Półtora zlewu.

1. Data: 2004-11-09 11:03:57

Temat: Półtora zlewu.
Od: "wk" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ponieważ mam zaprojektowaną kuchnię tak a nie inaczej,
podwójny zlew mi na peno nie wejdzie. Tzw. półtokomorowy, czyli z drugim
małym zlewikiem,
wejdzie ale z pewnymi perturbacjami.
Najlepiej by mi pasował pojedyńczy zlew, np:

http://www.ikea.pl/webapp/wcs/stores/servlet/Product
Display?
catalogId=10101&storeId=19&productId=32766&langId=-2
7&parentCats=10110*10752

Napiszcie jakie macie rozwiązania w kuchni i czy taki pojedyńczy zlew zdaje w
jakimś stopniu egzamin.
Dodam, że nie mam zmywarki, w związku z tym wszystko bedzie myte pod bierzacą
wodą (ze wzgl. na zlew).

wk

1. Data: 2004-11-09 11:09:17

Temat: Re: Półtora zlewu.
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wk napisał(a):

> [...]
> jakimś stopniu egzamin.
> Dodam, że nie mam zmywarki, w związku z tym wszystko bedzie myte pod bierzacą

Da się normalnie żyć, chyba że ktoś produkuje sterty brudnych naczyń na
godzinę.

Co do zlewów - zainteresuj się Alveusem.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-11-09 11:28:49

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 09 Nov 2004 12:09:17 +0100
PeJot <P...@o...pl> wrote:

> Da się normalnie żyć, chyba że ktoś produkuje sterty brudnych naczyń na
> godzinę.
>
> Co do zlewów - zainteresuj się Alveusem.

wlasnie taki zlew 1,5 komory kupilem kilka dni temu w castoramie w wawie
(jezeli dobrze pamietam nazwe)
tylko nie wiem czy gdzies znajde akcesoria do niego.. np. kratke/sitko na
te pol komory, w castoramie nie mieli..

zlew z syfonem kosztowal 472pln

Sierp

1. Data: 2004-11-09 11:28:58

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic
sam mam narozny 1,5 komory i mam zmywarke ale niestety czesto przy zmywaniu
garnkow itp rzeczy ktorych nie warto wkladac do zmywarki z racji objetosci
brakuje mi dodatkowej pelnej komory

przy okazji jesli szukasz zlewu moge polecic sklep internetowy
www.zlewozmywak.com.pl
sam tam kupilem bardzo dobra obsluga cena nieporownywalnie nizsza niz w
skleach tradycyjnych
dowoz kurierem
jak brakowalo mi jak sie robi syfon to wlasciciel zeskanowal i doslal mi to
w ciagu kilku minut
naprawde goraco polecam

dodatkowo wlasnie widze trwa nadal promocja z ktorej korzystalem przy
zakupie zlewu z bateria za 1 (zlew granitowy)

1. Data: 2004-11-09 12:01:18

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wk" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...] Dodam, że nie mam zmywarki, w związku z tym wszystko
> bedzie myte pod bierzacą wodą (ze wzgl. na zlew).

Da się żyć, choć momentami niewygodnie. Jeszcze pod bieżącą wodą pół biedy,
dla osób, które mają nawyk zmywania "oszczędnościowego", zlew bez dwóch
uczciwych komór jest chyba naprawdę uciążliwy.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-11-09 12:03:54

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej R_ wrote:

> sam mam narozny 1,5 komory i mam zmywarke ale niestety czesto przy zmywaniu
> garnkow itp rzeczy ktorych nie warto wkladac do zmywarki z racji objetosci

A kysz a kysz zmoro nieczysta ;)
Masz zmywarke i nie myjesz w niej wszystkiego poza samochodem?
Ty chyba jakis nienormalny jestes ;))

barney

1. Data: 2004-11-09 12:06:22

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote in message

> [...]
dwóch
> uczciwych komór jest chyba naprawdę uciążliwy.

A dla osób bez takiego nawyku, wyposażonych w zmywarkę półtora komory
jest bardzo fajne. Jedna komora znakomicie wystarcza do składowania
naczyń brudzonych bieżąco czy mycia tych niezmywarkowych, a mała
komora jest niezastąpiona do płukania warzyw, ziemniaków itp.
Pozostaje tylko kwestia ociekacza. Wg mnie ociekacza przy zlewie nie
zastąpi nic, ociekacz po prostu być musi! Miejsce nań nietrudno
wygospodarować, bo może być narzucony choćby na sąsiedni segment
zabudowy.

J.

1. Data: 2004-11-09 12:13:46

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cmqbrv$eka$1@news.mch.sbs.de...
> [...] A dla osób bez takiego nawyku, wyposażonych w zmywarkę
> półtora komory jest bardzo fajne.

Ale wątkotwórca pisał, że nie ma. Ja mam w kuchni zlew-miskę, a w kotłowni
jedną komorę z ociekaczem i dobrze mi z tym, czasem tylko z jakąś dużą tacą
kłopot, bo wystaje i zalewa blat. Ale u mnie gary odczekują na blacie w
kotłowni.

> [...] Wg mnie ociekacza przy zlewie nie
> zastąpi nic, ociekacz po prostu być musi! [...]

Koniecznie i obowiązkowo.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-11-09 12:24:29

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pojedynczy zlew jest idealny jesli masz zmywarke. Ja tak mam

ze zmywarka swiat jest piekniejszy :-)
musta

1. Data: 2004-11-09 12:43:34

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to pytanie z czystej ciekawosci
jesli przygotowujes zobiad i masz
1 garnek z zupy
1 garnek (szybkowar) z gotowania ziemniakow
1 patelnie z pieczenia schabowego
1 maly z gotowanych warzyw
1 deske z ubijania schabowego
3 talerze glebokie
4 talerze plaskie
do tego kubki i mniejsze talerze ze sniadania
to chetnie zobacze jak masz to ulozone w zmywarce
przeciez do zmywarki jak wlozysz 2-3 garnki to na dolna polke nic wiecej nie
wejdzie
jesli sie myle prosze o poprawienie mnie albo o fotke z ulozenia

[piec gazowy] Junkers czy Vaillant ?
rude ślady w kabinie prysznicowej - ratunku!
Nowy telefax Panasonic
Samodzielna budowa szafy wnekowej
Atlas CAL N czy Ceresit CM19 ?