Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia

1. Data: 2017-07-14 07:47:41

Temat: Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Taką podrzucam refleksję do przemyślenia:

Modlitwa jest rezultatem zwątpienia w Boga...

Nie jest wynikiem wiary w Boga!

Gdybyś rzeczywiście wierzył w to, że Bóg nad Tobą czuwa i szczerze wierzył
w jego plany nie czułbyś potrzeby modlić się do niego !

2. Data: 2017-07-14 10:10:38

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Się nie modlę!

3. Data: 2017-07-14 16:51:52

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> Gdybyś rzeczywiście wierzył w to, że Bóg nad Tobą czuwa i szczerze wierzył
> w jego plany nie czułbyś potrzeby modlić się do niego !

Przemol 2011.
Zarówno bóg jak i nieśmiertelna dusza to urojenia słabego człowieka.
Bóg to urojenie, choroba jaką człowiek zaraża się od rodziców.

Po chj ateista rozważa problemy które go nie dotyczą?
Może zwątpiłeś w swoje przekonania?

4. Data: 2017-07-14 17:25:51

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Masz ciągłą potrzebę modlitwy - modlitwa to myślenie o Bogu.
Kurczę, ty jesteś bardziej niewierzący niż ja! - modlisz się już nawet publicznie...

5. Data: 2017-07-14 17:28:30

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.07.2017 o 17:25, i...@g...pl pisze:
> Masz ciągłą potrzebę modlitwy - modlitwa to myślenie o Bogu.
> Kurczę, ty jesteś bardziej niewierzący niż ja! - modlisz się już nawet
publicznie...

Pewnego razu np. w ZSRR odbył się zjazd ateistów.
Tam wszyscy wygrażali Niebu mówiąc co o Bogu sądzą.
Tylko jeden ateista siedział spokojnie.
- dlaczego się nie przyłączysz?
- ja w Niego nie wierzę...

6. Data: 2017-07-14 17:32:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-14 o 16:51, Bytomir Kwasigroch pisze:

> [...]
> Bóg to urojenie, choroba jaką człowiek zaraża się od rodziców.
>

> Po chj ateista rozważa problemy które go nie dotyczą?

Jak nie dotyczą? Dopóki modlą się za moje pieniądze i wpierdalają się do
mojego życia, to mnie dotyczą.

Po chj religianci rozważają problemy ateistów, skoro ich nie dotyczą?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-07-14 17:40:52

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> Przemol 2011.
> Zarówno bóg jak i nieśmiertelna dusza to urojenia słabego człowieka.
> Bóg to urojenie, choroba jaką człowiek zaraża się od rodziców.

I Pszemol 2017 uważa tak samo :-)

> Po chj ateista rozważa problemy które go nie dotyczą?
> Może zwątpiłeś w swoje przekonania?

Te tematy mnie dotyczą!

Muszę reagować na istnienie w społeczeństwie aktywnych religiantów
próbujących wywołać presję religijną na wszystkich, nawet ludzi
niewierzących.

8. Data: 2017-07-14 17:43:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-14 o 17:28, pinokio pisze:

> Pewnego razu np. w ZSRR odbył się zjazd ateistów.
> Tam wszyscy wygrażali Niebu mówiąc co o Bogu sądzą.
> Tylko jeden ateista siedział spokojnie.
> - dlaczego się nie przyłączysz?
> - ja w Niego nie wierzę...

Taki głupi dowcip może wymyślić tylko głupi religiant.

Ateista mówiąc co sądzi o bogach nie wygraża żadnemu niebu, to tylko
wasza religiancka nadinterpretacja i urojenia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-07-14 17:51:11

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Taki głupi dowcip może wymyślić tylko głupi religiant.
>
> Ateista mówiąc co sądzi o bogach nie wygraża żadnemu niebu, to tylko
> wasza religiancka nadinterpretacja i urojenia.

Religianci często robią ten błąd interpretacji stanowiska ateisty jako
kogoś, kto "pokłócił" się z bogiem albo ktoś, kto się "obraził" na boga.

Jak możesz się pokłócić z kimś kto według Ciebie nie istnieje?

Conajmniej jakby im się nie mieściło w głowie że można być zupełnie "dalej"
w swych poglądach i być przekonanym że żadnego boga nie ma tam poza
urojeniami wiernych.

Opozycja ateistów pod adresem boga to raczej opozycja do pozycji człowieka
wierzącego w Boga, dla nas urojonego.

Opozycja bo to człowiek wierzący próbuje narzucić swoją religię innym,
często nieświadomie nawet (np walcząc o zakaz otwarcia sklepików w
niedzielę), lub chce prawo religijne narzucić ludziom niewierzącym
wprowadzając reguły religijne do prawa świeckiego (aborcja, antykoncepcja,
definicja małżeństwa itp).

10. Data: 2017-07-14 19:33:05

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Muszę reagować na istnienie w społeczeństwie aktywnych religiantów
> próbujących wywołać presję religijną na wszystkich, nawet ludzi

Niby kto wywołuje na ciebie presję i jak? Czujesz oddech mocherów
na swoich plecach? Masz koszmary nocne?

nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.