Pomocy!!

1. Data: 2006-11-18 17:25:56

Temat: Pomocy!!
Od: "Kuba" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Mam mały problem.

Właśnie usunięto mi migdałki podniebne no i jak ktoś się orientuje w
temacie - raczej normalnie jeść się nie da.. kłopoty z przełykaniem, ból
itd.
i stad moja prosba do Was...

Jakies pomysly co mogę sobie zaserwować??
Jedynie co mi dzis do glowy przyszło to zupka zmiksowana...
..ale wodą się jakoś nie najadłem
Pozdrawiam
Qba

2. Data: 2006-11-18 17:34:36

Temat: Re: Pomocy!!
Od: waruga <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Nov 2006 18:25:56 +0100, Kuba napisał(a):

> Jakies pomysly co mogę sobie zaserwować??
> Jedynie co mi dzis do glowy przyszło to zupka zmiksowana...
> ..ale wodą się jakoś nie najadłem

Pozostaje Ci trochę pogłodować i przetrwać ;)

A próbowałeś może słoiczki dla dzieci- deserki, zupki?? Chociaż te zupki są
dość mdłe w smaku, ale zawsze możesz przyprawić za to konsystencja w sam
raz. Może jakiś kisiel?

Szybkiego wyzdrowienia życzę

Kiedyś moje dziecko leżało na laryngologii (ale nie miało wycinanych
migdałów). Przebywające tam dzieci na posiłek dostawały to samo ci inni
pacjenci więc np. na śniadanie były chrupiące (ostre) bułeczki, a była tam
właśnie spora część dzieci z wyciętymi migdałkami.
--
Elżbieta

3. Data: 2006-11-18 17:50:08

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

waruga schrieb:

> Pozostaje Ci trochę pogłodować i przetrwać ;)

ziemniaki, ryż, bułki, chleb. Bułka z szynką gotowaną, z dżemem. To wsio
się dało jeść. Po bananach o mało co bym nie pogryzł z bólu stołu. Tak
mniej więcej po 2 tygodniach dało się jeść wszystko.

Waldek

4. Data: 2006-11-18 19:31:32

Od: "delf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

-zupy kremy
- piree z zielonego groszku
- ryz zapiekany z jablkami
- jablko zmiksowane z bananem
- kleik ryzowy z owocami ( mozna kupic deserki gerbera albo samemu miksowac)

Ale dietka- a ile kg sie straci :)

J&J

5. Data: 2006-11-19 10:06:36

Od: "andro" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i stad moja prosba do Was...
>
> Jakies pomysly co mogę sobie zaserwować??
> Jedynie co mi dzis do glowy przyszło to zupka zmiksowana...

---przede wszystkim, posiłek , nie może być gorący. Najlepiej niech będzie
mniej niż letni. Gwarantuję, że odpada połowa cierpienia. andro.

6. Data: 2006-11-19 10:27:12

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ejnfn0$9i0$1@news.onet.pl>,
"Kuba" <l...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> itd.
> i stad moja prosba do Was...
>
> Jakies pomysly co mogę sobie zaserwować??

Z czasów młodości, kiedy często chorowałem ma gardło, pamiętam, że
mogłem jeść wtedy jedynie potrawy papkowate i galaretowate, ani twarde
ani zbyt rzadkie. A więc wszelkiego rodzajy galarety -- mięsne, rybne i
słodkie; budynie i kisiele; z zup owsianka czy kaszka manna na rosole
etc. Ale pewnie wejdzie Ci i tatar i flaczki.

Władysław

7. Data: 2006-11-19 21:10:07

Od: "Kuba" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za wszyskie sugestie
napewno cos wybiore i u pichce :-)
Pozdrawiam
Qba

8. Data: 2006-11-20 15:17:49

Od: "MalaJedza" <mala_jedza(wytnijto)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

--

> Właśnie usunięto mi migdałki podniebne no i jak ktoś się orientuje w
> temacie - raczej normalnie jeść się nie da.. kłopoty z przełykaniem, ból
> itd.
> i stad moja prosba do Was...

Przechodziłam to samo nie dalej jak miesiąc temu. Przede wszystkim to piłam
dużo wody czasem do 3-4l dziennie, do tygodnia po zabiegu. Natomiast
niesamowitą ulgę stanowiło dla mnie jedzenie kaszy mannej gotowanej na
tłuściutkim rosole - o letniej temperaturze ,oczywiście.
Hitem okazaly się ziemniaki ugniecione z masełkiem i mlekiem na
konsystencje puree, obficie polane sosem gulaszowym - jadłam po 6 dniach po
zabiegu aż mi się "uszy trzęsły", a potem był jeszcze gęsty sos grzybowy (
taki z klopsów) i inne wariacje do utłuczonych ziemniaczków. Syciło mnie to
bardziej niż bezsmakowe ( nie można jeść słonego, ostrego ani kwaśnego po
wycięciu migdałów) zupy i przeciery Gerbera dla niemowląt ( tfu!) .
Kisiel się obkleja do gardła - nie polecam, lepiej slużą galaretki owocowe,
jogurty. Jakbyś miał jakieś pytania do świeżo-doświadczonej to zapraszam na
priv.

MalaJedza

9. Data: 2006-11-20 15:20:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MalaJedza" <mala_jedza(wytnijto)@gazeta.pl> wrote in message

A białeczko z jajka nie łaska pić?
A popijać - płucząc gardło - rozcieńczonymi Ziołami Szwedzkimi?

10. Data: 2006-11-20 15:35:46

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Kuba schrieb:
> Witam wszystkich!
> Mam ma?y problem.
>
> W?a?nie usuni?to mi migda?ki podniebne no i jak kto? si? orientuje w
> temacie - raczej normalnie je?ae si? nie da.. k?opoty z prze?ykaniem, ból
> itd.
> i stad moja prosba do Was...
>
> Jakies pomysly co mog? sobie zaserwowaae??
> Jedynie co mi dzis do glowy przysz?o to zupka zmiksowana...
> ..ale wod? si? jako? nie najad?em

jeszcze jedno: lody śmietankowe w każdej postaci. Tylko bez orzechów i
innych twardych dodatków.

Waldek

smażenie ryb
kawa - arabica czy robusta?