Pomocy !

1. Data: 2003-03-14 14:31:05

Temat: Pomocy !
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masa z masła + jajka + cukier ubijane do sernika wysadziła się i w żaden
sposób nie chce się przywołać do porządku. Czy można to jakoś jeszcze
uratować ?

Pozdrawiam - Jagoda

1. Data: 2003-03-14 15:10:55

Temat: Re: Pomocy !
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jagoda napisał:
> Masa z masła + jajka + cukier ubijane do sernika wysadziła się i w żaden
> sposób nie chce się przywołać do porządku. Czy można to jakoś jeszcze
> uratować ?
>
> Pozdrawiam - Jagoda

Co to znaczy wysadzila sie?

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-14 16:30:28

Temat: Odp: Pomocy !
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik walkie! <w...@w...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@w...net.pl...

> Co to znaczy wysadzila sie?

Inaczej zwarzyła się (:-). Byłam przestraszona, bo trzy razy od początku
rozkręcałam mikserem i nic nie dało rady. Masło i jaja się rozwarstwiały. Na
koniec wrzuciłam do malaksera i nożem do miksowania ubiło się na puch.
Sernik jeszcze jest w piecu.

Pozdrówki - Jagoda

1. Data: 2003-03-14 16:30:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 14 Mar 2003 17:52:33 +0100, "Ewa \(siostra Ani\) N."
<n...@y...com> wrote:

>Nastepnym razem ubij osobno jajka z cukrem, potem maslo, a potem
>wszystko polacz (chyba, ze zostaniesz przy malakserze...)
>W ten sposob sie przyrzadza rowniez krem maslany do tortow.
>
>Ewcia

Poza tym niech to bedzie o jednolitej temperaturze - w miare
cieple (znaczy nie gorace ale nie prosto z lodowki)

Pierzu, co mu sie tez rozne rzeczy warza
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-14 16:51:30

Temat: Re: Odp: Pomocy !
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jagoda napisał:

> [...]
> koniec wrzuciłam do malaksera i nożem do miksowania ubiło się na puch.

:-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-14 16:52:33

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

--
Niesz !

1. Data: 2003-03-14 22:25:07

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wszystko polacz (chyba, ze zostaniesz przy malakserze...)
> W ten sposob sie przyrzadza rowniez krem maslany do tortow.

??? :-O

Ja zawsze zaczynalem od utarcia masla na piane, nastepnie cukier, zoltka
na koncu.

Wladyslaw

1. Data: 2003-03-14 22:28:48

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl>

> ??? :-O
>
> Ja zawsze zaczynalem od utarcia masla na piane, nastepnie cukier,
> zoltka na koncu.
> Wladyslaw

A nie dodawanie ubitych na parze ja z cukrem do utartego wczesniej masla???
Oczywiscie ostudzonych...
???
Barbara

---

1. Data: 2003-03-14 22:37:38

Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> napisał(a):
maslo,

> ??? :-O
>
> Ja zawsze zaczynalem od utarcia masla na piane,
nastepnie
> cukier, zoltka na koncu.

Nie jestem - i nie smiem byc w tym gronie -
jakimkolwiek autorytetem, ale potwierdzam, ze, podobnie
jak Wladyslaw, zawsze zaczynam od utarcia masla i po
podaniu cukru i jaj nigdy mi sie nic nie zwarzylo.

Iris

1. Data: 2003-03-14 22:38:48

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Barbara Czaplicka <b...@i...com.pl> wrote:

> From: "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl>

> A nie dodawanie ubitych na parze ja z cukrem do utartego wczesniej masla???
> [...]

Nie. Ja tam nigdy specjalnie nie zajmowalem sie wypiekami i slodyczami
a kremy do tortow krecilem tylko w dziecinstwie, pomagajac Mamie.

Ale pomysl mi sie podoba. Lubie w kuchni wszelkie utrudnieniai
ryzykowne kompilkacje.
W kazdym razie nieuzylbym nigdy do tego miksera.

Wladyslaw

coś jakby risotto ;-) [P]
Slodkie perelki - podsumowanie
kacze jaja