zupa ...

1. Data: 2006-11-18 12:31:09

Temat: zupa ...
Od: "Ollla" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zachęcona kapitalnym przepisem na marynowane gruszki, który dostałam po
wysłaniu na grupę zapytania ( jeszcze raz za niego dziękuję ! ), tym razem
również postanowilam spróbować zasięgnąć rady tutaj.
W przyszłym tygodniu goszczę na obiedzie dość konserwatywne towarzystwo (
ok. 8 osób).
I w związku z tym mam pewien problem. Nie bardzo wiem jaką zupę mogłabym
podać na ów obiad.
( Był już rosół, była pomidorowa, była zupa serowa i flaki). Nie bardzo mam
pomysł co tym razem...
Drugie danie już mam -będzie to po prostu pieczony schab.
Czekam na jakieś ciekawe sugestie z Waszej strony ...
( mile widziane również sprawdzone przepisy) :-)

Z góry dziękuję i pozdrawiam, Ola

2. Data: 2006-11-18 12:41:50

Temat: Re: zupa ...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ollla" <o...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Czekam na jakieś ciekawe sugestie z Waszej strony ...
> ( mile widziane również sprawdzone przepisy) :-)

Zupa grzybowa z łazankami. Grzyby suszone (dużo!!!) namoczyć na noc,
ugotować na drugi dzień, pokroić w paseczki, dodać do wywaru z warzyw, lub
lepiej do rosołu na wołowej prędze (dla 8 osób na dwu pręgach), doprawić,
ciepłe łazanki na talerze (podgrzewacz), zalać zupą, posypać zieleniną i
łyżka dobrej śmietany na środek talerza. Dla koszernych śmietana tylko do
wywaru z warzyw.
Zupa delikatesowa - nawet najlepsze towarzystwo zje ze smakiem (o ile
smaczna)...

3. Data: 2006-11-18 12:41:59

Od: "PAti" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ( Był już rosół, była pomidorowa, była zupa serowa i flaki). Nie bardzo
> mam
> pomysł co tym razem...

U mnie sie podaje barszcz czerwony z uszkami, barszcz bialy albo kalafiorowa
:)

4. Data: 2006-11-18 13:59:49

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie PAti napisał(a):

> U mnie sie podaje barszcz czerwony z uszkami, barszcz bialy albo kalafiorowa
> :)

Brokułowa, węgierska albo prawdziwy barszcz ukraiński (ukraiński barszcz
ukraiński)

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

5. Data: 2006-11-18 14:14:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Moze grzybowa?

pierz
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2006-11-18 15:09:56

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ollla napisał(a):
> ( Był już rosół, była pomidorowa, była zupa serowa i flaki). Nie bardzo mam
> pomysł co tym razem...

Grzybowa, szczególnie z różnymi rodzajami grzybów. Dobry barszcz. Albo
lekko inaczej i np. cebulowa...
Jak dla mnie, mógłby być jeszcze krupnik... :)

--
Pozdrówki,
Aneczka

7. Data: 2006-11-18 15:15:10

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:s95ul25elqp7riso8s74s6hg2ma1ig38mn@4ax.com...

> Moze grzybowa?

pani Krysiu, znowu Pani zmieniła kodowanie

8. Data: 2006-11-18 15:16:49

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ollla" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czekam na jakieś ciekawe sugestie z Waszej strony ...
> ( mile widziane również sprawdzone przepisy) :-)

a ja lubię zupę z soczewicy zielonej, łazankami własnej roboty, super mniam

Andrzej

9. Data: 2006-11-18 15:29:50

Od: "kracz" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> pani Krysiu, znowu Pani zmieniła kodowanie

no bo ja ta tako jezdem

pani Krysia

10. Data: 2006-11-18 21:18:31

Od: rAzor <r...@p...pokladzie.4rp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ollla napisał:

> [...]
> Czekam na jakieś ciekawe sugestie z Waszej strony ...
> ( mile widziane również sprawdzone przepisy) :-)

Żur zabielany z jajem i dużą ilością pokrojonej w kostkę białej
kiełbachy, szynki i boczku.
--
rAzor

Bazylia z supermarketu umiera szybko