Polska nie radzi sobie z plagą samobójstw

61. Data: 2012-02-25 23:28:33

Temat: Re: Polska nie radzi sobie z plagą samobójstw
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Płacz, płacz. To dobrze wygląda.
> Jak i ja zacznę, to moze się problem zrobić, która pierwsza którą zjechala
> :->

A dokopałaś się już do odpowiedzi Chirona, po tym jak zaleciłaś mi się
wyspać?

--

Paulinka

62. Data: 2012-02-25 23:32:07

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):
> [...]
808,polska_nie_radz...

> To jest sygnal dla Globa, ze pierdoli glupoty,
> zwalajac 100 % samobojstw na kk.

Ale glob tak nie twierdzi...suko.

63. Data: 2012-02-25 23:35:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis pisze:

8,polska_nie_radz...

> Ale glob tak nie twierdzi...suko.

Ty glob, ponoć na odcinku autostrady, którą budowałeś są jakieś dziury.

--

Paulinka - pracując na koleją sukę

64. Data: 2012-02-25 23:35:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Feb 2012 00:15:40 +0100, Paulinka napisał(a):

> Wczoraj Ci bardzo grzecznie napisałam, dlaczego tak jest. Ba! Zrobiło mi
> się Ciebie trochę szkoda, wobec tych tłumnych doigrywań z Ciebie.
> Najwidoczniej nic nie zrozumiałaś z tego, co napisałam :(

Nie odnosze się wcale do "wczoraj". To już zamknięte. Schowane na półkę.
Półka w innej szafie niż ta.

Użyłam Twojej opowieści (bezdyskusyjnie tu jakoś dla wszystkich prawdziwej,
w ogromnym odróżnieniu od oczywistej fantasmagorii podawanych faktów z
mojego życia, pewnie dlatego, że to moje, he he) do rozważań.
I teraz niech mi ktoś zarzuci brak faktologicznego umocowania w
rzeczywistości :->
--

XL

65. Data: 2012-02-25 23:36:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Feb 2012 00:15:58 +0100, medea napisał(a):

> To ja już może pójdę jednak spać, zachowam resztki człowieczeństwa. ;)

A to jak tam już Paulinka Ci zasugeruje.

--

XL

66. Data: 2012-02-25 23:38:33

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> mojego życia, pewnie dlatego, że to moje, he he) do rozważań.
> I teraz niech mi ktoś zarzuci brak faktologicznego umocowania w

Chyba za dużo wyrazów obcych użyłaś w tym wytłumaczeniu, żeby mój
rozumek Kubusia Puchatka to ogarnął.

--

Paulinka

67. Data: 2012-02-25 23:38:34

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> Ty glob, pono� na odcinku autostrady, kt�r� budowa�e� s� jakie�
dziury.

> --
>
> Paulinka - pracuj�c na kolej� suk�

Na A2 są dziury, a ja budowałem A1 i nie autostradę tylko wiadukty.

68. Data: 2012-02-25 23:39:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A to jak tam już Paulinka Ci zasugeruje.

Zegarmistrz Światła jestem czy jaki pierun?

--

Paulinka

69. Data: 2012-02-25 23:41:25

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis pisze:

> Na A2 są dziury, a ja budowałem A1 i nie autostradę tylko wiadukty.

No to jest Ci wybaczone. A swoją szosą czy wiaduktem glob, weź się
opanuj z tym impertynenckim tonem. Znowu się miotasz bez potrzeby.

--

Paulinka

70. Data: 2012-02-25 23:43:44

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> No to jest Ci wybaczone. A swojďż˝ szosďż˝ czy wiaduktem glob, weďż˝ siďż˝
> opanuj z tym impertynenckim tonem. Znowu siďż˝ miotasz bez potrzeby.
>
> --
>
> Paulinka

Nie ma mowy, bo jak mi ktoś wmawia to czego nie piszę, to niech się
zastanowi nad sobą.

Ki diabeł?
Re: Puszka Pandory - nie otwierać!
Czas trójwymiarowy.