Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2002-01-05 16:24:43

Temat: Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "w_janus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie przeciąłem sobie czoło nad łukiem brwiowym.
Ok. 1.5 cm
Co zrobić aby nie została po tym blizna.

Prosze o jak najszybszą odpowiedź .

2. Data: 2002-01-06 12:25:00

Temat: Re: Pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

w_janus <w...@p...onet.pl> wrote:
> Właśnie przeciąłem sobie czoło nad łukiem brwiowym.
> Ok. 1.5 cm
> Co zrobić aby nie została po tym blizna.

NATYCHMIAST leciec z tym do chirurga, najlepiej prywatnie. Lekarz
(jesli dobry) to sprawnie polata i sladow nie bedzie. Jezeli blizna
widoczna bedzie po mimo wszystko to zawsze zostaje Ci chirurgia
plastyczna post factum.

--
cezar
CYBER Service

3. Data: 2002-01-06 18:16:49

Od: "AC" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i moze po jakims czasie kcontratubex?
z pozdr
ac

4. Data: 2002-01-06 21:32:08

Od: Cezar Cichocki <c...@g...cs.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

VTAM!

AC <o...@g...pl> wrote:
> no i moze po jakims czasie kcontratubex?

Nie "kcontratubex" ale contratubex ;) Dobry tez jest CEPAN. Ale tu
trzeba bardzo ostroznie: nie wolno podawac na swieze blizny! Tak czy
inaczej lepiej jest zajrzec do chirurga, dobrze zszyta rana ladnie sie
goi (nawet w wypadku ran szarpanych czy tluczonych zdolny chirurg jest w
stanie zminimalizowac negatywne objawy wizualne blizny).

--
cezar
CYBER Service

5. Data: 2002-01-07 15:37:40

Od: <z...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!!
Podam Ci moj sposob, ktory sam stosowalem wiele razy:
1. wez lisc doroslego aloesu (doniczkowego) przekroj go i srodek (galaretke)
wez przyloz na rane i nos non stop. Jesli rana jest czysta, nie bedzie
zadnych sensacji. Druga czesc liscia wloz do lodowki. Taki opatrunek mozna
nosi nawet 24 h.
Potem zmiana opatrunku.
Jesli rana jest brudna, nie zdziw sie, jesli bedzie Ci pieklo, moze leciec
ropa. W takim stanie nalezy myc rane ziolami - szalwia i rumiankiem.
Nie nalezy stosowac raczej innych srodkow chemicznych oprocz wody czystej.
Po powstaniu strupa nalezy uwazac na rane i pod zadnym pozorem nie nalezy
zrywac lub nadrywac strupa.
Uwaga generalna- ta rada dotyczy tylko plytkich ran. Przy ranach cietych i
glebokich prawie zawsze powstaje blizna.
Pozdrawiam
zygrak

Użytkownik w_janus <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a17ckt$jlb$...@n...tpi.pl...

6. Data: 2002-01-07 16:13:34

Od: "AC" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

po jakim czasie po zabliznieniu sie rany mozna stosowac contratubex vel
cepam ?
zapewne bedzie to inny okres w zaleznosci od zabliznionej okolicy?
z pozdr
Agnieszka

7. Data: 2002-01-09 01:47:37

Od: "Mitch" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pisze nie z swojego konta
ale do rzeczy jesli beles u dobrego chirurga to niezszyl cie tylko zalozyl
ci steri-strip sa to takie plasterki-szwy zakladane/przyklejane
aby niebylo widac blizny najlepszy jest laser dostepny w prawie kazdym
punkcie rehabilitacji kilka naswietlan i zostale malenka kreseczka, a nie
bedzie zadnego bliznowca
Aqua
> Właśnie przeciąłem sobie czoło nad łukiem brwiowym.
> Ok. 1.5 cm
> Co zrobić aby nie została po tym blizna.

Nogi "X" , Kregoslup
Drętwiejąca (cierpnąca?) połowa dłoni.....
Czy ktos zna jakis dobry lek na kużajki płaskie
HIV PCR
PTS