Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia

91. Data: 2017-09-24 05:11:00

Temat: Re: Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 00:55:29 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
> języków które jadły w piątek mięso? Religii która NIE JEST Twoją?
> Religii która nigdy nie była częścią naszej rdzennej, polskiej kultury
> a została nam narzucona przez układy polityczne naszego króla
> 1000 lat temu z hakiem? Chwaląc chrześcijaństwo zachowujesz się
> jak afrykańscy niewolnicy, przywleczeni do USA z Afryki, wyrwani
> z ich kultury, ich religii, zmuszeni do chrześcijaństwa przez swych
> panów batem i rózgami, groźbami śmierci a teraz już chwalą to
> chrześcijaństwo jakby była to ich własna kultura. Owieczki, barany boże...

ojejku, Przemku, to troche nie jest tak.
Czy widziales (przenosnia), zeby Pan Jezus kogos na sile na swa wiare nawracal?
popatrz, ze to On byl biczowany, opluwany, na krzyz przybity.
tez mam slowianska dusze, ptrzynajmniej tak czuje,
i mam do tego prawo; to prawo wynika chocby z Duch Swietego,
gdzie honor moze byc wazniejszy niz przynaleznosc do jakiegos wyznania,
gdzie nawet smierc po zabiciu kogos, jesli w dobrej, uczciwej sprawie,
i nie w celu ratowania tylko wlasnego zycia, tez moze byc chwalebna.

jacek

92. Data: 2017-09-24 09:11:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-24 o 04:43, j...@g...com pisze:

> zaden wierzacy nie chce wam narzucac zadnego religijnego prawa

Dobre :)
Pewnie dlatego zmieniają podstawy programowe w szkołach i wprowadzili
paragraf dotyczący "obrazy uczuć religijnych".
Oczywiście uczucia religijne są obrażane tylko wtedy, gdy to jest ich
religia... Mocno się zdziwicie, gdy muzułmanie zdominują Europę i zaczną
z tego paragrafu korzystać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

93. Data: 2017-09-24 11:49:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Oczywiście uczucia religijne są obrażane tylko wtedy, gdy to jest ich
> religia... Mocno się zdziwicie, gdy muzułmanie zdominują Europę i zaczną

Już zdominowali i korzystają - w jedyny sobie właściwy sposób:
http://m.niezalezna.pl/99416-ta-mapa-naprawde-daje-d
o-myslenia-w-tych-miejscach-w-europie-atakowali-juz-
terrorysci

I przyjrzyj się dokładnie terytorium Polski - ta grafika wymownie pokazuje,
dlaczego Polacy wybrali sobie tę a nie inną władzę - żeby się nie "dziwić".
Gdyby nie ten wybór, gdyby nie pogonienie PO, nasze "zdziwienie" byłoby na
tej mapie równo usiane kropkami jak na reszcie obszaru Europy.

Tymczasem jak widać jedyni, którzy się w Polsce "dziwią", to tacy jak ty
POpieprzeńcy - do dziś nie mogą się "nadziwić", że ich zapędy "goszczenia"
islamistycznej hołoty wraz z muzułmańską ekonomiczną imigracją zostały
przez polski naród ukrócone w zarodku. I jeszcze się sporo "nadziwicie".

--
XL

94. Data: 2017-09-24 14:49:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-24 o 11:49, XL pisze:

> Już zdominowali i korzystają -

To wprowadzajcie jeszcze więcej praw religijnych :) Żadnych wniosków nie
wyciągacie.

> w jedyny sobie właściwy sposób:

Bredzisz. Zamachy terrorystyczne to wizytówka fundamentalistów
religijnych i popaprańców nacjonalistycznych, a nie uchodźców.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Konflikt_w_Irlandii_P%
C3%B3%C5%82nocnej
nie uchodźców.

> [...]
> Gdyby nie ten wybór, gdyby nie pogonienie PO, nasze "zdziwienie" byłoby na
> tej mapie równo usiane kropkami jak na reszcie obszaru Europy.

To efekt uboczny tego, że Polska jeszcze jest zwykłym biednym zadupiem i
nikt normalny nie chce tu się przesiedlać, gdy ma do wyboru lepszą
alternatywę.
Jeżeli celem pislamistów jest ochrona Polski przed uchodźcami poprzez
utrzymywanie własnych obywateli w zacofaniu i biedzie, to mogę tylko
pogratulować skuteczności.

> Tymczasem jak widać jedyni, którzy się w Polsce "dziwią", to tacy jak ty
> POpieprzeńcy

Masz urojenia :) Skoro nie popieram pislamistów i nie jestem faszystą,
to na pewno jestem lewakiem i z PO :):)
Ale masz bałagan w głowie.

>- do dziś nie mogą się "nadziwić", że ich zapędy "goszczenia"
> islamistycznej hołoty wraz z muzułmańską ekonomiczną imigracją zostały
> przez polski naród ukrócone w zarodku.

LOL :)
Uchodźcy na potęgę przejeżdżają przez Polskę do Europy (przy aktywnej
Pomocy Polaków...), tylko nie chcą tu zostać...

> I jeszcze się sporo "nadziwicie".

Faszyści też byli zdziwieni, tak jak ty, że przegrali wojnę...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

95. Data: 2017-09-24 15:14:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Uchodźcy na potęgę przejeżdżają przez Polskę do Europy (przy aktywnej
> Pomocy Polaków...), tylko nie chcą tu zostać...

Oczywiście i dzięki Bogu Najwyższemu!
Polacy to litościwy naród - chętnie pomoże im w spieprzaniu do niemieckiego
raju, byle nie chcieli zostać w Polsce - a i czemu przy tym nie zarobić?
Komunikacja darmowa zaczyna się dopiero od niemieckiej granicy :->

I argument ekonomiczny też odpada - bo komunistka Merkel dużo chciałaby
Polsce=imigrantom zapłacić, żeby tylko w Polsce zostali, tylko upssss,
stara towarzyszka zupełnie nie wzięła pod uwagę, że w Polsce rządy
lizajtyłków komuszych się skończą i nowa władza uzależni spełnienie knowań
z POprzednią matriksową bandą sprzedawczyków od woli Polaków. Niezły zonk,
nie? Mnie się bardzo podoba.

> Faszyści też byli zdziwieni,

https://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napra
wde-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje
-dzialania-lewicy-w-polsce

"(...)Goldberg nie jest prostym ideologiem, który napisał łopatologiczny
pamflet na nielubianą przez siebie lewicę. Jego licząca grubo ponad 600
str. praca jest drobiazgowym rozliczeniem kłamstwa, jakie udało się wmówić
światu, które polega na utożsamianiu faszyzmu czy nazizmu z konserwatyzmem,
będącym przecież podstawą szeroko pojętej prawicowości. Golderg z pietyzmem
rozkłada na czynniki pierwsze pojęcie faszyzmu, pokazuje jego zbieżność z
dzisiejszymi pomysłami lewicy, która pragnie kontroli państwowej coraz
szerszych pól życia. Przede wszystkim jednak zupełnie bezkompromisowo
rozkłada on na łopatki lewicę, ukazując bez znieczulenie hipokryzję i
zakłamanie jej ideologów. Autor stawia tezę, że lewica w szoku po
Holokauście dokonanym przez bliskich jej wcześniej eugeników i
samozwańczych architektów ludzkości, rozpoczęła kampanię utożsamiającą
konserwatyzm z narodowymi socjalistami. Do dziś jest to jedno z głównych
ulubionych zajęć speców od szukania faszyzmu u każdego ,,innowiercy",
będącego daleko od arbitralnie narzuconych świeckich dogmatów. Jednocześnie
lewicowcy nie znajdują wśród swoich przedstawicieli osób, które pod
płaszczykiem ,,sprawiedliwości społecznej" szerzą wprost ideologię
faszystowską. Dowodem na to jest już niemal jawnie antysemicka nagonka
lewicy przeciwko Izraelowi czy wystąpienia Afroamerykanów dyskryminujące
,,białasów", które są koncesjonowane przez mainstreamowi media. Media, które
na każdym kroku piętnują najmniejszy przejaw dyskryminacji i ,,mowy
nienawiści". Oczywiście tylko tej, która nie dotyczy chrześcijan czy ludzi
o poglądach konserwatywnych.
Dla lewicowców sprawą najważniejszą jest to, aby na takie pytania w ogóle
nie udzielać odpowiedzi. Zdecydowanie woleliby utrzymać Orwellowską
definicję faszyzmu, zgodnie z którą jest to każde niepożądane zjawisko,
pozwoliłoby im to bowiem ukryć przed badawczymi spojrzeniami ich własne
faszystowskie zapędy.(...) Wydaje się, że w przekonaniu liberałów i
lewicowców zjawiska i ruchy takie, jak wielokulturowość czy Korpus Pokoju,
to rzeczy pozytywne- rzeczy, które liberałowie aprobują- a rzeczy dobre nie
mogą być faszystowskie na podstawie prostego faktu, że liberałowie je
aprobują.
- pisze autor, który chyba podświadomie wykazał jak absurdalny świat z
genialnej powieści ,,Paragraf 22" Josepha Hellera staje się rzeczywistością.
Czytając doskonałą pracę Goldberga, która skupia się na USA, nie można
niestety pozbyć się wrażenia, że opisuje ona w nie mniejszym ( a może nawet
większym) stopniu Europę. Ba, tezy Goldberga śmiało można zestawić z tym,
co od lat obserwujemy w Polsce. Różnica jest jedynie taka, że propaganda
lewicy z ,,New York Times" jest przekuwana przez ideologów od Adama
Michnika.
Ich metody są jednak dokładnie takie same. Faszystą w Polsce nie
jest bowiem ten, kto pragnie interwencjonizmu państwowego, kontroli rządu
nad obywatelami, walki z Kościołem katolickim ( warto poczytać co Hitler i
Mussolini sądzili na temat papiestwa i duchowieństwa) czy tworzenia norm
terminologicznych, których łamanie grozi nie tylko infamią ale nawet
wyrokiem sądowym ( patrz: homofobia). Faszystą jest ktoś, kto walczy z tym,
co właśnie wymieniłem powyżej. Czyż nie jest to klasyczny Orwell? (...)"

> tak jak ty, że przegrali wojnę...

Jak na razie spoko, wygrywam. Moje na wierzchu, następne wybory też to
wykażą - naród jak widać JEST do tego zdolny, więc jestem spokojna.

--
XL

96. Data: 2017-09-24 17:35:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-24 o 15:14, XL pisze:

C3%B3%C5%82nocnej

> Oczywiście i dzięki Bogu Najwyższemu!

Nie. Dzięki zacofanemu społeczeństwu.
Ciekawe dlaczego również Polacy wolą pracować za granicą. Też dzięki
> [...]

> raju, byle nie chcieli zostać w Polsce - a i czemu przy tym nie zarobić?
> Komunikacja darmowa zaczyna się dopiero od niemieckiej granicy :->

Czyli że Polacy celowo islamizują Europę?
To trochę (:)) nielogiczne... przywozić islamistów tuż obok własnej
granicy, cieszyć się z tego i potem pluć, że Europa się islamizuje.
Ale nie martw się, od ciebie logiki nie wymagam :)

> [...]
> z POprzednią matriksową bandą sprzedawczyków od woli Polaków. Niezły zonk,

No. Niezły. Ale żeś odleciała :)

> Mnie się bardzo podoba.

Płaskoziemcom też się bardzo podoba płaska Ziemia.

> [...]
> rozkłada na czynniki pierwsze pojęcie faszyzmu, pokazuje jego zbieżność z
> dzisiejszymi pomysłami lewicy, która pragnie kontroli państwowej coraz

Oczywiście :>
A dzisiejsze pomysły pislamistów i twoich kolegów z ONRu (i innych
faszystach, o których tu wspomniałaś ale nie będę bez sensu im robił
reklamy) to są rozbieżne, tak?

> Przede wszystkim jednak zupełnie bezkompromisowo
> rozkłada on na łopatki lewicę, ukazując bez znieczulenie hipokryzję i
> zakłamanie jej ideologów.

LOL :)
W przeciwieństwie do ideologów pislamskich i nacjonalistów?
Ma koleś poczucie humoru :)

> [...]
> większym) stopniu Europę. Ba, tezy Goldberga śmiało można zestawić z tym,

To fakt. :>

> Różnica jest jedynie taka, że propaganda
> lewicy z ,,New York Times" jest przekuwana przez ideologów od Adama
> Michnika.

LOL :)
A czyją ideologię przekuwają w TVpis?

> Ich metody są jednak dokładnie takie same.

To fakt. :>
Wręcz można powiedzieć, że TVpis robi to znacznie bezczelniej niż
Goebbels. Najwyraźniej traktują (nie bez powodu...) swoich wyznawców jak
debili.

> Faszystą w Polsce nie
> jest bowiem ten, kto pragnie interwencjonizmu państwowego, kontroli rządu
> nad obywatelami,

LOL :)
No pewnie. Pislam tego nie pragnie :):):)
Autor kompletnie odleciał :)

> walki z Kościołem katolickim

Obrona przed kościołem to faszyzm?
Hmmmm... to trochę przewrotne, ale w sumie... dziwne jest to, że
nacjonalistom nie przeszkadza, że obce państwo wprowadza swoje reguły,
ma swoich funkcjonariuszy praktycznie w każdym państwowym urzędzie i doi
z kasy Polskę na potęgę... To bardzo dziwne :)

>( warto poczytać co Hitler i
> Mussolini sądzili na temat papiestwa i duchowieństwa)

Warto poczytać, co papiestwo sądziło na temat Hitlera...
Warto też poczytać, co pislamiści sądzą na temat obecnego papieża :):)

> czy tworzenia norm
> terminologicznych, których łamanie grozi nie tylko infamią ale nawet
> wyrokiem sądowym ( patrz: homofobia).

Eeee? Co on bredzi? Przeszkadza mu to, że karze się kretynów
nawołujących do przemocy?

> Faszystą jest ktoś, kto walczy z tym,
> co właśnie wymieniłem powyżej.

Pislam chce kontrolować wszystko, wydaje publiczne pieniądze na
bezczelną ideologiczną propagandę, obsadza stanowiska miernotami z
rodziny albo miśkami, ma w dupie co mówi papież, homoseksualistów chce
"leczyć" (to taka zakamuflowana wersja dla przygłupów...) i oczywiście
to wszyscy inni są faszystami.

> Czyż nie jest to klasyczny Orwell? (...)"

No jest.

> Jak na razie spoko, wygrywam.

Oni też się tak pocieszali :)

> Moje na wierzchu, następne wybory też to
> wykażą - naród jak widać JEST do tego zdolny, więc jestem spokojna.

Tu pełna zgoda. Jak historia pokazuje, zmanipulowany naród jest zdolny
do wszystkiego. Tyle, że historia również pokazuje, że każda rewolucja
lubi połykać własne dzieci, a każdy rewolucjonista ma nadzieję, że to
właśnie on będzie połykał, a nie że będzie połykany.
Więc możesz być spokojna :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

97. Data: 2017-09-26 04:40:20

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 24 września 2017 09:11:30 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Dobre :)
> Pewnie dlatego zmieniają podstawy programowe w szkołach i wprowadzili
> paragraf dotyczący "obrazy uczuć religijnych".

nikt nie powinien drwic z innej wiary.
czy paragrafy potrzebne? niestety, niekiedy, bardzo niekiedy, tak.
choc tez lagodne, nad wyraz lagodne.
przepraszam.

> Oczywiście uczucia religijne są obrażane tylko wtedy, gdy to jest ich
> religia... Mocno się zdziwicie, gdy muzułmanie zdominują Europę i zaczną
> z tego paragrafu korzystać.

oczywiscie obrazanie uczuc religijnych dotyczy tez muzulmanow.
tak jak wolnosc, nie uragajaca innym, wyrazania ich.
np. wprowadzony zakaz noszenia czarczafów we francji bodajze
jest przejawem dyskryminacji, tak jak zakaz noszenia widocznego
krzyzyka na szyi - to sa sprawy oczywiste.

pozdrawiam,
jacek

nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.