Re: Polska dla Polaków!

From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Polska dla Polaków!
Date: Sun, 16 Jul 2017 12:59:23 -0000 (UTC)

<j...@o...pl> wrote:

> przepraszam, ale ja bym sformułował te definicje tak:
>
> KAŻDY - niezależnie od koloru skóry, orientacji seksualnej i wyznania, kto
> utożsamia się z narodem polskim i szanuje jego wartości i tradycję, a dobro
> ojczyzny lub świata jest dla niego najwyższym nakazem.

No ale w tej definicji jest zakamuflowana sprzeczność...

Zastanów się bowiem, co to są "polskie wartości i tradycje"?

Czy zaliczasz do nich rasizm, antysemityzm, pogardę i wrogość do
odmienności seksualnych, religijnej?
Bo to są niestety tradycyjne cechy przeciętnego Polaka.

A więc napisałeś coś w stylu, że Polakiem jest każdy, niezależnie od
orientacji seksualnej, po warunkiem że nie jest gejem, lesbijką ani trans,
oraz że Polakiem jest każdy, niezależnie od koloru skóry, pod warunkiem że
nie jest Murzynem, Arabem czy Hindusem, oraz że Polakiem jest każdy,
niezależnie od wyznania, pod warunkiem że jest Katolikiem :-)

Pomyśl sobie - taka deklaracja Twoja czy XL - czy faktycznie jesteście
szczerzy ze sobą samym w tej deklaracji? Naprawdę twierdzisz że czarnoskóry
Polak lub Polak gej jest faktycznie prawdziwym Polakiem? Czy ma szanse np
wygrać wybory? Albo choć przejść ulicami miasta bez bycia zaczepianym,
atakowanym?