druty - owieczka

1. Data: 2004-02-11 18:58:44

Temat: druty - owieczka
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, rzadko dosyć piszę coś na grupie, ale bardzo często zaglądam. Może
dlatego, że moje zdolności robótkowe ograniczają się głównie do robienia na
drutach. Mam małą prośbę: czy ktoś ma może wzór na zrobienie swetra z
owieczką? O tą owieczkę mi głównie chodzi, bo strasznie się uparłam zrobić
taki sweterek córeczce. Jak na złość nigdzie nie mogę znaleźć ani owieczki
ani nawet baranka...Gdyby ktoś znalazł taki diagram z owieczką, będę bardzo
wdzięczna.
Pozdrawiam, Marta

1. Data: 2004-02-12 16:49:14

Temat: Re: druty - owieczka
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> taki sweterek córeczce. Jak na złość nigdzie nie mogę znaleźć ani owieczki
> ani nawet baranka...Gdyby ktoś znalazł taki diagram z owieczką, będę

http://www.bergschaf.de/deutsch/Anleitungen.htm
Ten jeden link znalzlam. Gdzies, kiedys, dawno temu widzialam w sieci slodki
sewterek w owieczki. Same owieczki chyba byly zrobione z takiej wlochatej
bialej welny a nozki to doszyte sznureczki z maluskimi pomponami. Niestety
nie wiem dokladnie gdzie ja to widzialam.

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-02-12 16:54:03

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ls-liane-stitch.de/Strick-Gaeste.html - prawie na samym dole
strony
Znalazlam, tylko ze one nie sa usztrykowane tylko naszyte: wyciete z dosc
grubego materialu (moze filc), glowka narysowana - tak to jest opisane.

A zta wlochata welna to byly chyba eskimosy. Ale pomysl na owieczke tez
bylby ciekawy, prawda?

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-02-13 10:19:19

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To, co zobaczylam na stronie z owieczkami przeszlo moje najsmielsze
oczekiwania! Nie wiem jak Ci dziekowac, Moniko! Teraz tylko mam problem,
która owieczke wybrac...
Pozdrawiam, Marta

1. Data: 2004-02-13 11:01:02

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> To, co zobaczylam na stronie z owieczkami przeszlo moje najsmielsze
> oczekiwania! Nie wiem jak Ci dziekowac, Moniko! Teraz tylko mam problem,
> która owieczke wybrac...
> Pozdrawiam, Marta

No to musisz tez zrobic taki kocyk ze wszystkimi :-)

Monika (Hannover)

FAQ pl.rec.robotki-reczne
Aufox
wielkanoc