Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia

11. Data: 2017-07-14 19:41:36

Temat: Re: Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> Niby kto wywołuje na ciebie presję i jak? Czujesz oddech mocherów
> na swoich plecach? Masz koszmary nocne?

Nie udawaj że nie widzisz co PIS zrobił z Sądem Najwyższym...

12. Data: 2017-07-14 20:49:31

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Nie udawaj że nie widzisz co PIS zrobił z Sądem Najwyższym...

http://www.politico.eu/article/pis-polands-point-of-
no-return/

Tak to widzimy!

13. Data: 2017-07-14 21:43:56

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Pszemol napisał:

> http://www.politico.eu/article/pis-polands-point-of-
no-return/

> Tak to widzimy!

1.
format Tabloid
Owner(s) Politico and Axel Springer AG
Tzn. ujadania niemieckiej budy.

2.
cyt.
Kolejną różnicą miedzy procesami lustracji w Polsce i w Niemczech jest usunięcie
ludzi Stasi ze stanowisk. Na ich miejsce sprowadzono nową kadrę z Niemiec Zachodnich.
Nowi urzędnicy, sędziowie i nauczyciele sprawili, że przejście do nowego systemu
odbyło się bez uszczerbku dla płynności funkcjonowania państwa.

3.
We Włoszech i Hiszpanii z kolei postępowania dyscyplinarne mają cechy postępowań
karnych, ale inaczej niż w Polsce. Nie stosuje się w nich przepisów procedury karnej.
We wszystkich państwach postępowania dyscyplinarne rozstrzygają sądy dyscyplinarne.
Katalog kar dyscyplinarnych jest podobny. Najwięcej rodzajów kar obowiązuje we
Francji i Włoszech. W każdym z państw przewiduje się: upomnienie (ostrzeżenie),
naganę (z wyjątkiem Hiszpanii), złożenie z urzędu.

Jeżeli na upartego miałbym się czepnąć pisiorstwa, to trybu wg. którego
będą odwołani sędziowie, ale właściwie mam to w dupie:)

Przeca poprzednicy mieli:
sejm
senat
prezydenta
media
samorządy
TK
no i Brąk powołał panią Gersdorf, więc mieli i SN:)
http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WMP2014000
0498

To jakie zawłaszczanie robi pis? Przeca mają tylko 1/3 mediów, SN
nie mają, samorządów też nie, nigdy nie osiągną tego co poprzednicy
chyba że wykupią tefaueny i polsaty.

14. Data: 2017-07-14 23:40:43

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nic dodać, nic ująć!

15. Data: 2017-07-23 17:56:54

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Taką podrzucam refleksję do przemyślenia:

>Modlitwa jest rezultatem zwątpienia w Boga...

>Nie jest wynikiem wiary w Boga!

Piękny coming out, wielki wytrysk "mysli" pszemololola, wlasnie przyznal
sie, ze ciagle sie modli.

Bueh.

16. Data: 2017-07-23 18:02:57

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

W dniu 2017-07-14 o 16:51, Bytomir Kwasigroch pisze:

>Jak nie dotyczą? Dopóki modlą się za moje pieniądze i wpierdalają się do
>mojego życia, to mnie dotyczą.

Gownoprawda kwiecie wieku, pszemolololo w totalnej większości przypadków
donosi się do samej wiary w Boga, rzadziej pisze o podatkach. A pisze tylko
i wyłącznie dlatego bo mu się zdaje, ze w ten sposób zalansuje się na
Usenecie jako ten móndrzejszym. Jednakowoż z każdej potyczki wynoszą go na
tarczy, no chyba, że rozmawia z religijnym idiota w wersji ikseli, świrona,
czy nieruchacza pinokia. Od ludzi posługujących się logiką i mających
minimum wiedzy od zawsze dostaje koszmarny wpierdol. Tyle w temacie
pocieszania się pszemolololola tym, że jest móndrzejszy od retardów.

17. Data: 2017-07-23 23:30:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.07.2017 o 17:51, Pszemol pisze:

> Opozycja bo to człowiek wierzący próbuje narzucić swoją religię innym,

A pisze to ten niewierzący, który swą batalię toczy nieprzerwanie... :)

Ewa

18. Data: 2017-07-24 00:24:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> Niby kto wywołuje na ciebie presję i jak? Czujesz oddech mocherów
> na swoich plecach? Masz koszmary nocne?

Prawdziwi ateiści nie odczuwają żadnej presji. Ich wiara w nic jest
wystarczająco silna 3-)

19. Data: 2017-07-24 00:55:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> A pisze to ten niewierzący, który swą batalię toczy nieprzerwanie... :)

... jako reakcję do batalii toczącej się od tysięcy lat.

Zastanowiłaś się, dlaczego bronisz dziś religii, którą Twoi przodkowie
musieli przyjąć pod groźbą śmierci od miecza, spalenia wiosek, wyrżnięcia
języków które jadły w piątek mięso? Religii która NIE JEST Twoją?
Religii która nigdy nie była częścią naszej rdzennej, polskiej kultury
a została nam narzucona przez układy polityczne naszego króla
1000 lat temu z hakiem? Chwaląc chrześcijaństwo zachowujesz się
jak afrykańscy niewolnicy, przywleczeni do USA z Afryki, wyrwani
z ich kultury, ich religii, zmuszeni do chrześcijaństwa przez swych
panów batem i rózgami, groźbami śmierci a teraz już chwalą to
chrześcijaństwo jakby była to ich własna kultura. Owieczki, barany boże...

20. Data: 2017-07-25 10:22:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
> panów batem i rózgami, groźbami śmierci a teraz już chwalą to
> chrześcijaństwo jakby była to ich własna kultura. Owieczki, barany boże...

Co wiesz na temat "rdzenności" przedchrześcijańskich religii słowiańskich?
Daj jakiś wykład. Czekam z zainteresowaniem.

nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.