Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia

21. Data: 2017-07-25 11:04:32

Temat: Re: Modlitwa nie jest rezultatem wiary a rezultatem zwątpienia
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-25 o 10:22, XL pisze:

> Co wiesz na temat "rdzenności" przedchrześcijańskich religii słowiańskich?
> Daj jakiś wykład. Czekam z zainteresowaniem.

A jaki to ma związek z tym co napisał?
Czy wcześniejsze religie były rdzenne czy nie były, to kompletnie nie ma
znaczenia dla faktu, że kolejna została narzucona siłą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

22. Data: 2017-07-25 12:20:50

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Co wiesz na temat "rdzenności" przedchrześcijańskich religii słowiańskich?
> Daj jakiś wykład. Czekam z zainteresowaniem.

Ciekawe. W Polsce religie przedchrześcijańskie miały raptem kilkanaście lat
tradycji. Praktycznie więc cała tradycja Państwa Polskiego- to
chrześcijaństwo. Nie do pominięcia jest też fakt, że wyznawanie religii, o
których wiemy dziś, że np wspierały system klanowy z wszelkimi
konsekwencjami: palenie wdów, dziedziczenie majątków przez klan (jego
przywódców)- a nie przez dzieci, niewolnictwo, i inne, z punktu widzenia
chrześcijaństwa- niedopuszczalne praktyki, które mogły doprowadzic tylko do
jednego: zniknięcia Polski. No a z tych Polaków, którzy by to przeżyli-
zrobiono by chrześcijan- tyle, że rzeczywiście ogniem i mieczem- jak to
Zakon Najświętszej Marii zrobił np z Prusami.

--
Chiron

23. Data: 2017-07-25 13:41:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-25 o 12:20, Chiron pisze:

> Ciekawe. W Polsce religie przedchrześcijańskie miały raptem kilkanaście
> lat tradycji. Praktycznie więc cała tradycja Państwa Polskiego- to
> chrześcijaństwo.

LOL :) A ludzie na tych terenach zmaterializowali się w momencie
wytyczenia granic...
I chemtrailse. Nie zapomnij o chemtrailsach.
Ty to masz talent do wymyślania idiotyzmów...

> [...]
> przywódców)- a nie przez dzieci, niewolnictwo, i inne, z punktu widzenia
> chrześcijaństwa- niedopuszczalne praktyki,

W przeciwieństwie do plenia ludzi na stosach, krzyżowania ich, o innych
torturach do testowania czarownic nie wspominając.
Z dziedziczeniem majątków też sobie poradzili wprowadzając celibat...

> które mogły doprowadzic tylko
> do jednego: zniknięcia Polski.

Przyszło chrześcijaństwo i... skup się... jakiś czas później Polska znikła.

LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2017-07-25 14:40:31

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:59772e7b$0$15199$65785112@news.neostrada.pl...

> LOL :) A ludzie na tych terenach zmaterializowali się w momencie
> wytyczenia granic...
> I chemtrailse. Nie zapomnij o chemtrailsach.
> Ty to masz talent do wymyślania idiotyzmów...

No Chiron to nie jest zwykły debil, to naprawdę wyjątkowy rodzaj debila.

> Przyszło chrześcijaństwo i... skup się... jakiś czas później Polska
> znikła.

Tak samo jak zniknął rdzenny Meksyk pod mieczami Hiszpanów.
Teraz barany i owieczki w Meksyku zamiast być panami u siebie,
chwalą w niebogłosy religię swoich najeźdzców i oprawców jak swoją...

> "i inne, z punktu widzenia chrześcijaństwa- niedopuszczalne praktyki"
>
> LOL :)

Tak jak pisałem wyżej - wyjątkowy rodzaj bezmyślnego debila.

25. Data: 2017-07-25 22:44:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A jaki to ma związek z tym co napisał?

Gdybys cokolwiek wiedział o tym, że Słowianie też byli przybyszami, a więc
i ich wierzenia, to byś wiedział, a nie pytał głupio. Ale ty niczego nie
wiesz, tak jak Pszemol, to i jak on zadajesz debilne pytania.

> Czy wcześniejsze religie były rdzenne czy nie były, to kompletnie nie ma
> znaczenia dla faktu, że kolejna została narzucona siłą.

Tak jak i te wcześniejsze.
Ktoś tu wczesniej (przed Słowianami) mieszkał i w coś wierzył :->
http://www.krasnystaw-rys.info.pl/CMS/index.php?opti
on=com_content&view=article&id=4&Itemid=4

Dyletancie.

26. Data: 2017-07-25 22:56:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 lipca 2017 22:44:21 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> http://www.krasnystaw-rys.info.pl/CMS/index.php?opti
on=com_content&view=article&id=4&Itemid=4

Podobno m.in. skandynawskiego pochodzenia lud Gotów.
Dzisiejsze Kociewie po staropolsku jeszcze w 1803 nazywało się Gociewie.

27. Data: 2017-07-25 23:35:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-25 o 22:44, XL pisze:

> Gdybys cokolwiek wiedział o tym, że Słowianie też byli przybyszami,

Truizm.
Czy to coś zmienia w tym, że chrześcijaństwo zostało narzucone siłą?
Czy w jakikolwiek sposób jedną religię usprawiedliwia to, że inna (np.
wcześniejsza) religia została narzucona siłą?

> a więc
> i ich wierzenia, to byś wiedział, a nie pytał głupio. Ale ty niczego nie
> wiesz, tak jak Pszemol, to i jak on zadajesz debilne pytania.

Jak na razie, to debilnie uciekasz od odpowiedzi i debilnie próbujesz
zmienić temat.

> Tak jak i te wcześniejsze.

Czyli wiesz o tym i przyznajesz, że wyznajesz religię, która została
narzucona siłą?
Zadziwiające...
Czy w związku z tym nigdy się nie zastanowiłaś, dlaczego wyznajesz tę, a
nie inną religię? Dlaczego twoja obecna religia miałby być lepsza od
innych, skoro to tylko kwestia przypadku, że akurat taką religię ktoś na
tych terenach narzucił siłą?

Tylko nie pisz mi tutaj średniowiecznych farmazonów o woli bożej czy
czegoś tam, bo tego samego argumentu używają tak znienawidzeni przez
ciebie przedstawiciele innych religii.

> Ktoś tu wczesniej (przed Słowianami) mieszkał i w coś wierzył :->
> http://www.krasnystaw-rys.info.pl/CMS/index.php?opti
on=com_content&view=article&id=4&Itemid=4

> Dyletancie.

Dlaczego wyznajesz przypadkową religię, którą ktoś narzucił ci siłą?
Dyletantko?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2017-07-25 23:38:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

on=com_content&view=article&id=4&Itemid=4

> Podobno m.in. skandynawskiego pochodzenia lud Gotów.
> (...)

Nie tylko. Sporo ciekawego w linkowanym przeze mnie opracowaniu. Polecam.

29. Data: 2017-07-25 23:44:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Dlaczego wyznajesz przypadkową religię, którą ktoś narzucił ci siłą?

Tobie narzucono siłą twoją podłą mentalność (siłą - wszak o nią nie
prosiłeś) - dlaczego więc się nie zabijesz?

30. Data: 2017-07-27 05:02:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5977b995$0$5153$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
> Czy w jakikolwiek sposób jedną religię usprawiedliwia to, że inna (np.
> wcześniejsza) religia została narzucona siłą?

Za trudne pytania zadajesz... Zejdź na poziom gimnazjum.

> Jak na razie, to debilnie uciekasz od odpowiedzi i debilnie próbujesz
> zmienić temat.

:-)))

> Czyli wiesz o tym i przyznajesz, że wyznajesz religię, która została
> narzucona siłą?
> Zadziwiające...

:-))

> [...]
> a nie inną religię? Dlaczego twoja obecna religia miałby być lepsza od
> innych, skoro to tylko kwestia przypadku, że akurat taką religię ktoś na

Jakże mogłaby się "zastanowić"? Przecież do tego trzeba myślenia.

on=com_content&view=article&id=4&Itemid=4

> Dlaczego wyznajesz przypadkową religię, którą ktoś narzucił ci siłą?
> Dyletantko?

:-)) bo jest beznadziejnym przypadkiem prania mózgu.
Pożytecznym idiotą w rękach manipulantów.

nastolatku, oto co powinienes wiedzieć o seksie analnym!
aborcja w przypadku gwałtu
W polskich sądach kobiety są równiejsze i ważniejsze.