Pomocy (ciasto na pizze)

1. Data: 2004-07-19 20:35:07

Temat: Pomocy (ciasto na pizze)
Od: "Marek" <z...@p...cy> szukaj wiadomości tego autora

witam jak w temacie pytam o proste ciasto na pizze które się szybko robi mam
czas do jutra do 15.00

1. Data: 2004-07-19 20:56:37

Temat: Re: Pomocy (ciasto na pizze)
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <%fWKc.131891$Q74.102684@news.chello.at>,
"Marek" <z...@p...cy> wrote:

> witam jak w temacie pytam o proste ciasto na pizze które siź szybko robi mam
> czas do jutra do 15.00

Żadnych szans, żeby zdążyć.

Władysław

1. Data: 2004-07-20 05:47:49

Od: "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> Żadnych szans, żeby zdążyć.

;]

1. Data: 2004-07-20 06:15:38

Od: "maciek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrz 9 wiadomosci niżej:))
--
maciek

1. Data: 2004-07-20 08:15:29

Od: "Marek" <z...@p...cy> szukaj wiadomości tego autora

> Żadnych szans, żeby zdążyć.
>
> Władysław

Dzięki. Bardzo śmieszne.

ps
nie masz nic do powiedzenia to milcz

1. Data: 2004-07-20 09:17:57

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Jul 2004 20:35:07 GMT I had a dream that Marek <z...@p...cy> wrote:
> witam jak w temacie pytam o proste ciasto na pizze które się szybko robi mam
> czas do jutra do 15.00

Bez interpunkcji i myślenia to dobrej pizzy nigdy nie zrobisz.

1. Data: 2004-07-20 11:40:24

Temat: Re: Pomocy (ciasto na pizze) - OT
Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" tak napisal:

> nie masz nic do powiedzenia to milcz

No nie, to ja cos powiem, bo straszyznie plemiennej pewno nie wypada
sie wkurzyc, a mlody gniewny zawsze moze sobie zuchwale na boku
[zupelnie OT] popyskowac ;-), no i mam wolną chwilę, to cos napisze ;-)

Marek, tak sie sklada, ze:

1. pizza jest tu walkowana przynajmniej raz w miesiacu (wiem, czytam
grupę regularnie i to ze zrozumieniem)

2. nowi wpadają pytajac, a nie przeczytawszy uprzednich wątków (wiem,
bom sama winna), a skandal tym wiekszy, ze jak Ci Maciek cierpliwie
odpisal, temat miales 9 watkow nizej, czyli raczej na pewno w zasiegu
wzroku

3. niektorzy rycza w tytule POMOCY, co po pierwsze uniewrazliwia nas
wszystkich, no bo qrcze blade, jak do tej pory bez pizzy przezyles, to
i do 15:00 wytrzymasz ;-) i nie jest to wielki dramat, a po drugie -
jak juz jest to na pewno jakas Twoja zyciowa tragedia, to chociaz nam
to ladnie wytlumacz, to sie wiecej chetnych do pomocy znajdzie (bo tu
rzadko ktory wątek pozostaje bez choralnego odzewu)

4. komentarz Wladyslawa "Zadnych szans, zeby zdązyc" moze byc smieszny,
ale nigdy sie nie dowiesz dlaczego, bo dowcipow sie nie tlumaczy ;-),
to po co sie czepiac?

5. spisku na Twoje zycie nie ma; Twojego ps nie usprawiedliwi nawet
panika czy presja nieublaganie plynacego czasu; mam nadzieje, ze pizza
(czy inne danie) bedzie lekko strawne i zjedzone w milym towarzystwie?

Pozdrawiam,
eM ideolog

ps. jak masz jakies usprawiedliwienie, to powiedz :-)

1. Data: 2004-07-20 15:00:44

Od: "Marek" <z...@p...cy> szukaj wiadomości tego autora

> odpisal, temat miales 9 watkow nizej, czyli raczej na pewno w zasiegu
> wzroku

To zależy jak są wiadomości segregowane

> 3. niektorzy rycza w tytule POMOCY, co po pierwsze uniewrazliwia nas
> wszystkich, no bo qrcze blade, jak do tej pory bez pizzy przezyles, to

A no kurcze ja przeżyłem ale moje dzieci już się przyzwyczaiły do takich dań

> i do 15:00 wytrzymasz ;-) i nie jest to wielki dramat, a po drugie -

To że do 15.00 nie znaczy że już w nocy się za nią brałem

> jak juz jest to na pewno jakas Twoja zyciowa tragedia, to chociaz nam

Żadna tragedia zrobiłem wg Maćka i właśnie dzieciaki jedzą i jest ok

> [...]
>
> 4. komentarz Wladyslawa "Zadnych szans, zeby zdązyc" moze byc smieszny,
> ale nigdy sie nie dowiesz dlaczego, bo dowcipow sie nie tlumaczy ;-),

bo liczę na szybką pomoc, a tu zawsze najpierw ktoś kogoś poucza samemu
uważając się za starego wygę

> [...]
>

> Pozdrawiam,
> eM ideolog
>
> ps. jak masz jakies usprawiedliwienie, to powiedz :-)

o wsio ale z pomocą niektórych by się nie udało
Dzięki Maciek

1. Data: 2004-07-20 15:01:37

Od: "Marek" <z...@p...cy> szukaj wiadomości tego autora

> Bez interpunkcji i myślenia to dobrej pizzy nigdy nie zrobisz.

proszę następny!!!

1. Data: 2004-07-20 15:33:29

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" polemizuje:

> To zależy jak są wiadomości segregowane

Masz racje. Dlatego między innymi trzeba z rozmyslem tytulowac posty,
zeby ich segregowanie mialo jakies skuteczne efekty :-) i pizza stala
przy pizzy, a "pomocy" przy "ratunku", "help" i innych
rozentuzjazmowanych okrzykach bezsilności ;-)

> bo liczę na szybką pomoc, a tu zawsze najpierw ktoś kogoś poucza
> samemu uważając się za starego wygę

Nie sadzę, zeby post Wladyslawa mial (w zamierzeniu samego autora) miec
jakikolwiek walor edukacyjny. Taka tam uwaga, pewno Go rozbawil Twoj
pospiech, bo poprosiles jednym tchem: "o proste ciasto na pizze które
się szybko robi mam czas do jutra do 15.00", a tu drozdze mają sie
rozbudzić i ciasto ma zacząc wyrastac...

Myslę, że mimo wszystko trafiles (instynktownie lub z premedytacja) w
dobre miejsce, no bo przeciez do wyboru miales jeszcze: księgarnię,
Google i sąsiadkę. I zgodnie z moimi przewidywaniami - ktoś Ci jednak
pomogl i to (chyba) stary wyga ;-), bo Mackowi zawsze wychodzi :-)))

> To wsio ale z pomocą niektórych by się nie udało

No bo oni sie za malo starali, zeby Ci przeszkodzic ;-)

Serdecznie pozdrawiam,
eM

SPAGETTI - Sos
przesolony zurek HELP