Re: Pomoc madrocholkom

From: tren R <t...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pomoc madrocholkom
Date: Fri, 21 Mar 2008 04:38:26 -0700 (PDT)

On 21 Mar, 12:13, "Robakks" <k...@o...pl> wrote:

> Motyw jest prosty. Jakieś śmierdzące gówno ma ambicje, by psp miało
> taki profil jaki sobie ubzdurał, więc przepuszcza spamy, trollowania i tokowania
> łącznie z wulgaryzmami, ale dostaje białej gorączki, gdy przeczyta Robaka*.
> Tak było, jest i będzie dopóki gówna mają możliwość blokować wypowiedzi ludzi.
> Edward Robak* z Nowej Huty

muszę sprawdzić czy wszystkie twoje posty nie ściągają mi się do
domowego czytnika.
bo jeśli tylko wybiórcze, będzie to przesłanka do kłopotów natury
technicznej. nie wyobrażam sobie za bardzo, aby ktoś miał czas
siedzieć i ręcznie cenzurować czyjeś posty, zwłaszcza, że nie tak
trudno dotrzeć do nich poprzez różne inne serwery.
poza tym - nie ściągnęły mi się też moje posty - a to nie wiem z
jakiego powodu :)