Pomoc potrzebna !

1. Data: 2004-05-28 00:02:57

Temat: Pomoc potrzebna !
Od: "Nefryt" <N...@N...Com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Sluchajcie potrzebuje pomocy, mam jutro test, a zupelnie nie chcialo mi sie
óczyc... Tak naprawde to zadko kiedy chce mi sie óczyc i to jest powazna
sprawa bo za tydzien zaczyna sie sesja a jak nie pozaliczam to bedzie koniec
swiata. Czytalem ze jest cos takiego jak syndrom amotywacyjny, ale zeby to
miec trzeba palic zielsko, a ja niestety nawet nie pale. Moze powinienem?
Czy jest jakis sposob zeby sie zmotywowac bez uzycia substancji
psychoaktywnych? ...probowalem nawet sluchac nagran hemi-sync, ale
ciagle zasypialem i nic specjalnego sie nie stalo.
Wiec jak? Jesli jakas szansa, czy powinienem juz szukac sobie pracy?
Chcialem szkonczyc szkole i podrozowac po swiecie, znalesc swoje miejsce
gdzies na innym kontynencie (chodzi o klimat), ale wyglada na to ze bede
musial zyc z rodzicami i pracowac w hipermarkecie...
Pomocy!

Zdesperowany Leniwiec

1. Data: 2004-05-28 00:16:05

Temat: Re: Pomoc potrzebna !
Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nefryt" <N...@N...Com> wrote in news:c95vqo$q3k$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> gdzies na innym kontynencie (chodzi o klimat), ale wyglada na to ze bede
> musial zyc z rodzicami i pracowac w hipermarkecie...

Bierz przyklad ze mnie.
Ja sie nigdy nie uczylem.
Nawet sciag nie robilem.
I wszystko zaliczalem.
Zapierdalaj na egzamin i siadz kolo jakiegos frajera, ktory sie nauczyl.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Wszystkie drogi prowadza przed siebie.

1. Data: 2004-05-28 00:35:08

Od: "Nefryt" <N...@N...Com> szukaj wiadomości tego autora

> Bierz przyklad ze mnie.
> Ja sie nigdy nie uczylem.
> Nawet sciag nie robilem.
> I wszystko zaliczalem.
> Zapierdalaj na egzamin i siadz kolo jakiegos frajera, ktory sie nauczyl.

Mam w grupie tylko 2 kolegow ktorzy nic nigdy nie umieja, reszta to
panienki - pozatym ciezko sciagac w tej sali. Zreszta pal licho tego testa,
chodzi o to ze wiem ze powinienem sie wziasc i cos konretnie zrobic, ale za
cholere nie moge... No zupelnie mi sie nie chce mimo iz wiem ze jak nie
napisze np. jutro pracy to babka nie zaliczy mi seminarium. No i co z tym
zrobic?
Zaczynam sie irytowac, tzn doslownie sam SIEBIE irytuje :-\

1. Data: 2004-05-28 00:37:56

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:Xns94F71796F609DKOMINEK@127.0.0.1> rzekła paszcza
<KOMINEK>:

> Bierz przyklad ze mnie.
> Ja sie nigdy nie uczylem.
> Nawet sciag nie robilem.
> I wszystko zaliczalem.
> Zapierdalaj na egzamin i siadz kolo jakiegos frajera, ktory sie nauczyl.

nie wierze, komin, nie wierze.
pachniesz kujonem i po prostu żal ci dupe ściska
żes zmarnował młodość po uczelniach.
starasz sie jawnie ironizowac w nadziei że kolega zacznie tez kuć jak ty.
grubymi nićmi szyta prowokacja, kujonie.

1. Data: 2004-05-28 00:39:50

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@s...na.sojusze> wrote in

> nie wierze, komin, nie wierze.
> pachniesz kujonem

No i w koncu musiales dac dupy, trener!
Zes po prostu nie trafil:)
Niech za przyklad posluzy ci moja srednia z pierwszego semestru w klasie
maturalnej: 1.8
Jak nie wierzysz, to zaloz sie o flache, a podesle ci skana;)

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

A jesli ona nie przyjdzie, wiem, co zrobie -poczekam jeszcze troche.

1. Data: 2004-05-28 00:52:12

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:Xns94F71BC13B04BKOMINEK@127.0.0.1> rzekła paszcza
<KOMINEK>:
> "tren R" <t...@s...na.sojusze> wrote in

> No i w koncu musiales dac dupy, trener!

chciałbyś!
chciałbyś?
czekaj, no, jesli chciałbyś...

> Niech za przyklad posluzy ci moja srednia z pierwszego semestru w klasie
> maturalnej: 1.8
> Jak nie wierzysz, to zaloz sie o flache, a podesle ci skana;)

a kto mówi o klasie maturalnej człowieku?!
w klasach maturalnych to nikt sie nie uczy, wszyscy liczą
na ściągi przemycane w kanapkach

a tak na marginesie, z jakich ocen liczona jest ta średnia?
semestralnych? bo jesli tak, to nie jest prawdą
"I wszystko zaliczalem"

--
Szukasz o kimś informacji? Spróbujemy pomóc.

http://www.centurion.net.pl/wywiad

1. Data: 2004-05-28 00:52:21

Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nefryt"
> [...]
> gdzies na innym kontynencie (chodzi o klimat), ale wyglada na to ze bede
> musial zyc z rodzicami i pracowac w hipermarkecie...

Przestań się óczyć. Tobie to już nie pomoże. Zostań np. młotkowym.

1. Data: 2004-05-28 00:53:39

Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK"
> [...]
> maturalnej: 1.8
> Jak nie wierzysz, to zaloz sie o flache, a podesle ci skana;)

Winny, bo się tłumaczy.

1. Data: 2004-05-28 00:54:15

Od: "Casper" <r...@k...spamerom.k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"
> a tak na marginesie, z jakich ocen liczona jest ta średnia?
> semestralnych? bo jesli tak, to nie jest prawdą
> "I wszystko zaliczalem"

Kominek to stary ściemniacz.

1. Data: 2004-05-28 01:01:06

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:c964bb$gop$1@News.K.PL> rzekła paszcza <Casper>:

> Użytkownik "tren R"
>
> Kominek to stary ściemniacz.

i kujon.
stary ściemniacz i kujon!
bo kazdy ściemniacz to kujon!

--
- Żołnierze! Jutro idziecie na występ artystyczny! Umyć mi
się, wysrać i odlać, coby potem nie łazić po sali tylko siedzieć na dupach

Re: opowieść o samotności
Wczasy w Miedzyzdrojach
PROSZĘ
Re: napady gniewu ... /poczucie humoru
Re: troche nie na temat, ale też nie całkiem ;)