Pomóżcie mi wybrać maszynę

1. Data: 2004-02-12 16:54:22

Temat: Pomóżcie mi wybrać maszynę
Od: "Kaśka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój Łucznik pochodzi z "czasów kryzysu" i ostatnio odmawia
posłuszeństwa.Zaczęłam rozglądać się za nową maszyną do szycia.Niestety wybór
jest tak duży, że już sama nie wiem co wybrać:).
Bardzo proszę o opinię na temat maszyn godnych uwagi.
Chodzi mi o maszyne ze ściegiem owerlokowym,automatycznym obrabianiem
dziurek,podwójnym ściegiem (najlepiej na podwójną igłę) i kilkunastoma
ściegami.Cena w granica 1000zl.
Dziekuję i pozdrawiam
Kaśka

1. Data: 2004-02-12 19:29:48

Temat: Re: Pomóżcie mi wybrać maszynę
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o opinię na temat maszyn godnych uwagi.
Dwie, czy trzy dyskusje o maszynach byly wczesna wiosna w zeszlym roku.
Przeszukaj archiwum. :-)

> Chodzi mi o maszyne ze ściegiem owerlokowym,automatycznym obrabianiem
> dziurek,podwójnym ściegiem (najlepiej na podwójną igłę) i kilkunastoma
> ściegami.Cena w granica 1000zl.
Kasiu, nie siedze w temacie maszyn i cen, ale za ta cene to chyba z
owerlokiem nie otrzymasz. Ale warto poszukac. Jak kupowalam swoja 10 m-cy
temu, wiec pamietam ceny z tamtych czasow :) a to moglo sie juz zmienic na
korzysc klienta i ceny !

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2004-02-12 20:45:34

Od: "FK" <f...@w...nl> szukaj wiadomości tego autora

"JotHa" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Kasiu, nie siedze w temacie maszyn i cen, ale za ta cene to chyba z
> owerlokiem nie otrzymasz.
Ze sciegiem overlockowym mozna kupic, sam overlock jest rzeczywiscie
drozszy.
http://tinylink.com/?dc0T7H3c0A
po lewej stronie w menu wybierz "naaimachine" (sorki strona jest w ramkach i
ciezko jest mi podac dokladny address)
sa tam rozne maszyny do szycia (nie za wiele, ale mozna popatrzec na ceny)
jest tam maszyna AEG (ale nie wiem czy jest dobra, kompletnie nie znam sie
na maszynach) ale ma scieg overlockowy i kosztuje 129 euro.
Pozdrawiam serdecznie.
Ewka
PS. Ktos w tamtym roku kupil maszyne z neckermanna Toyote, mozna wiedziec
jak sie maszyna sprawuje po roku uzytkowania?

1. Data: 2004-02-12 21:17:24

Temat: Re: Pomóżcie mi wybrać maszyn
Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.szycie.com.pl/cgibin/shop?info=m93&sid=1a
a0ada7
http://www.eti.com.pl/
stronki z pięknymi maszynami

1. Data: 2004-02-13 06:27:53

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Pooglądaj na tej stronie:

http://www.bmd.pl/index2.phtml?dzial=maszyny

Monika z Rybnika

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)
http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link: http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html
[Jeśli chcesz do mnie napisać wyrzuć _USUNTO_ z mojego adresu]

1. Data: 2004-02-13 09:12:31

Od: "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj jeszcze na tę stronę:
http://www.toyota-maszyny.krakow.pl/stronka/glowna.h
tm

pozdrawiam
Kasia
PS. Czy ścieg owerlokowy jest przydatny w maszynie? Jest to ścieg z tzw.
elastycznych, który maszyna szyje do przodu i tyłu, z prawdziwym owerlokiem
ma niezbyt dużo wspólnego a szyje się taki sciegiem wolniej - mnie zawsze
takie ściegi denerwowały a ściegu owerlokowego nigdy w maszynie nie miałam.

1. Data: 2004-02-13 14:04:51

Od: "Kaśka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za pomoc i linki stron internetowych z maszynami do szycia.
Na większości z tych stron miałam już wcześniej okazję być.
Chodzi mi jednak o pomoc w wyborze maszyny z punktu widzenia użytkownika.Moze
ktos ma maszynke godną polecenia która dobrze się sprawuje.Zastanawiam sie czy
nie lepiej jest kupić polska maszyne i z zakupem części do niej nie mieć
problemów.Czy polskie Łuczniki "nowej generacji" dorównują jakością maszynom
zagranicznym np.firmy Brother czy też Elna???
Pozdrawiam
Kaśka

[xxx] - poszukuje motocykli
[xxx] Poszukuje miarki z Newtonem