Pomocy!

1. Data: 2002-07-07 22:02:04

Temat: Pomocy!
Od: "Olomi" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosiłam ostatnio o info na temat niemieckiego leku na odchudzanie. Zupełnie
się zgodzę z opiniami, że bierna postawa nie pomoże mi zrzucić zbędnych
kilogramów. Wskazany jest wysiłek fizyczny itp... Przydałoby się trochę zbić
to sadełko. Mam bardzo duże wahnięcia wagi no i te nogi. Jak tylko
troszeczkę przytyję od razu "dostaję" dużych łydek i ud (tam mi się wszystko
kumuluje). Często też występują spore obrzęki kończyn (nawet zaraz po
przebudzeniu).Czy może to mieć coś wspólnego z nieuregulowaną gospodarką
hormonalną lub zaburzeniami krążenia? Może ktoś poleci mi jakieś ćwiczenia
na poprawę sylwetki nóg, na pozbycie się z tej części ciała nadmiaru tkanki
tłuszczowej. Może jakieś specjalne masaże?
Dzięki i pozdrawiam serdecznie.

2. Data: 2002-07-07 22:35:56

Temat: Re: Pomocy!
Od: "Krzysztof Pujdak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Olomi" <o...@w...pl> wrote in message
> Często też występują spore obrzęki kończyn (nawet >zaraz po
> przebudzeniu).Czy może to mieć coś wspólnego z >nieuregulowaną gospodarką
> hormonalną lub zaburzeniami krążenia?

A ile masz lat, ile wazysz, ile masz wzrostu, czy na cos chorujesz i czy
przyjmujesz jakies leki? Napisz cos wiecej.
pzdr
Krzysztof

CFV2: pl.rec.uroda (glosowanie)
Choroba Cushinga