Re: Polska NIE dla Muzułmanów!

Data: 2015-11-05 15:33:22
Temat: Re: Polska NIE dla Muzułmanów!
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:n1fof1$qkl$1@node2.news.atman.pl...

> Ale, że co. Nie w Europie są ? :) Nie upieram się, że wśród wyżej
> wymienionych nie ma nikogo kto by czegoś za uszami względem arabów nie
> miał.

Oba pańśtwa kolonialne. I to z niemałym, kolonialnym dorobkiem.

Jesli chodzi o Sikorskiego- to zdrajca i łajdak

http://niezalezna.pl/32281-drugi-hold-berlinski-siko
rskiego

a tacy nie mówią, ze nienawidza Polski- tylko odwrotnie. No, chyba że
wyczują, że to im doda popularności- wtedy przekonują ogłupionych Polaków,
ze Polskość to nienormalność

--

Chiron