Zupka z mlodej kapusty

1. Data: 2002-04-24 09:41:48

Temat: Zupka z mlodej kapusty
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra zupe udalo mi sie wczoraj skomponowac:

4 udka z kurczaka
wloszczyzna (bez kapusty wloskiej)
mloda kapusta
4 pomidory
duza cebula, 2 zabki czosnku
Sol, pieprz czarny i bialy swiezo zmielony
koperek

Z udek kurczaczych i wloszczyzny gotujemy rosolek tak, zeby go wyszlo 1,5
litra. Odcedzamy, wloszczyzna na salatke, mieso pojdzie do zupy. Cebule
posiekana podsmazamy na oliwie, na to wrzucamy sprasowany czosnek,
poszatkowana kapuste, podlewamy rosolem i dusimy do miekkosci. Gdu kapusta
jest juz dobra dorzucamy pomidory bez skory pokrojone w osemki i dusimy
jeszcze chwilke, zeby troche zmiekly ale sie nie rozpadly. Mieso obieramy od
kosci i dorzucamy w kawaleczkach do rosolu, dodajemy kapuste z pomidorami.
Przyprawiamy do smaku, pieprzu sporo bo powinno byc pikantne. Koperek
posiekany juz na talerzu. Mozna to jesc z pajda swiezego chlebka albo z
ugotowanymi osobno mlodymi ziemniakami.

Wiosenna Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-04-24 10:01:47

Temat: Re: Zupka z mlodej kapusty
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Solon wrote:

> Dobra zupe udalo mi sie wczoraj skomponowac:

< ciach >

Oj tez tak lubie :))
W ogóle kapustka jest bardzo smaczna w kazdej zupie jak sie jej doda troche
oprócz wloszczyzny-szczegolnie w najzwyklejszej pomidorówce jak dla mnie.
pzdr
agi
PS ales mi smaku narobila :)

1. Data: 2002-04-24 11:15:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl napisala:

> (...)
> W ogóle kapustka jest bardzo smaczna w kazdej zupie jak sie jej doda troche
> oprócz wloszczyzny-szczegolnie w najzwyklejszej pomidorówce jak dla mnie.

A młoda kapusta najpyszniejsza jest bez żadnego mięsa - ugotowana
z cebulka dymką, kilkoma pomidorkami, do tego młode zimniaczki
i duuuużo koperku ;-)

Krycha

1. Data: 2002-04-24 11:44:06

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> A młoda kapusta najpyszniejsza jest bez żadnego mięsa - ugotowana
> z cebulka dymką, kilkoma pomidorkami, do tego młode zimniaczki
> i duuuużo koperku ;-)

Krycha jak mozesz, jestes wredna!! ;) ja tu glodna w pracy siedze a Ty mi o
takich ... ;((
Ale zemszcze sie - uwazaj: w domku czeka na mnie cala micha swiezutkich
pierogów z jagodami, aha!
pzdr
agi

1. Data: 2002-04-24 11:46:24

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A młoda kapusta najpyszniejsza jest bez żadnego mięsa - ugotowana
>z cebulka dymką, kilkoma pomidorkami, do tego młode zimniaczki
>i duuuużo koperku ;-)
>
>Krycha

oj, tak, tak
A jest juz POLSKA mloda kapustka????

I czy w ogole kupujecie te inne mlode rzeczy z zamorskich krajow??? Np. mlode
ziemniaki z Maroka, kalafior z Tunezji, truskawki z Wloch???
Bo ja ogladam i ... nie kupuje.
Nawet pomidory tylko krzeszowickie (taka wies pod Krakowem). A wloskie omijam
z daleka.

Monisia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-04-24 11:52:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>takich ... ;((
>Ale zemszcze sie - uwazaj: w domku czeka na mnie cala micha swiezutkich

a w ucho chcesz????????????????????????
Jade do sklepu po kapuche

krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-24 12:08:08

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl napisala:

> [...]
> takich ... ;((
> Ale zemszcze sie - uwazaj: w domku czeka na mnie cala micha swiezutkich

Habet! Do pierogów to ja jestem za leniwa :-(

Krycha

1. Data: 2002-04-24 12:10:12

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monisiatko napisala:

> A jest juz POLSKA mloda kapustka????

Jeszcze nie, ale już za miesiąc powinna być.

> [...]
> Bo ja ogladam i ... nie kupuje.
> Nawet pomidory tylko krzeszowickie (taka wies pod Krakowem). A wloskie omijam

Też nie kupuję. Ale zupkę kalafiorową u przyjaciół zjadłam z przyjemnością ;-)

Krycha niekonsekwentna

1. Data: 2002-04-24 17:04:58

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...
> [...]

> A młoda kapusta najpyszniejsza jest bez żadnego mięsa - ugotowana
> z cebulka dymką, kilkoma pomidorkami, do tego młode zimniaczki

Oj, tak, tak, pychotka!! Ale czasem trzeba rozwiazac problem, jaka zupe
jeszcze wymyslec. Taka kapustka-jarzynka to u mnie podstawa wiosenno-letniej
kuchni. I fasolka!

Agata

1. Data: 2002-04-24 17:08:28

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monisiatko <M...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0...@p...pl...

> [...]
> Bo ja ogladam i ... nie kupuje.
> Nawet pomidory tylko krzeszowickie (taka wies pod Krakowem). A wloskie

Moja milosc do mlodej kapusty jest tak silna, ze polska zdradzam z
zagraniczna. Oczywiscie ze nie ma porownania. Czekam z wywieszonym ozorem na
ta swojska, najlepsza na swiecie. Pomidorow nie zdradzilam, kupuje wylacznie
polskie.

Agata

Pomocy!!!! :)
faszerowana papryka
prosze o przepis na gofry
Czym posypac capuccino - kropka nad i ...
nalesniki z pieczarkami