Re: Polska NIE dla Muzułmanów!

Data: 2015-11-05 15:47:40
Temat: Re: Polska NIE dla Muzułmanów!
Od: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 2015-11-05 o 15:14, Przemysław Dębski pisze:

> W ostatnim zdaniu piszę o niektórych państwach, które w jakiś pośredni
> sposób itd. A zresztą nie ma problemu, możemy Danię i Szwecję dorzucić
> do wielkie czwórki, a co z resztą ?

Jeszcze Chiron coś dorzucił. ;)

> Moim zdaniem reszta niczego Arabom
> winna nie jest. A jak też wcześniej pisałem, powodów do solidaryzowania
> się żadnych nie widzę.

Ale spójrz na to solidaryzowanie się - chyba nie jest jakieś zbytnie z
naszej strony? Te kraje bardziej na południu (a nie mające "za uszami")
to mają kłopot z racji położenia.

> "Spisek", "jak żyć Dębska". Czy Ty aby czasem nie próbujesz mnie
> sprowokować do rzucenia epitetem by pokazać iż jestem klasycznym
> przedstawicielem "kochanego narodu" ? :) Prezentuję Ci swoje stanowisko
> w omawianych sprawach. Czy rzeczowość której tak brak Ci w narodzie,
> jest w moich wypowiedziach na niewystarczającym poziomie by podjąć
> polemikę ? :)

Piszesz, że tak źle i tak niedobrze, więc pytam - czy to w ogóle
możliwe, żeby było lepiej w takim razie? Ponarzekać to sobie możemy. Na
naturę ludzką, globalizację itd. (BTW Właśnie się dowiedziałam o tym, że
najlepsi polscy brydżyści oszukiwali w międzynarodowych zawodach i
prawdopodobnie przez większość swojej kariery).

No ale nic to, staram się widzieć też dobre strony.

> Łatwo dajemy się dzielić i na siebie samych napuszczać, więc jesteśmy
> dzieleni i napuszczani. Myślę, że z tym kłócić się nie będziesz.

Nie będę się z tym kłócić. Wydaje mi się wręcz, że pierwsza (tu w tej
dyskusji) na tę naszą słabość zwróciłam uwagę.

> Z tym,
> że Ty raczej widzisz to w ten sposób "se tak robicie, to tak macie".

Absolutnie nie. Raczej: "tak se robimy, to tak se mamy."

> ale którym tym ? Spisek ? :P

Tym cwaniakom, o których pisałeś.

> Cacy, ale co z tego że fachowiec pierwszego sortu, skoro i tak będzie
> łapę podnosił jak mu prezes czy przewodnicząca każe (po powrocie z
> napieprzanki w TV).

Nie wiem. Ale wiem, że jakąś strategię trzeba obrać. ;-P

To czekolady więcej jedz. :)

Ewa