Re: Pomocy (ciasto na pizze) - OT

From: "eM" <...@...c>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Pomocy (ciasto na pizze) - OT
Date: Tue, 20 Jul 2004 12:40:24 +0100
Sender: m...@p...onet.pl@81.171.158.34

"Marek" tak napisal:

> nie masz nic do powiedzenia to milcz

No nie, to ja cos powiem, bo straszyznie plemiennej pewno nie wypada
sie wkurzyc, a mlody gniewny zawsze moze sobie zuchwale na boku
[zupelnie OT] popyskowac ;-), no i mam wolną chwilę, to cos napisze ;-)

Marek, tak sie sklada, ze:

1. pizza jest tu walkowana przynajmniej raz w miesiacu (wiem, czytam
grupę regularnie i to ze zrozumieniem)

2. nowi wpadają pytajac, a nie przeczytawszy uprzednich wątków (wiem,
bom sama winna), a skandal tym wiekszy, ze jak Ci Maciek cierpliwie
odpisal, temat miales 9 watkow nizej, czyli raczej na pewno w zasiegu
wzroku

3. niektorzy rycza w tytule POMOCY, co po pierwsze uniewrazliwia nas
wszystkich, no bo qrcze blade, jak do tej pory bez pizzy przezyles, to
i do 15:00 wytrzymasz ;-) i nie jest to wielki dramat, a po drugie -
jak juz jest to na pewno jakas Twoja zyciowa tragedia, to chociaz nam
to ladnie wytlumacz, to sie wiecej chetnych do pomocy znajdzie (bo tu
rzadko ktory wątek pozostaje bez choralnego odzewu)

4. komentarz Wladyslawa "Zadnych szans, zeby zdązyc" moze byc smieszny,
ale nigdy sie nie dowiesz dlaczego, bo dowcipow sie nie tlumaczy ;-),
to po co sie czepiac?

5. spisku na Twoje zycie nie ma; Twojego ps nie usprawiedliwi nawet
panika czy presja nieublaganie plynacego czasu; mam nadzieje, ze pizza
(czy inne danie) bedzie lekko strawne i zjedzone w milym towarzystwie?

Pozdrawiam,
eM ideolog

ps. jak masz jakies usprawiedliwienie, to powiedz :-)