Re: Polska potęgą technologiczną

Data: 2018-06-02 11:07:41
Temat: Re: Polska potęgą technologiczną
Od: XL <i...@g...pl>

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
stwo-technologii-produkuje-rozance-a-wszystko-w.html

> Że dodam jeszcze 23% VAT od kurewstwa w agencjach towarzyskich!

Ale, no oczywiście, skala i destrukcyjny dla rodziny i moralności charakter
tych interesów lewakom nie przeszkadza, bo przecież im więcej wódy,
papierochów i kurewstwa, tym dla nich lepiej. Parę różańców jest dla nich
NAPRAWDĘ GROŹNE. Bo ci, co je kupią, to już na pewno nie jest lewacki
docelowy target.
Trzeba więc tu naprawdę lewaków zrozumieć - i to, dlaczego tak ich obeszło
różańcowe półtora procenta.
LOL

--
XL mam cztery! I kupię jeszcze. Dam dzieciom i wnusi.