Macron to dzieciuch

1. Data: 2017-07-14 20:05:02

Temat: Macron to dzieciuch
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Macron gdy ścisnął rękę Trumpa, to nie chciał puścić
https://www.facebook.com/prawicowo/?hc_ref=ARSjGDOCP
Su9bu4ElEopH73l3WEqYdjY9W_b7LJZRK9njute1VZ20cSEeiWCp
qP5rGs&fref=nf

Co sądzić o takim zachowaniu?

2. Data: 2017-07-14 23:58:40

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Dzieciuch. Wciąż potrzebuje matki - 74-letnia żona o czymś świadczy.

3. Data: 2017-07-15 05:44:29

Temat: Re: Macron to dzieciuch
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Dzieciuch. Wciąż potrzebuje matki - 74-letnia żona o czymś świadczy.

On jest tylko symbolem rozdmuchanego do granic możliwości chorego,
systemowego uzależnienia mężczyzny od matki, czyli od kobiety.
Uzależnienie to jest konsekwencją represyjnego (zakazowego) wychowania
seksualnego, w którym matki uzależniają emocjonalnie (seksualnie) synów
od siebie nie pozwalając im się wybić na samodzielność i czyniąc ich w
ten sposób łatwymi do manipulowania kąskami przyszłych żon swoich synów.
Łatwymi do manipulowania w interesie kobiety dla zachowania narzuconego
i kontrolowanego przez kobiety systemu etycznego i społecznego. W tym
systemie dominantem jest kobieta a mężczyzna jej niewolnikiem, który
walczy z innym mężczyzną najpierw o tę kobietę by potem ograbiać i
zabijać innych mężczyzn dla tej swojej kobiety, która go jawnie
wykorzystuje. I tak się ten światek toczy od niepamiętnych czasów. A
chórek zniewieściałych idiotów krzyczy: "jeszcze więcej praw dla
kobiet", zamiast wołać: "szanujcie prawa dzieci". Bo obrona praw
człowieka musi się zaczynać od praw dziecka do poznania swego S(T)wórcy
bez żadnych ograniczeń i zakazów i doświadczalnego przekazania Dziecku
przez jego Stwórcę wszelkich wzorców zachowań i relacji miedzy płciami.

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2017-07-15 11:14:33

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 15.07.2017 um 05:44 schrieb LeoTar Gnostyk:

> [...]
> bez żadnych ograniczeń i zakazów i doświadczalnego przekazania Dziecku
> przez jego Stwórcę wszelkich wzorców zachowań i relacji miedzy płciami.

Piszecie tak na powaznie, a moze pod wplywem? :-) Od czasow studiow
interesuja mnie rozne dewiacje i spiski, wiec czuje, ze lepiej nie
moglbym trafic! :-)
Polecam tez https://wojdabejda.wordpress.com/informacje/

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

5. Data: 2017-07-15 13:34:30

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Leo piszą najpoważniej na świecie :->

6. Data: 2017-07-15 14:38:21

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Leo piszą najpoważniej na świecie :->

Nie wiedziałem, że jestem już więcej niż jeden. :-)

LeoTar Gnostyk

7. Data: 2017-07-15 15:11:58

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 15.07.2017 um 14:38 schrieb LeoTar Gnostyk:

> Nie wiedziałem, że jestem już więcej niż jeden. :-)

Mialem na mysli przedmowcow jak i grupe. :-) Sorry.

8. Data: 2017-07-15 15:16:31

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti pisze:

> Mialem na mysli przedmowcow jak i grupe. :-) Sorry.

Ależ ja się bardzo cieszę, że nie jestem już tylko jeden. :-)

LeoTar Gnostyk

9. Data: 2017-07-15 18:47:31

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 15.07.2017 um 15:16 schrieb LeoTar Gnostyk:

> Ależ ja się bardzo cieszę, że nie jestem już tylko jeden. :-)

Temat na inna grupe, ale mimo wszystko zacytuje, bo sporo tu wierzacych:
>I zapytał go: "Jak ci na imię?" Odpowiedział Mu: "Na imię mi "Legion",
bo nas jest wielu"< (Mk 5,9). ;-)

10. Data: 2017-07-16 05:39:43

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 lipca 2017 23:58:41 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
> Dzieciuch. Wciąż potrzebuje matki - 74-letnia żona o czymś świadczy.

ja tez przez dlugi czas potrzebowalem zony-matki. ale nigdy jakos nie chcialem
przytrzymywac faceta za reke:)

jacek

Trump we francji zaskoczony prezydentową Francji
Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.