Re: Pomoc potrzebna !

From: "Nefryt" <N...@N...Com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pomoc potrzebna !
Date: Fri, 28 May 2004 02:35:08 +0200

> Bierz przyklad ze mnie.
> Ja sie nigdy nie uczylem.
> Nawet sciag nie robilem.
> I wszystko zaliczalem.
> Zapierdalaj na egzamin i siadz kolo jakiegos frajera, ktory sie nauczyl.

Mam w grupie tylko 2 kolegow ktorzy nic nigdy nie umieja, reszta to
panienki - pozatym ciezko sciagac w tej sali. Zreszta pal licho tego testa,
chodzi o to ze wiem ze powinienem sie wziasc i cos konretnie zrobic, ale za
cholere nie moge... No zupelnie mi sie nie chce mimo iz wiem ze jak nie
napisze np. jutro pracy to babka nie zaliczy mi seminarium. No i co z tym
zrobic?
Zaczynam sie irytowac, tzn doslownie sam SIEBIE irytuje :-\