Re: Polska dla Polaków!

Data: 2017-07-20 10:09:19
Temat: Re: Polska dla Polaków!
Od: krys <w...@n...pl>

wrote:

> O czym ty bredzisz?
> Jakiej tolerancji represywnej?

Zapytaj wujka gugla.

> Gdyby geje nie dostawali w ryj tylko
> dlatego, że są gejami, to nie widziałabyś tych parad na ulicy i ich
> walki o elementarne prawa człowieka.

Brednie.

> I tak, kobiety (tak jak obecnie geje) miały słuszność: jeśli nie dacie
> im praw wyborczych (człowieka), to w ryj.

Brednie. Oni nie walczą o równe prawa, tylko o przywileje.

> Czy widziałaś obecnie jakieś
> manifestacje kobiet, walczące o prawa wyborcze? Nie? Może dlatego, że
> już te prawa mają?

No widziałam. Feminazistki walczą o prawo do zabijania na życzenie. Bo
mózgiem im się myśleć nie chce.

> Może gdyby homoseksualiści mieli takie same prawa jak każdy inny
> człowiek, to też nie musieliby wychodzić w tej sprawie na ulicę?

Jakich praw nie mają?

> Czy to tak trudno zrozumieć?
>
> [ciach reszta demagogii]

> Żyjesz w jakiejś alternatywnej rzeczywistości, skoro o to pytasz.

Masz rację. Ja po prostu nie słucham marksistowskiej propagandy i mogę sobie
wyrobić własne zdanie na podstawie tego, co obserwuję.