Pomozcie!!!!

1. Data: 2002-11-24 22:05:20

Temat: Pomozcie!!!!
Od: "bolo" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Nie wiem gdzie szukac obrazow w stylu japonskim, tzn nie musza to byc
orginalne po prostu potrzebuje do wystroju pokoju waskie a dlugie obrazy,
repliki w stylu japonskim, przegladalem w sieci ale nic nie znalazlem ..
Czy ktos bylby tak dobry i wskazal miejscie gdzie takie cos mozna kupic,
albo moze wiecie czy ktos potrafilby cos takiego zrobic, studenci malarstwa
..sam nie wiem oczywiscie nie za darmo..
Mam nadzieje ze pomozecie bo koncza mi sie pomysly..:(
Rafal

1. Data: 2002-11-24 22:37:39

Temat: Re: Pomozcie!!!!
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem gdzie szukac obrazow w stylu japonskim, [...] przegladalem w sieci ale nic
nie znalazlem ..

Sprawdź www.polposter.pl na stronie galeria jest nieduża ale można
zamówić full katalog na CD - bodaj za 10zł

Jak byś się z nim zapoznał to daj proszę znać na grupę jak wrażenia -
zastanawiam się czy go (katalog) zamawiać, więc będzie to dla mnie cenna
uwaga.

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2002-11-25 04:45:59

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

"bolo" <b...@c...com.pl> writes:

> [...]
> ..sam nie wiem oczywiscie nie za darmo..
> Mam nadzieje ze pomozecie bo koncza mi sie pomysly..:(

sajtow jest od groma, z taka sztuka, chinska, japonska i jaka tylko
chcesz.
problem w tym ze w wiekszosci to musialbys je zpsrowadzac zza granicy,
a placisz w dolarach karta kredytowa. jak cie to nie odstrasza, to
zajrzyj tutaj:

http://www.thegalleryofchina.com/chineseart.html

sama stamtad kupowalam i calkiem mi sie podoba :)

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

Ile kosztuje?