powitalną) - magnesem przyciągających ich do nas
? powiedział Tusk."
http://tiny.pl/gm3ld

TUSK SIĘ WŁAŚNIE OBUDZIŁ 33333-]

> PS: Jestem świadom tego że wśród grupy osób które trafiły do Europy
> bardzo znacząca część to ludzie którym nie groziła wojna. Pamiętam
> rozmowę z jedną z osób która chciała sama na własne oczy przekonać się
> jak to wygląda. Udało jej się porozmawiać anonimowo z kilkoma osobami,
> które przyznały się że z Syrią nie mają nic wspólnego i są z Egiptu. Wg
> nich nawet połowa ludzi to nie uchodźcy ale po prostu imigranci ekonomiczni.

...a 10 % to dżihadyści.

Dobrze, że to widzisz. Oby i inni oprzytomnieli w naszym narodzie, zanim
będzie za późno!

--
XL
http://www.fronda.pl/a/humanizm-tez-ma-swoje-granice