Polska dla Polaków!

1. Data: 2017-07-15 13:51:02

Temat: Polska dla Polaków!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto jest Polakiem?
KAŻDY - niezależnie od koloru skóry, orientacji seksualnej, wyznania, kto
uznaje i szanuje polskie wartości i tradycję, a dobro Polski i innych
Polaków jest dla niego najwyższym nakazem.

2. Data: 2017-07-15 14:19:07

Temat: Re: Polska dla Polaków!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-15 o 13:51, XL pisze:
> [...]
> uznaje i szanuje polskie wartości i tradycję, a dobro Polski i innych
> Polaków jest dla niego najwyższym nakazem.

Czyli pislamiści i inni religianci nie są Polakami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-07-15 16:04:25

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czyli pislamiści i inni religianci nie są Polakami.

Czy doktor Polak odmawiający Polce, kobiecie w ciąży, swej pomocy fachowej
z powodów przekonań religijnych jest dobrym Polakiem? Czy dobro Polski i
innych Polaków jest dla niego najwyższym nakazem?

4. Data: 2017-07-15 16:21:40

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> Czy doktor Polak odmawiający Polce, kobiecie w ciąży, swej pomocy fachowej
> z powodów przekonań religijnych jest dobrym Polakiem? Czy dobro Polski i
> innych Polaków jest dla niego najwyższym nakazem?

Liberały z peło nie znieśli klauzuli sumienia? To może choć łabonamenta
RTV znieśli?

5. Data: 2017-07-15 16:25:55

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> Liberały z peło nie znieśli klauzuli sumienia? To może choć łabonamenta
> RTV znieśli?

Chodzi raczej o wynaturzanie samej klauzuli , ktora nakazuje dać namiary na
lekarza który pomoże, a nie wywiązują się nawet z tego.

Sama klauzula nie jest problemem, i sądzę, że nawet powinna obowiązywać w
obie strony:
Lekarz ateista też powinien mieć prawo do odmowy pomocy religiantom z
powodów swoich silnych przekonań :-)

6. Data: 2017-07-15 16:38:28

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w obie strony:
> Lekarz ateista też powinien mieć prawo do odmowy pomocy religiantom

Kurcze, już ktoś to wymyślił... cholera, nie jestem oryginalny! :-)))

http://thesciencepost.com/new-law-makes-it-legal-for
-atheist-doctors-and-nurses-to-refuse-care-to-religi
ous-patients/

"Many doctors and nurses in Mississippi are against the law, but have
expressed that will also follow it to the letter and refuse treatment to
patients who they feel are bigoted against certain lifestyle choices.

"Of course not all religious people are against LGBQT's, just like not all
atheists are against religion," said Dr. Susan Jewer, atheist. "But if
medical professionals are allowed to refuse care on religious grounds, I am
more than happy to oblige."

Zgadzam się w 100%!

"To date, there have been no reports of atheist doctors or nurses taking
advantage of the new law."

A szkoda, bo mogłoby to niektórych ludzi nauczyć trochę rozumu.

7. Data: 2017-07-15 17:27:26

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> [...]

> taking advantage of the new law."
>
> A szkoda, bo mogłoby to niektórych ludzi nauczyć trochę rozumu.

Oto przejaw demokratycznego zwyrodnienia zwanego pluralizmem.

LeoTar Gnostyk

8. Data: 2017-07-16 06:09:55

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 15 lipca 2017 13:51:09 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> [...]
> uznaje i szanuje polskie wartości i tradycję, a dobro Polski i innych
> Polaków jest dla niego najwyższym nakazem.

przepraszam, ale ja bym sformułował te definicje tak:

KAŻDY - niezależnie od koloru skóry, orientacji seksualnej i wyznania, kto
utożsamia się z narodem polskim i szanuje jego wartości i tradycję, a dobro
ojczyzny lub świata jest dla niego najwyższym nakazem.

jacek

9. Data: 2017-07-16 06:23:10

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 15 lipca 2017 16:29:51 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> [...]
> obie strony:
> Lekarz ateista też powinien mieć prawo do odmowy pomocy religiantom z

co ty opowiadasz człowieku.
wy się tu panowie bawicie, a nam idzie o życie.

jacek

10. Data: 2017-07-16 14:59:23

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> utożsamia się z narodem polskim i szanuje jego wartości i tradycję, a dobro
> ojczyzny lub świata jest dla niego najwyższym nakazem.

No ale w tej definicji jest zakamuflowana sprzeczność...

Zastanów się bowiem, co to są "polskie wartości i tradycje"?

Czy zaliczasz do nich rasizm, antysemityzm, pogardę i wrogość do
odmienności seksualnych, religijnej?
Bo to są niestety tradycyjne cechy przeciętnego Polaka.

A więc napisałeś coś w stylu, że Polakiem jest każdy, niezależnie od
orientacji seksualnej, po warunkiem że nie jest gejem, lesbijką ani trans,
oraz że Polakiem jest każdy, niezależnie od koloru skóry, pod warunkiem że
nie jest Murzynem, Arabem czy Hindusem, oraz że Polakiem jest każdy,
niezależnie od wyznania, pod warunkiem że jest Katolikiem :-)

Pomyśl sobie - taka deklaracja Twoja czy XL - czy faktycznie jesteście
szczerzy ze sobą samym w tej deklaracji? Naprawdę twierdzisz że czarnoskóry
Polak lub Polak gej jest faktycznie prawdziwym Polakiem? Czy ma szanse np
wygrać wybory? Albo choć przejść ulicami miasta bez bycia zaczepianym,
atakowanym?

Macron to dzieciuch
Trump we francji zaskoczony prezydentową Francji
Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu