Pomocy!!!! :)

1. Data: 2002-04-24 09:20:09

Temat: Pomocy!!!! :)
Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa ma sie tak.
Moze niektorzy uznaja to jako SPAM i mnie zdepcza ale to nic.
Wiec tak studiuje sobie Informe no i za jakis rok koncze to, a ze lubie
gotowac to chcialbym po studiach czy nawet bardziej w czasie studiow sie
doszkolic.
Wiem ze istnieja jakies technika gastronomiczne, ale mi chodzi bardziej o
cos w stylu kursow- czy sa jakies firmy co takie rzeczy organizuja, a moze
sa jakies wyzsze uczelnie w tym temacie.
Prosze o pomoc na ten temat.
Z gory dziekuje za doradztwo.

Pozdrawiam.
Dominik.

s...@p...onet.pl

1. Data: 2002-04-29 20:21:04

Temat: Re: Pomocy!!!! :)
Od: "soloconte" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Domin" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cos w stylu kursow- czy sa jakies firmy co takie rzeczy organizuja, a moze
> sa jakies wyzsze uczelnie w tym temacie.

czytaj nasza grupe - człowieczku

1. Data: 2002-04-29 21:44:35

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "soloconte" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Domin" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> czytaj nasza grupe - człowieczku

Po pierwsze mam net od ponad miecha.
Aktywnie grupe czytam od 2 tygodni.
Przegladalem troche archiwum i tak wogole to nie wiem o co Ci chodzi
czlowieczku , jak masz zly humor to se zrob tak zebys mial lepszy a nie mi
tu takie shity zapodajesz.
A tak wogole to nie cierpie buractwa.

Pozdrawiam.

Dominik.

1. Data: 2002-04-30 12:20:28

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Domin <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
> Przegladalem troche archiwum i tak wogole to nie wiem o co Ci chodzi
> czlowieczku , jak masz zly humor to se zrob tak zebys mial lepszy a nie mi

Jak zes taki urazliwy to dlugo tu nie wytrzymasz. I blagam daruj sobie
wulgaryzmy, nawet zagraniczne, sh...sie nie komponuje do dialogow o
jedzeniu, natomiast buraki jak najbardziej, tudziez ogory i
kalafiory....;o)))

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-04-30 14:48:17

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wulgaryzmy, nawet zagraniczne, sh...sie nie komponuje do dialogow o
> jedzeniu, natomiast buraki jak najbardziej, tudziez ogory i

hmmmmmmmm
Urazliwy to ja nie jestem, tylko nie wiem do konca co mial znaczyc ten tekst
"czytaj nasza grupe - człowieczku" .
A co do wulgaryzmow to masz racje, ale czy te sh... to az tak Ciebie bardzo
zbulwersowalo.

Dominik.

1. Data: 2002-04-30 14:57:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>"czytaj nasza grupe - człowieczku" .
>A co do wulgaryzmow to masz racje, ale czy te sh... to az tak Ciebie bardzo

mnie tak

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-04-30 15:41:59

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:s6ctcu0roonv7p5efsonmtm0gcbp8hbm3u@4ax.com...

> mnie tak
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Bulwersowac sie jest rzecza ludzka.
A nastepnym razem takie rzeczy bede kierowal na priva.

Dominik.

1. Data: 2002-04-30 20:57:47

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Mnie takze, szczególnie na tej grupie
barbara

1. Data: 2002-04-30 21:35:04

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Barbara Czaplicka" <b...@i...com.pl> napisal w wiadomosci
.

> Mnie takze, szczególnie na tej grupie
> barbara

Mnie tez :)

Dominik.

1. Data: 2002-05-01 00:45:08

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bardzo

> Bulwersowac sie jest rzecza ludzka.
> A nastepnym razem takie rzeczy bede kierowal na priva.

No to graba (tak moje pokolenie okresla podanie przedniej lapki); urazliwy
czy nie przynajmniej jestes wychowywalny.;o)) Milego czytania grupy!

Agata Solon, naturalna

faszerowana papryka
prosze o przepis na gofry
Czym posypac capuccino - kropka nad i ...
nalesniki z pieczarkami
takie sobie OT