Pomocy- "trawa""

1. Data: 2002-03-23 10:42:42

Temat: Pomocy- "trawa""
Od: "lwomf" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak można sprawdzić czy dziecko lub też dorosly ""pali trawę""

Z góry dziękuje

2. Data: 2002-03-23 14:21:00

Temat: Re: Pomocy- "trawa""
Od: "slawek" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lwomf" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak można sprawdzić czy dziecko lub też dorosly ""pali trawę""
>
> Z góry dziękuje

Sa do tego testy do wykrywania narkotykow w moczu. Sa dostepne w aptekach,
trzeba sie tam zapytac. Dobrym testem jest "Triage 8" ktory oprocz marihuany
wykrywa tez inne narkotyki np: amfetamine, ale co do niego nie jestem pewien
czy jest dostepny na rynku. I male ostrzezenie: wyniki tych testow moga byc
zafalszowane tak wiec jeden wynik niczego nie przesadza.

3. Data: 2002-03-23 15:58:34

Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

> Jak można sprawdzić czy dziecko lub też dorosly ""pali trawę""

Poprzez badanie moczu. Ostatnio nawet widzialem takie testy w kiosku (!).
Spytaj w aptece. ( Chodzi o zwiazek zwany skrotowo THC )

Borys

4. Data: 2002-03-23 23:08:05

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

> Jak można sprawdzić czy dziecko lub też dorosly ""pali trawę""
> Z góry dziękuje

prosze bardzo. w tym wypadku najlepiej dziecka lub doroslego wystarczy
poprostu sie zapytac. to czy ktos pali trawe, papieroski czy piwko to jest
sprawa kazdego z nas oddzielnie. jezeli pana interesuje co kto bierze,
podstawa w uzyskaniu informacji, (zreszta juz od czasow kamienia lupanego)
jest MOWA.
sa jeszcze takie testy na obecnosc THC w moczu, sa one drogie, i osobiscie,
osobiscie uwazam ze powinny byc stosowane jesli juz to tylko w wypadku
niebezpiecznej pracy - tak jak np w kopalni sie sprawdza trzezwosc.
osobiscie tez uwazam ze jesli ktos zaprzecza albo odmawia badania to jest to
jego prywatna sprawa, tak samo jak jego sprawa jest z kim uzywa stosunkow
seksualnych, czy podoba mu sie praca pod nadzorem, czy poglady polityczne
prezydenta RP.

m...@w...pl

5. Data: 2002-03-24 01:30:22

Od: "Sebel" <s...@R...szas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> napisał w wiadomości
> [...]
> seksualnych, czy podoba mu sie praca pod nadzorem, czy poglady polityczne

Otóż niekoniecznie, osobiście jestem żywo zainteresowany czy pan motorniczy
pali trawe, pije i kiedy tez to robi, z kim moja zona, corka i syn uprawiaja
seks, kiedy jak i dlaczego, czy bullterier sasiada jest szczepiony,
zwlaszcza ze mnie pogryzl, czy niemoja gasnica w niemoim biurze, w ktorym
pracuje, ma atest itp, itd. Poza tym uwazam ze jest Pan bardzo madry, Panie
sleepindog, zwlaszcza jesli poprzez mowe wszelkie informacje jest wstanie
uzyskac.
Moze warto poszukac pracy w wywiadzie lub wywiadowni gospodarczej...

Pozdrawiam

Sebel

6. Data: 2002-03-24 01:31:01

Od: "mazan-ka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawa kazdego z nas oddzielnie. jezeli pana interesuje co kto bierze,
> podstawa w uzyskaniu informacji, (zreszta juz od czasow kamienia lupanego)

Jesli chodzi o dziecko to nie wystarczy zapytac jesli ma sie podejrzenia,
uwazam ze nalezy taki test przeprowadzic.

sa jeszcze takie testy na obecnosc THC w moczu, sa one drogie, i osobiscie,

W aptekach opakowanie THC kosztuje 30 zl a w nim dwa testy, jednak w monarze
jeden test 10 zl.
przy cenie trawki 30. Czy w tym wypadku mozemy mowic, ze test jest drogi?
Test THC powinno sie robic co 10 dni przez jakis czas aby wykryc czy ktos
pali trawke czy nie, ponadto ten test wykrywa tez haszysz.

Pozdrawiam
Mazan-ka

7. Data: 2002-03-24 08:18:47

Od: Lukasz Rewerenda <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a7jaf1$c18$1@news.tpi.pl>, Sebel wrote:

> pali trawe, pije i kiedy tez to robi, z kim moja zona, corka i syn uprawiaja
> seks, kiedy jak i dlaczego,

Heh, przez testy i kontrole niczego sensownego nie uzyskasz, obawiam
sie. Mowa, wbrew pozorom, jest najskuteczniejszym narzedziem
wychowawczym -- wszystko inne, jak widze po znajomych, ich
dzieciach, sobie i moich znajomych -- sie odbija negatywnie
na relacji dzieci-rodzice. To odnosnie trawki. (Testy dostepne
dla zwyklych smiertelnikow srednio-inteligentne dziecko jest
w stanie obejsc).

A co do seksu... ROTFL :-) Ciekawe, jaki test kupisz, zeby sprawdzic,
z kim i dlaczego Twoj syn sie seksi. Powodzenia! :-)

LR

P.S. A moze kolega jest konduktorem i stad te zamilowania do
kontroli?

8. Data: 2002-03-24 20:23:42

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Test THC powinno sie robic co 10 dni przez jakis czas aby wykryc czy ktos
> pali trawke czy nie, ponadto ten test wykrywa tez haszysz.

kosztuje 30zl. wiekszosc takich 'opiekunczych' rodzicow nie ma dziecku na
skladke do szkoly, ale wies oczywiscie jak slyszy o narkotykach w telewizji,
to jest pierwsza do 'kuracji'. a jasne udupiajcie swoje dzieci, chodzcie z
nimi na badania do monaru, przesladujcie ich dniami i nocami o kulture, w
jakiej zyja ciekawe tylko czy telewizja i rzad promahorkowy tak was bedzie
kochac na starosc i przyjdzie na wasz pogrzeb jak zemrzecie. NIE. to przyjda
wasze dzieci wyklete za marihuane

9. Data: 2002-03-27 23:41:43

Od: "mazan-ka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiekszosc takich 'opiekunczych' rodzicow nie ma dziecku na
> skladke do szkoly,

wiekszosc takich "opiekunczych" rodzicow to "biznesmeni" ktorzy zapominaja
ze maja dzieci i zamiast poswiecic im czas to sa zabiegani za forsa

> ale wies oczywiscie jak slyszy o narkotykach w telewizji,
> to jest pierwsza do 'kuracji'.

wies, no prosze a ty z miasta? to jak sie w miescie takie sprawy zalatwia?

> [...]
czy telewizja i rzad promahorkowy tak was bedzie
> kochac na starosc i przyjdzie na wasz pogrzeb jak zemrzecie. NIE. to

A kto mowi o wyrzekaniu sie wlasnych dzieci? mowa jest o ratowaniu ich i nie
dopuszczeniu do uzaleznienia, czasami trzeba sie posuwac do takich krokow
aby nasze pociechy ratowac

masz konkretne rady inne niz tu podziel sie nimi a nie krytykujesz i od wsi
wyzywasz

pozdrawiam

Mazan-ka

tabletki antykoncepcyjne - dzialanie uboczne
siersc
Co to moze byc?
Podanie o praktyki pielegniarskie - jak napisac ?
wrastanie paznokci