[szycie] pytań kilka

1. Data: 2004-02-12 07:03:20

Temat: [szycie] pytań kilka
Od: "cooki" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam kilka pytanek odnośnie szycia. Wciągnęło mnie na dobre i teraz kombinuję
co można by jeszcze poszyć oprócz zabawek :o)
Otóż byłabym zainteresowana wykrojem kurteczki dziecięcej w takim stylu jak
na stronie podanej niżej:
http://solo.hobi.ru/magazines/burda02.php?mag=10-200
2&action=viewline&line=0
9

A może dysponuje ktoś wykrojem spodni lub bluzko-koszuli jak poniżej?:
http://solo.hobi.ru/magazines/burda05.php?mag=06-200
3&action=viewline&line=0
4

Wykroje mogą być nawet odręczne i nie w skali 1:1.
Może ktoś wie gdzie w sieci można coś takiego znaleźć bo ja juz przekopalam
w szerz w wzdłuż wszystko i jakoś trafić nie mogę.

Za pomoc bardzo dziękuję będę wdzięczna dozgonnie
Pozdrawiam
Kaśka "cooki" (Wrocław)

1. Data: 2004-02-15 21:09:47

Temat: Re: [szycie] pytań kilka
Od: "agniecha" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
jeszcze nigdy nie widziałam wykrojów w sieci, ale jak coś znajdziesz to daj
znać, też chętnie pooglądałabym sobie :-)
Jedyne miejsce jakie znam to burda :-), widziałam w empiku wydanie burda
dzieciom, czy coś takigo, mnóstwo wykrojów w rozmiarach 62-146 czy 62-126,
jakoś tak, pewna nie jestem bo dzieci nie mam, więc nie poświęciłam tej
pozycji więcej niż 2 sekundy :-), tylko, że to już niestety kosztuje trochę.
Jakoś nie wiem, o którą kurtkę Ci chodzi, z tej strony, bo mi na tej stronie
to tylko trzy okładki się wczytują, a jeśli chodzi o tę koszulę, to pewnie
jej wykrój posiadam, gdyż mam ową burdę z następnej strony, jeśli Ci zależy,
to mogę się tymi wykrojami podzielić z Tobą w jakiś sposób, tzn. mogłabyś
sobie je odrysować albo co, a co do wykrojów dziecięcych, to szyłam ostatnio
kilka ubranek dla chłopca w rozmiarze 86 i 92, więc mogę je oddać jakby
pasowały.

pozdrawiam
agniecha

[szydełko] bratki