Re: Pomocy (ciasto na pizze) - OT

From: "Marek" <z...@p...cy>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Pomocy (ciasto na pizze) - OT
Date: Tue, 20 Jul 2004 15:00:44 GMT

> odpisal, temat miales 9 watkow nizej, czyli raczej na pewno w zasiegu
> wzroku

To zależy jak są wiadomości segregowane

> 3. niektorzy rycza w tytule POMOCY, co po pierwsze uniewrazliwia nas
> wszystkich, no bo qrcze blade, jak do tej pory bez pizzy przezyles, to

A no kurcze ja przeżyłem ale moje dzieci już się przyzwyczaiły do takich dań

> i do 15:00 wytrzymasz ;-) i nie jest to wielki dramat, a po drugie -

To że do 15.00 nie znaczy że już w nocy się za nią brałem

> jak juz jest to na pewno jakas Twoja zyciowa tragedia, to chociaz nam

Żadna tragedia zrobiłem wg Maćka i właśnie dzieciaki jedzą i jest ok

> to ladnie wytlumacz, to sie wiecej chetnych do pomocy znajdzie (bo tu
> rzadko ktory wątek pozostaje bez choralnego odzewu)
>
> 4. komentarz Wladyslawa "Zadnych szans, zeby zdązyc" moze byc smieszny,
> ale nigdy sie nie dowiesz dlaczego, bo dowcipow sie nie tlumaczy ;-),
> to po co sie czepiac?

bo liczę na szybką pomoc, a tu zawsze najpierw ktoś kogoś poucza samemu
uważając się za starego wygę

> 5. spisku na Twoje zycie nie ma; Twojego ps nie usprawiedliwi nawet
> panika czy presja nieublaganie plynacego czasu; mam nadzieje, ze pizza
> (czy inne danie) bedzie lekko strawne i zjedzone w milym towarzystwie?
>

> Pozdrawiam,
> eM ideolog
>
> ps. jak masz jakies usprawiedliwienie, to powiedz :-)

o wsio ale z pomocą niektórych by się nie udało
Dzięki Maciek